• Latest

Пред една година зборувавме за брз и модерен превоз во Скопје, денес за тоа дали воопшто има автобус

November 1, 2022
„Марш за ангелите“, Скопје 15 ноември 2025
Фото: Ј. Ѓорѓиоски

Маршот за ангелите го разбуди Скопје – „Правда сега, без одлагање“

November 15, 2025

СПЕЦИЈАЛЕН ИЗВЕШТАЈ НА ЦИВИЛ ( дел 1): Стратешка слика и начинот на функционирање на екосистемот – актери и канали

November 15, 2025
Фото: Твитер

Започнува масовното производство на украинските беспилотни летала-пресретнувачи „Октопус“

November 15, 2025
Фотоколаж: Скриншот од time.mk и видео на baku.tv

Репетитивното објавување на изјавите на Песков – императив на некои македонски медиуми

November 15, 2025
Last Crude Oil Tanker at Shell Haven - geograph.org.uk - 605835.jpg Фото: wikimеdia commons

Ројтерс: Иран потврди дека е запленет танкер со петрохемиски товар

November 15, 2025
Фото: Скриншот од видео на ВВС

Американската војска планира поделена Газа со „зелена зона“ обезбедена од меѓународни и израелски трупи

November 15, 2025

Град Скопје воведува нов режим за изнесување отпад: ноќна забрана и казни до 50 евра

November 15, 2025
Фото: Ј. Ѓорѓиоски. Фронтлајн

„Марш за ангелите“ денеска во 12:05 во Скопје

November 15, 2025
Креирано со помош на ВИ

Судството под меѓународна лупа – меѓу критики и политичка одбрана

November 15, 2025

Поранешниот министер за правда Кренар Лога се повлекува од партиските функции во АА

November 14, 2025
CivilMedia
  • ДОМА
  • ВЕСТИ
  • ПОЛИТИКА
  • ИЗБОРИ
  • ОПШТЕСТВО
  • СЛОБОДНА ЗОНА
  • АНАЛИЗИ
  • РЕГИОН
  • СВЕТ
  • ВОЈНА ВО УКРАИНА
No Result
View All Result
  • ДОМА
  • ВЕСТИ
  • ПОЛИТИКА
  • ИЗБОРИ
  • ОПШТЕСТВО
  • СЛОБОДНА ЗОНА
  • АНАЛИЗИ
  • РЕГИОН
  • СВЕТ
  • ВОЈНА ВО УКРАИНА
No Result
View All Result
CivilMedia
No Result
View All Result
Home ОПШТЕСТВО

Пред една година зборувавме за брз и модерен превоз во Скопје, денес за тоа дали воопшто има автобус

November 1, 2022 12:33
in ВЕСТИ, ОПШТЕСТВО
Share on FacebookShare on Twitter

Нов ден, нови проблеми за скопјани откако на функцијата градоначалник стигна Данела Арсовска поддржана од ВМРО-ДПМНЕ. Втор ден не сообраќаат автобусите на приватните превозници поради доспеан долг од Град Скопје и ЈСП за изминатите три месеци, сума која достигнува над половина милион евра.

За само една година дискусиите за јавниот превоз во Скопје се поместија од модернизација и изградба на Бас рапид транзит до тоа дали воопшто ќе стигне автобус на станицата. За прв пат во историјата се случи и Скопје да остане без јавен превоз, откако возачите на ЈСП штрајкуваа поради доцнењето на нивните плати. Сега, протестираат приватните превозници, кон кои Град Скопје должи за август, септември и октомври.

Во обид да го одбрани неодбранливото, Арсовска пред штрајкот на возачите на ЈСП обвини дека Владата должи пари на ЈСП, информација која беше демантирана, додека пак реалноста е дека токму ЈСП и локалната власт под нејзина контрола должат на приватните компании. Токму од приватните превозници доаѓаше и најголемата поддршка за Арсовска во кампањата пред локалните избори, поддршка која сега им се удира од глава.

Граѓаните на Скопје секој ден со неизвесност чекаат на автобуските постојки на пат до работа или школо, бидејќи автобусите на ЈСП не ги почитуваат термините, доцнат, а некои линии и се скокаат.

Градоначалничката, пак, во предизборието ветуваше бесплатен јавен превоз за скопјани и набавка на 250 нови, модерни автобуси. „Најдобрата менаџерка“, како што беше претставувана Арсовска од ВМРО-ДПМНЕ минатата година, наместо тоа, едвај успева да го обезбеди буџетот на претпријатието за да исплати плати за вработените. Доколку буџетот за плати за вработените се обезбедува од месец за месец со пренамена на пари од останатите проекти на Град Скопје, тогаш на сите веќе им станува јасно дека ветувањето за бесплатен превоз беше само предизборна манипулација.

Поради лични каприци, таа, веднаш по нејзиното стапување на функција одлучи да го прекине проектот за Бас рапид транзит, одобрен и финансиран од Европската банка за обнова и развој, со кој Скопје ќе добиеше модерно сообраќајно решение. Против овој проект Арсовска застана единствено поради тоа што тој бил предлог на претходниот градоначалник, кого таа го победила на изборите.

Државата сега, поради нејзините каприци, годишно плаќа 350 илјади евра на ЕБОР, бидејќи парите од кредитот во висина од 70 милиони евра стојат нечепнати и не се користат. Колку за потсетување, овој проект беше високо оценет од европските експерти како зелен проект кој ќе овозможи еколошки и брз транспорт во градот, а тие 70 милиони евра одобрено од ЕБОР се наменети само за тој проект.

Share33Tweet21Send

НАЈЧИТАНИ 5

  • Скриншот од видео на ДИК

    Локалните избори 2025 се официјално и конечно завршени, објави ДИК

    307 shares
    Share 123 Tweet 77
  • „Ние сме далеку пред Албанија“ – Зошто оваа изјава на премиерот Мицкоски е важна за европската приказна на Северна Македонија

    122 shares
    Share 49 Tweet 31
  • Богати странци плаќале по 80.000 фунти за „сафари викенд“ за да убиваат цивили за време на опсадата на Сараево

    103 shares
    Share 41 Tweet 26
  • Изгледа гатачката на Грујо ја вратиле во Царина, Мицкоски почна да споделува вести од иднината

    114 shares
    Share 46 Tweet 29
  • Локалните избори во Косово Избори без апсолутен победник, но со пораки за партиите

    97 shares
    Share 39 Tweet 24
CivilMedia

СЛОБОДНО.НЕЗАВИСНО.ОТВОРЕНО

  • ЗА НАС
  • ИМПРЕСУМ
  • КОНТАКТ
  • АВТОРСКИ ПРАВА
  • Политика на приватност
  • МАРКЕТИНГ

Следете нè

No Result
View All Result
  • ДОМА
  • ВЕСТИ
  • ПОЛИТИКА
  • СЛОБОДНА ЗОНА
  • АНАЛИЗИ
  • РЕГИОН
  • СВЕТ
  • ВОЈНА ВО УКРАИНА
  • ДЕЗИНФО
  • ФОРУМ
  • ГРАЃАНСКА АКЦИЈА
  • МАРКЕТИНГ
  • ИМПРЕСУМ