• Latest

Зен мамурлак

December 16, 2019
„Шест месеци без правда за Кочани“, плоштад Македонија, Скопје 16 септември 2025
фото: ЦИВИЛ

„Марш на ангелите“ во Скопје – Шест месеци без правда за Кочани

September 16, 2025

По кратка постапка да се решат Ромите – од Вардариште во логорите на смртта!

September 16, 2025
Марш на Ангелите
Извор: Фронтлајн

Одговорност за сите што со своето молчење учествувале во ова злосторство, бараат родителите на жртвите во Кочани

September 16, 2025
Еди Рам, Брисел 16 септември 2025
извор: ФБ

Албанија реализира 28 од 33 преговарачки поглавја со ЕУ

September 16, 2025
Пожар во Трубарево, 13 септември 2025
Фото: Горан Наумовски

Утре ќе започне увидот на лице место за причините за пожарот во Трубарево, во кривичен суд Скопје е доставен предлог за продолжување на мерката притвор за нови 48 часа за сите четворица опфатени

September 16, 2025
Жел. станица, Нови Сад (фото извор: Википедија)

Вишото јавно обвинителство во Нови Сад покрена обвинение против тринаесет лица во врска со падот на настрешницата на железничката станица во Нови Сад

September 16, 2025
Donald Trump - Windsor, UK
Source> screenshot France 24

Трамп на посета во Велика Британија, во меѓувреме двете земји потпишуваат договори вредни 10 милијарди долари

September 16, 2025

МЖСПП им препорача на општините да изготват планови за системско отстранување на диви депонии

September 16, 2025
Средба во Ватикан: Зеленски и Трамп (фото: Андриј Јермак)

Трамп вели дека Зеленски ќе „мора да склучи договор“ за да се стави крај на војната во Украина

September 16, 2025

24 ЧАСА: Шест месеци од трагедијата во Кочани; Мицкоски бара подметнувањето пожари да се квалификува како тероризам; ОН заклучи дека Израел изврши геноцид во Газа

September 16, 2025
CivilMedia
  • ДОМА
  • ВЕСТИ
  • ПОЛИТИКА
  • ИЗБОРИ
  • ОПШТЕСТВО
  • СЛОБОДНА ЗОНА
  • АНАЛИЗИ
  • РЕГИОН
  • СВЕТ
  • ВОЈНА ВО УКРАИНА
No Result
View All Result
  • ДОМА
  • ВЕСТИ
  • ПОЛИТИКА
  • ИЗБОРИ
  • ОПШТЕСТВО
  • СЛОБОДНА ЗОНА
  • АНАЛИЗИ
  • РЕГИОН
  • СВЕТ
  • ВОЈНА ВО УКРАИНА
No Result
View All Result
CivilMedia
No Result
View All Result
Home СЛОБОДНА ЗОНА

Зен мамурлак

Брљоидите, хуманоиди изложени на големи количини Брља, владеат со медиумската сфера, упорно рекламирајќи ги велелепните брљи, подметнувајќи телопи од секунда, ( телопи кои агитираат на потсвеста): „Покори се!“, „Сите се исти!“

December 16, 2019 12:39
in СЛОБОДНА ЗОНА
Share on FacebookShare on Twitter

пишува: ФИЛИП ХЕРИН

Една од затскриените тајни на Сараевската Чаршија, како што раскажува драгиот мој побратим Вук, е приказната за сараевските боемџии и нивниот утрински мамурлак. Вук никогаш не стапнал во Сараево. Но Сараево и Вук имаат свои тајни врски. И тука никој ништо не им може. Вук раскажува: Боемот регрут не треба да е по ДНК од Сараево, за да биде рамноправен на сараевската боемска  маса. Воопшто. Треба да го краси Искреност и Чесност во секојдневието и професијата. Единствен услов. Поради тоа испитот и не е лесен. Најмалку два до три месеца, боемот регрут, мора да се докаже и со чашката и со упорноста. До фајронт. Како што мора да е докажан и во домашните обврски, работата- повторува побратимот Вук.

Влогот е пресметан во денови, недели, месеци. Животот.  Дури потоа, боемот регрут е спремен да влезе во алејата на боемите. Се влегува во мугрите, а сред алејата го очекува меанска маса со кариран чаршав и врел чај. Целиот однос со чајот трае неполни 20-на минути, кои поминуваат во тишина, неоптоварена со мисли и празни зборови од соседната маса. Мир и Тишина, приближно еднакви на чувството на алпинистот кој сета ноќ се бори со  планинската патека , за утрото прв да ги почувствува Сончевите зраци, гушнат силно во прегратката  на Планинскиот Врв. Веќе, боемот регрут, не чувствува главоболки, мачнини, тој станува Боем и знае да ужива во тие дваесетина минути мир и тишина, опиен единствено од мирисот на врелиот чај. Со Вук, на шега, се сложивме дека оваа појава е – Зен од Мамурлакот.

Кај нас  мамурлакот се лечи со српското : „ Клин се клином избија“. Турбо Фолк навики, кои водат кон полоши и  девијантни патеки, кои не’ оддалечуваат од Зен-от.

Лошите брљи како Грујевача, Тврдокорка, Коцевача (Златна Бубамара 2018), сведочеа колку  сме далеку од Утринскиот чај и единството со нас самите и  општеството, чиј неоткинлив дел сме. Денес ниту знаеме кога пиеме, зошто пиеме, па и од кого пиеме. Во понудата на автохтоната македонска палета на брендот Брљовача се дополнија фино одлежани и вешто затскриени ХО брљи како Геровача, Милчињача и понекоја прерано отворена верзија, V.S., Иворовача.

Не е ни чудно што од толку ново-стари брљи уште помалку знаеме да се носиме со  мамурлакот, достоинствено и без мачнина.

Потребата од ресоцијализација со нас самите и Општеството, е примарна. Воопшто да се ресоцијализираме со нормалната природа на нештата.

Но како да се ресоцијализираме, кога вешто градените брендирани ракиџии, „Бардовите на Казаните“, се токму оние кои, до загушување ни ја полнат устата со Брљовача, навивајќи на „пазарот“ да се вратат токму добрите, стари отрови, како Грујовача, Сашовача и останата палета од знајни и незнајни „гуслари“ на смртта?

Брљоидите, хуманоиди изложени на големи количини Брља, владеат со медиумската сфера, упорно рекламирајќи ги велелепните брљи, подметнувајќи телопи од секунда, (телопи кои агитираат на потсвеста):

„Покори се!“

„Сите се исти!“

Кој ќе се посомнева во квалитетот на Брљата, ќе биде даден веднаш на Судот на честа на Здружението на Брљаџии. Да биде осуден! Прогласен за луд! Монструм!

Кој е тој да се сомнева, да го урива митот за стравот, да бара прочистување на загадената крв од брљата, да создава аргументирана критика наместо агресија, хистерија и параноја.

„Сите се исти“- ќе избљува некој Брљоид од петата на своето кукавичко скривалиште, убеден дека ФБ статусот, твитот, менува влади, закони и ја освестува Брљоидната јавност, која од друга страна на тастаурата умира низ страшни грчеви на менталното труење од коктелот на брљите, но потполно се слага дека „Сите Се исти“.

„Сите се исти“ е главоболка, која како капка по капка истекува од казанот на Главниот Казанџија од кој се дестилираат брилијантните брендови на македонските Брљи.

Толкави залихи на Брља, тешко испаруваат, а да не го усмрдат етерот. Среќа, по нас , доаѓа време во кое, Брљоидите, ќе треба да се посветат повеќе на себе си и своето место во Општеството да го бараат таму каде што е најпотребно – во Општеството.

Време е да осознаат  дека борбата против Брљата е започната без нив, години наназад и дека таа борба нема намера да ги поштеди. Ниту да ги остави со казаните полни смртоносна Брља.

Еквиноксот на Зен Боемите штотуку настапува.

А до тогаш, може и казан врел чај наутро да пиеме, надевајќи се дека Зенот ќе го победи нашиот лош Мамурлак. Но кој е тој, Зен, да се грижи за нас, кога ние не се грижиме за самите себе.

(Авторот е режисер и граѓански активист.)

 


Сите права се задржани. Услови за користење, авторски права и заштита на приватноста.

Print Friendly, PDF & Email
Share33Tweet21Send

НАЈЧИТАНИ 5

  • Милош Биковиќ и Христијан Мицкоски (фото извор: Инстаграм профил на Мицкоски)

    Мицкоски се пофали со Биковиќ – но тој не е само актер, туку дел од прирачникот за хибридно влијание на Кремљ

    173 shares
    Share 69 Tweet 43
  • Руската разузнавачка служба ја обвини ЕУ дека финансира и подготвува „српски Мајдан“ на 1 ноември, на годишнината од падот на настрешницата во Нови Сад

    137 shares
    Share 55 Tweet 34
  • Хаотично заебавање

    128 shares
    Share 51 Tweet 32
  • По кратка постапка да се решат Ромите – од Вардариште во логорите на смртта!

    128 shares
    Share 51 Tweet 32
  • Проф. Андонов: Политикантските коментари на Мицкоски за наводни хибридни напади против неговата влада не се ништо освен пропаганда за негов спас на изборите

    117 shares
    Share 47 Tweet 29
CivilMedia

СЛОБОДНО.НЕЗАВИСНО.ОТВОРЕНО

  • ЗА НАС
  • ИМПРЕСУМ
  • КОНТАКТ
  • АВТОРСКИ ПРАВА
  • Политика на приватност
  • МАРКЕТИНГ

Следете нè

No Result
View All Result
  • ДОМА
  • ВЕСТИ
  • ПОЛИТИКА
  • СЛОБОДНА ЗОНА
  • АНАЛИЗИ
  • РЕГИОН
  • СВЕТ
  • ВОЈНА ВО УКРАИНА
  • ДЕЗИНФО
  • ФОРУМ
  • ГРАЃАНСКА АКЦИЈА
  • МАРКЕТИНГ
  • ИМПРЕСУМ