• Latest

Тетово без посебна лента за автобуси, јавниот превоз може да го отежни сообраќајниот метеж

February 18, 2021

Премиерски патрдии: Прво данок за бездетност, па може да тера и „Гилеад“, за спас на Македонија!

July 4, 2025

Додик формира резервен полициски состав, ЕУ и Велика Британија предупредуваат на можна ескалација

July 4, 2025

24 ЧАСА: Мицкоски со данок за ергени ќе ја реши демографската криза; Завршени вештачењата за Пулс и Онкологија; Судирите во Србија не стивнуваат

July 4, 2025

ЛАРИСА ДИР: И иднината на Украина и иднината на Северна Македонија е во Европската унија, две држави кои припаѓаат на европското семејство

July 4, 2025
фото: ВИ

Доста време ерген одев!

July 4, 2025
ОЈО/ Фото Б. Ј., ЦИВИЛ

Обвинение против поранешниот директорот на Геријатрија, Мухсин Арифи и неговиот човек од доверба за примање мито од 20.000 евра за болничко згрижување на лице

July 4, 2025
Фото: Креирано со помош на ВИ

Спектакуларен успех на големиот магионичар Мицко – направи да ги снема македонскиот јазик и идентитет

July 4, 2025
Владата ја прекинa постапката за разрешување на државниот јавен обвинител, Љубомир Коцевски

Коцевски: Завршени вештачењата за пожарот во дискотеката Пулс во Кочани и за Онкологија

July 4, 2025
Христијан Мицкоски, 2022 (фото: Кирил Михаилов / ЦИВИЛ)

Мицкоски размислува да ја реши демографската криза со воведување даноци за немажени и неженети лица

July 4, 2025
Фото: скриншот Х

„SafeJournalists“: Ситуацијата е надвор од контрола – бараме итна заштита на медиумските работници во Србија

July 4, 2025
CivilMedia
  • ДОМА
  • ВЕСТИ
  • ПОЛИТИКА
  • ИЗБОРИ
  • ОПШТЕСТВО
  • СЛОБОДНА ЗОНА
  • АНАЛИЗИ
  • РЕГИОН
  • СВЕТ
  • ВОЈНА ВО УКРАИНА
No Result
View All Result
  • ДОМА
  • ВЕСТИ
  • ПОЛИТИКА
  • ИЗБОРИ
  • ОПШТЕСТВО
  • СЛОБОДНА ЗОНА
  • АНАЛИЗИ
  • РЕГИОН
  • СВЕТ
  • ВОЈНА ВО УКРАИНА
No Result
View All Result
CivilMedia
No Result
View All Result
Home ПОЛИТИКА

Тетово без посебна лента за автобуси, јавниот превоз може да го отежни сообраќајниот метеж

February 18, 2021 10:14
in ВЕСТИ, ОПШТЕСТВО, ПОЛИТИКА
Share on FacebookShare on Twitter

Општина Тетово нема изнајдено решение за сообраќајниот метеж што со години го спречува слободното движење на возилата. Проблемот ќе биде отежнат кога во сообраќај ќе се воведат и автобусите како дел од градскиот превоз, за кои не е обезбедена посебна лента или барем не е планирано ефикасно организирање на сообраќајот. Одлуката за купувањето на автобусите ќе биде бесмислена ако тие се блокирани во сообраќај, исто како и другите возила, и граѓаните уште повеќе ќе доцнат во извршувањето на нивните обврски, пишува Порталб.мк.

Остана уште еден месец од кога се очекува градскиот превоз во Тетово да стане функционален. Општина Тетово ги определи локациите од каде ќе тргнуваат автобусите, а определени се и постојките. Меѓутоа, дали тетовската инфраструктура и моменталниот сообраќај се подготвени за нормално функционирање на пет градски автобуси, разговаравме со сообраќајниот експерт Блерим Неими.

Дали е доволно вклучување на автобусите без да се создаде простор за нивно нормално функционирање?

Во однос на ова, според професорот и експерт за сообраќај, Блерим Неими, инфраструктурните услови во Тетово не се толку поволни моментално. Тој истакна дека чекаат да се разгледаат правците што би биле утврдени од страна на надлежните лица.

„Условите не се многу поволни што се однесува до инфраструктурата на градскиот превоз. Претходно, многу важна улога ќе има фактот во какви ленти ќе се движат автобусите, нешто што ќе биде утврдено од страна на надлежни лица. Ќе треба да се види во патните правци, колку ќе има места за паркирање на возилата и колку ќе можат да создадат простор за непречено функционирање на градскиот превоз“, рече Блерим Неими, сообраќаен експерт.

Тој ја нагласи важноста на посебна лента што би овозможила автобусите да пристигнуваат до нивната дестинација навремено и без дополнителни проблеми, а моментално, градот Тетово нема такво нешто.

„Градскиот превоз би бил добро решение за градот Тетово, конкретно, доколку се обезбеди посебна дополнителна лента за автобусите како и забрзување на времетраењето на возење или распоредот“, рече Неими.

Што треба да се направи?

Според Неими, во насока на задоволителна функционалност на јавниот превоз во Тетово најпрво треба да се исполнат неколку услови, и тоа: да има доволно места за паркирање на возилата, да има посебни места за застанување на автобусите и да има посебна лента за автобусите како што има во другите градови што имаат јавен превоз.

Општината сѐ уште без одговор

Новинарот на Порталб.мк постави неколку прашања до Општина Тетово во однос на организирањето на јавниот превоз. Меѓутоа, локалните власти сѐ уште не одговориле. Во продолжение се прашањата што останаа без одговор:

  1. Дали Општина Тетово обезбедила инфраструктурни услови за нормално функционирање на градскиот превоз?
  2. Дали ќе има посебна лента за сообраќај на автобусите?
  3. Дали се планира посебен режим во сообраќај (каков?)
  4. Дали ќе биде можно автобусот навреме да пристигне до неговата дестинација, со оглед дека јавниот превоз во главно ќе го користат студентите? Кој ќе сноси одговорност доколку постојано има доцнење поради сообраќајниот хаос?

За да се исплатат новите автобуси ќе бидат потребни 13 години

Кредитот од 1,2 милиони евра што го подигна Општина Тетово ќе почне да се исплаќа после три години, со каматна стапка од 3 отсто. Ова го потврди министерот за финансии, Фатмир Бесими. Според тоа, идниот градоначалник на Општина Тетово освен плаќањето на автобусите, ќе се соочи и со долгот од 9,4 милиони евра.

„Се работи за три тури што ќе ги опфатат сите делови на градот и ќе може да се користат од страна на нашите граѓани. Ова е реализирано во соработка со Светската Банка за подобрување на општинските услуги, за што потоа општините аплицираат и добиваат кредит за реализација на овие проекти. Станува збор за 13-годишна категорија со една каматна стапка од 3 отсто. Во дадениот случај, општината аплицираше и доби средства во износ од 1,2 милиони евра, меѓутоа во текот на набавката, поради транспарентноста, тука општината заштедила и реализирани се само 720 илјади евра а останатиот дел од средствата од 1,2 милиони евра останува на располагање за општината на Тетово, за други проекти што би го подобриле животниот квалитет на граѓаните“, рече Фатмир Бесими, министер за финансии.

Инаку, постапките за регистрација на автобусите, како и за ценовникот за билетите за јавен превоз се завршени. Се очекува систематизацијата на работници во Јавното претпријатие „Тетово Транспорт“, како и да се обезбедат возачи и администрација. Се очекува во текот на месец март за прв пат да биде пуштен во функција јавниот превоз во Тетово.

 

Print Friendly, PDF & Email
Share33Tweet21Send

НАЈЧИТАНИ 5

  • Костадинов до Латас: Кога ќе ја чепнеш честа на мојот мртов татко, правдата не се моли. Се зема.

    109 shares
    Share 44 Tweet 27
  • 24 ЧАСА: „Шлаканица“ од Брисел за Мицкоски, сестринските партии го избришаа македонскиот јазик и идентитет од ЕУ извештајот; Обвинителството го амнестира Максим Димитриевски; Кавказ на работ на нов конфликт

    99 shares
    Share 40 Tweet 25
  • Едногодишен помен

    99 shares
    Share 40 Tweet 25
  • Таче се (по)јави, вистина се (по)јави

    92 shares
    Share 37 Tweet 23
  • Апсења со смртни последици, рации, претепани и крвави осомничени, соборен патнички авион – како се влошија односите меѓу Русија и Азербејџан

    92 shares
    Share 37 Tweet 23

CIVIL MEDIA NEWSLETTER

Check your inbox or spam folder to confirm your subscription.

CivilMedia

СЛОБОДНО.НЕЗАВИСНО.ОТВОРЕНО

  • ЗА НАС
  • ИМПРЕСУМ
  • КОНТАКТ
  • АВТОРСКИ ПРАВА
  • Политика на приватност
  • МАРКЕТИНГ

Следете нè

No Result
View All Result
  • ДОМА
  • ВЕСТИ
  • ПОЛИТИКА
  • СЛОБОДНА ЗОНА
  • АНАЛИЗИ
  • РЕГИОН
  • СВЕТ
  • ВОЈНА ВО УКРАИНА
  • ДЕЗИНФО
  • ФОРУМ
  • ГРАЃАНСКА АКЦИЈА
  • МАРКЕТИНГ
  • ИМПРЕСУМ