• Latest

Што знаеме за „Threads“, апликацијата која претендира да го „убие“ Твитер

July 6, 2023
Фото: МВР

Приведени двајца полицајци за грабежот на златарницата во Гостивар

October 27, 2025
Креирано со помош на ВИ

Новата нуклеарна ракета на Путин – демонстрација на сила или страв од пораз?

October 27, 2025

ЕУ ја потпиша Конвенцијата на ОН за борба против сајбер криминалот

October 27, 2025
фото: Џ.Д. / ЦИВИЛ

Приведени две лица од раководството на „Комунална хигиена“ – меѓу нив и директорот Сабахудин Рустеми

October 27, 2025

ЕК распиша конкурс за проекти за прекугранични новинарски партнерства и медиумски плурализам

October 27, 2025
Поранешниот секретар на НАТО, Лорд Џорџ Робертсон. Фото: Скриншот од видео на
UK in Austria

Поранешниот шеф на НАТО: Српската православна црква е главен дистрибутер на руските политички интереси на Балканот

October 27, 2025
Војо Маневски

На премиерот (ќе) нема кој да му пишува

October 27, 2025

Инспектор од Струмица пукнал во полициска станица откако добил отказ!

October 27, 2025

Пет дена до изборниот финиш! Мицкоски со критики до Рамадани, Филипче најави „чистка“ во СДСМ

October 27, 2025
Скриншот од видео на WION

Украински дронови ја нападнаа Москва во текот на ноќта, пријавени експлозии во повеќе делови од градот и околниот регион

October 27, 2025
CivilMedia
  • ДОМА
  • ВЕСТИ
  • ПОЛИТИКА
  • ИЗБОРИ
  • ОПШТЕСТВО
  • СЛОБОДНА ЗОНА
  • АНАЛИЗИ
  • РЕГИОН
  • СВЕТ
  • ВОЈНА ВО УКРАИНА
No Result
View All Result
  • ДОМА
  • ВЕСТИ
  • ПОЛИТИКА
  • ИЗБОРИ
  • ОПШТЕСТВО
  • СЛОБОДНА ЗОНА
  • АНАЛИЗИ
  • РЕГИОН
  • СВЕТ
  • ВОЈНА ВО УКРАИНА
No Result
View All Result
CivilMedia
No Result
View All Result
Home НАУКА ТЕХНОЛОГИИ

Што знаеме за „Threads“, апликацијата која претендира да го „убие“ Твитер

July 6, 2023 12:50
in ВЕСТИ, СВЕТ, ТЕХНОЛОГИИ
Share on FacebookShare on Twitter

По неколкумесечна тајна работа, сопственикот на Фејсбук „Мета“, ја објави апликацијата „Threads“, клон на Твитер кој може да предизвика пресврт во светот на социјалните медиуми.

„Threads“ моментално е достапна во САД, Велика Британија, и други земји меѓу кои и Македонија, но не и во ЕУ, а може да се преземе во „Apple App Store“ и „Google Play Store“. Апликацијата изгледа неверојатно слична на Твитер, но со неколку клучни разлики благодарение на претежно популарните постоечки услуги на „Мета“.

Апликацијата доаѓа во неверојатно нестабилно време за Твитер. По повеќе од половина година контроверзии, егзодус на огласувачи и корисници кои бегаат во потрага по попријателски дом, Твитер успеа да наиде на уште еден огромен камен на сопнување непосредно пред објавувањето на „Threads“. За време на викендот, Твитер спроведе бизарна промена која привремено го ограничи бројот на објави што им беше дозволено да ги видат корисниците. Компанијата рече дека тоа е неопходен потег како одговор на ботови и спам, иако многу критичари претпоставуваат дека тоа всушност е резултат на технички дефект. Без оглед на причината, прекинот ја зголеми веројатноста веќе фрустрираната корисничка база на Твитер да проба алтернативна апликација, пишува магазинот „Gizmodo“.

Во еден поглед, „Threads“ се соочува со тешка битка. Апликацијата не е достапна во ЕУ, барем не сè уште, поради регулаторни проблеми што може да го отежнат или оневозможат лансирањето на апликацијата во Европа.

Меѓутоа, во САД, многумина предвидуваат дека „Threads“ ќе забележи непосреден успех благодарение на неговата вградена заедница и популацијата на корисници на социјалните медиуми гладни за ново место за објавување. Марк Закерберг има долга историја на „позајмување“ идеи од туѓи апликации и нивно претворање во огромни хитови.

„Threads“ во првите четири часа од објавувањето има пет милиони регистрирани корисници, објави Гардијан.

Брендовите како Билборд, ХБО, НПР и Нетфликс имаа поставени профили во рок од неколку минути по лансирањето. Мета рече дека првичните поддржувачи на славните личности ги вклучувале Шакира и Гордон Ремзи, а неодамнешниот извештај сугерира дека и се обратиле на Опра Винфри и на Далај Лама, пишува Гардијан.

„Business Insider“ објави дека некои креатори на содржини добиле ран пристап со очекување дека ќе го промовираат фактот дека целосно станале верни на „Threads“.

На корисниците на „Threads“ ќе им треба сметка на Инстаграм за да се логираат. Откако ќе се регистрираат, можат да изберат да ги следат истите сметки што ги следат на Инстаграм, доколку и тие се приклучиле на новата апликација.

Апликацијата визуелно многу наликува на Твитер, иако некои од формулациите се променети, со ретвитови наречени „репости“ и твитови наречени „threads“.

Објавите на „Threads“ може да бидат долги 500 знаци, во споредба со 280 за повеќето корисници на Твитер, а видеата во должина до пет минути и објавата може да се сподели како врска на други платформи. Корисниците можат да не следат, да блокираат, ограничуваат или пријавуваат други. Корисниците исто така можат да ги филтрираат одговорите со одредени зборови во нив.

„Мета“ го лансираше Threads во пресрет на уште еден турбулентен период на Твитер, кој наметна ограничувања за гледање твитови викендов, потег што делумно го обвини за собирање податоци од компании кои градат модели со вештачка интелигенција.

Во следните објави на Threads, Закерберг се осврна на тие предизвици.

„Мислам дека треба да има апликација за јавни разговори со 1 милијарда+ луѓе на неа. Твитер имаше можност да го направи ова, но не успеа. Се надеваме дека ќе го сториме тоа“, напиша тој.

Реакциите на дебито во средата се движеа од претпазливост до ентузијазам, многумина ја пофалија неговата леснотија на користење, а некои велат дека Илон Маск треба да биде загрижен. Други истакнаа дека брзата интеграција на апликацијата со Инстаграм покажа колку моќна стана „Мета“. Голем дел од разговорот, иронично, се одвиваше на Твитер, каде во средата навечер беше во тренд хаштагот „Threads“.

Веста за претстојното откривање на „Threads“ од страна на Закерберг резултираше со тоа што основачот на Фејсбук и Маск очигледно се согласија на тепачка во кафез околу ова прашање, иако не е одреден датум за неверојатната конфронтација.

„Мета“ го опиша „Threads“ како „нов, посебен простор за ажурирања во реално време и јавни разговори“, чија цел е „да го земе она што Инстаграм најдобро го прави и да го прошири на текстуални пораки, создавајќи позитивен и креативен простор за изразување на вашите идеи“. Твитер има база на корисници од повеќе од 250 милиони, додека Инстаграм, како што објави Си-Ен-Би-Си, наводно има 2 милијарди корисници.

„Мета“ истакнува дека апликацијата исто така ќе личи на ривалите на Твитер, како што е „Mastodon“, кој се заснова на децентрализирана платформа која ќе дозволи сметките да се префрлаат на други услуги. Во него се вели: „Работиме на тоа „Threads“ да ги направиме компатибилни со отворените, интероперабилни социјални мрежи за кои веруваме дека можат да ја обликуваат иднината на интернетот“.

Оттаму соопштуваат дека планираат да ги направат „Threads“ компатибилни со „ActivityPub“, технологија која исто така го поткрепува „Mastodon“ и им овозможува на социјалните мрежи да бидат интероперабилни, што ќе им овозможи на корисниците на „Threads“ да ги преземат своите сметки и следбеници на други апликации поддржани од „ActivityPub“.

Од „Мета“ велат дека корисниците би можеле да престанат да ја користат апликацијата „Threads“ и да ја префрлат својата содржина на друга услуга што ја користи истата основна технологија – како што е „Mastodon“. „Нашата визија е дека луѓето кои користат компатибилни апликации ќе можат да следат и да комуницираат со луѓето на „Threads“ без да имаат сметка на „Threads“, и обратно, воведувајќи нова ера на разновидни и меѓусебно поврзани мрежи. Како и со Мастодон, „Мета“ предвидува формирање на мини-заедници со свои стандарди на заедницата и политики за умереност.

„Мета“ нема да прифаќа реклами на „Threads“ барем за оваа година, дознава Гардијан. Во моментов, главниот извор е мешавина од содржини што ги следат корисниците, како и содржина препорачана од алгоритмот. Во моментов нема планови да им се дозволи на луѓето тоа да го ограничат само на луѓето што ги следат. Луѓето ќе ги задржат своите кориснички имиња од Инстаграм, намалувајќи ја можноста луѓето да ги „оцрнуваат“ корисничките имиња на профиллте со висок ранг.

Свесни за критиките од политичарите и активистите за безбедноста на децата на својата платформа, „Мета“ направи секој корисник на „Threads“ од Обединетото Кралство што е под 18 години неговиот приватен профил да може да го гледаат само луѓе што корисникот ги одобрува.

Мајк Проулкс, истражувачки директор во фирмата за анализа Форестер, рече дека „Threads“ е „уште еден“ копирачки потег, но дека бил лансиран во време на „врвна фрустрација кон Твитер“, иако пазарот за конкурентски Твитер веќе е преплавен со алтернативи како што се „Hive“, „Bluesky“. и „Mastodon“. „Ова служи само да ја разбие базата на корисници на Твитер кои бараат алтернативи“, рече тој.

Подготви: Ј. Ѓ./Frontline

Print Friendly, PDF & Email
Tags: ThreadsTwitterсоцијални медиуми
Share33Tweet21Send

НАЈЧИТАНИ 5

  • Поранешен унгарски разузнавач по неодржувањето на средбата помеѓу Трамп и Путин: Она што сега изгледа како дипломатски успех, на долг рок ќе се претвори во сериозна трагедија

    130 shares
    Share 52 Tweet 33
  • „На Ѓупците треба да им се забрани да гласаат“ – советник од десничарската МААК со скандалозен расистички испад во Неготино

    127 shares
    Share 51 Tweet 32
  • Косовски пратеник удри граѓанин со бокс оти го нарече „лажго“ – инцидент во центарот на Приштина!

    102 shares
    Share 41 Tweet 26
  • „Путин повторно го изигра“: Откажувањето на самитот во Будимпешта ја завршува фантазијата на Трамп дека ќе донесе мир во Украина

    101 shares
    Share 40 Tweet 25
  • Разобличување на „буразерската“ финансиска коалиција: Алта банка и „посвоената“ Стопанска банка – Битола во обид да го избегнат европскиот финансиски радар

    99 shares
    Share 40 Tweet 25
CivilMedia

СЛОБОДНО.НЕЗАВИСНО.ОТВОРЕНО

  • ЗА НАС
  • ИМПРЕСУМ
  • КОНТАКТ
  • АВТОРСКИ ПРАВА
  • Политика на приватност
  • МАРКЕТИНГ

Следете нè

No Result
View All Result
  • ДОМА
  • ВЕСТИ
  • ПОЛИТИКА
  • СЛОБОДНА ЗОНА
  • АНАЛИЗИ
  • РЕГИОН
  • СВЕТ
  • ВОЈНА ВО УКРАИНА
  • ДЕЗИНФО
  • ФОРУМ
  • ГРАЃАНСКА АКЦИЈА
  • МАРКЕТИНГ
  • ИМПРЕСУМ