• Latest

Facebook со нови правила: Авторизација и регистрација за реклами на политички кампањи

March 6, 2020

РУСКИ ХИБРИДНИ ЗАКАНИ (2): Од мета на напади до прокси држава

August 16, 2025
Фото: МИА

Собранието не ги изгласа измените во Изборниот законик

August 16, 2025
Фото: Укринформ

САД и Европа може да ги поддржат безбедносните гаранции за Украина „инспирирани од Член 5 на НАТО“

August 16, 2025

Мајкрософт покренува истрага за наводите дека Израел ја користел нивната технологија за масовно следење на Палестинците

August 16, 2025

Трамп си побарал да го номинираат за Нобелова награда за мир

August 16, 2025

Измените и дополнувањата во Изборниот законик ќе се донесат по скратена постапка, прифатен амандманот на Левица, независните кандидати да соберат потписи од 0,5 отсто регистрирани гласачи

August 16, 2025
Андриј Сибига. Фото: Фејсбук

Сибига: Украина ја поддржува иницијативата на Трамп за трилатерална средба помеѓу Украина, САД и Русија,

August 16, 2025

Меланија Трамп му испрати писмо на Путин за киднапираните деца од Украина

August 16, 2025
Претседателот на Украина, Володимир Зеленски
Фото извор- официјален профил  на ФБ на Зеленски

Зеленски: Мора да се постигне траен мир, а не само уште една пауза, во понеделник ќе се сретнам со Трамп во Вашингтон

August 16, 2025
EU2017EE Estonian Presidency, CC BY 2.0, via Wikimedia Commons

Европскиот совет вети поддршка за Украина во заедничка изјава за самитот Трамп-Путин

August 16, 2025
CivilMedia
  • ДОМА
  • ВЕСТИ
  • ПОЛИТИКА
  • ИЗБОРИ
  • ОПШТЕСТВО
  • СЛОБОДНА ЗОНА
  • АНАЛИЗИ
  • РЕГИОН
  • СВЕТ
  • ВОЈНА ВО УКРАИНА
No Result
View All Result
  • ДОМА
  • ВЕСТИ
  • ПОЛИТИКА
  • ИЗБОРИ
  • ОПШТЕСТВО
  • СЛОБОДНА ЗОНА
  • АНАЛИЗИ
  • РЕГИОН
  • СВЕТ
  • ВОЈНА ВО УКРАИНА
No Result
View All Result
CivilMedia
No Result
View All Result
Home НАУКА ТЕХНОЛОГИИ

Facebook со нови правила: Авторизација и регистрација за реклами на политички кампањи

March 6, 2020 10:48
in ВЕСТИ, ОПШТЕСТВО, ТЕХНОЛОГИИ
Share on FacebookShare on Twitter

За да се овозможи вистински дијалог и да се придонесе кон позитивно зајакнување на демократијата во земјите низ светот, Фејсбук презема мерки да се намали ширењето дезинформации и да се спречи странско мешање во изборите на начин со што ќе се зголеми транспарентноста и автентичноста на рекламирањето.

„Во јуни направивме алатки за транспарентност кои се глобално поставени и коишто ќе овозможат огласувачите да добијат авторизација да објават политички реклами, да стои на нив квалификација „платено од“ и да ги стават своите реклами во дигиталната библиотека за реклами каде ќе се чуваат седум години. Сега овој процес е услов во 32 дополнителни земји, како Чиле, Јапонија, Мексико и Индонезија и ќе започнеме да работиме на зајакнување на нашата методологија за реклами за избори или политика. За целосниот список земји што ќе бидат на листата кога ќе почне политиката на Фејсбук во средина на март, ве молам посетете го Help Center. Исто така работиме да ја зголемиме имплементацијата оваа година вклучувајќи ги Мијанмар, Бразил и Нов Зеланд.

Авторизација

Секој кој сака да објави реклама за избори или политика во сите овие земји, ќе мора да го потврди својот идентитет со лична карта издадена од државата и на тој начин да преземат одговорност за рекламата. Огласувачот ќе може да одбере негова страница или страница на некоја организација каде ќе се појави квалификација „платено од“. Бараме огласувачот да даде дополнителни информации, како локална бизнис адреса, локален телефонски број, електронска пошта или интернет страница ако одберат да одат со оваа опција. Овие барања ги именуваат како одговорни за содржината самите огласувачи и важат и за Фејсбук и за Инстаграм.

Авторизацијата може да одземе неколку денови за да се подготви огласувачот да започне со овој процес и поради тоа треба да се започне сега со процедурата за да се избегне доцнење на рекламите.

Библиотека со реклами и API

Авторизираните огласувачи ќе ги имаат сите нивни реклами и информациите што се употребени за да се утврди нивната одговорност, во посебна библиотека за реклами каде ќе се чуваат седум години. Тука, тие ќе може да дознаат повеќе за рекламата, како на пример колку луѓе се опфатени од неа и колку е потрошено, потоа демографски податоци за возраста, полот и локацијата за луѓето што ја виделе рекламата.

Ние знаеме дека не можеме да го заштитиме изборниот процес сами па поради тоа нудиме на истражувачи, академици, новинари и јавноста да имаат увид во Ad Library API за да истражуваат и анализираат за политичкото рекламирање. Сега, рекламите на 32 земји ќе бидат додадени во Ad Library API. Како дополнување ќе претставиме  Ad Library Report за секоја од земјите кон крај на април. Овој извештај ќе овозможи збирен преглед на рекламите и потрошеното во библиотеката со реклами. Овој извештај ќе биде на располагање во формат за симнување од интернет.

Можете да прочитате повеќе за нашата транспарентност за алатките за реклами овде. Нашата политика за реклами за време на избори и политика се прикажани овде а на  Help Center може да видете како овие реклами предизвикале интерес во други земји“, се вели во соопштението.

Print Friendly, PDF & Email
Share33Tweet21Send

НАЈЧИТАНИ 5

  • Фото: Скриншот од видео на
TRT World

    САД ги избришаа правата на македонското малцинство во извештајот за Бугарија

    104 shares
    Share 42 Tweet 26
  • РУСКИ ХИБРИДНИ ЗАКАНИ: Моделирање и пристапи (1)

    89 shares
    Share 36 Tweet 22
  • Карл Билд: СССР беше мизерно промашување како општество и како економија

    89 shares
    Share 36 Tweet 22
  • БГНЕС: Иницијативата на Поповска во служба на агендата на Мицкоски за оддалечување на Македонија од членството во ЕУ

    88 shares
    Share 35 Tweet 22
  • Без автор, со агенда: Јахта-пропаганда и предизборен спин на Плусинфо

    86 shares
    Share 34 Tweet 22
CivilMedia

СЛОБОДНО.НЕЗАВИСНО.ОТВОРЕНО

  • ЗА НАС
  • ИМПРЕСУМ
  • КОНТАКТ
  • АВТОРСКИ ПРАВА
  • Политика на приватност
  • МАРКЕТИНГ

Следете нè

No Result
View All Result
  • ДОМА
  • ВЕСТИ
  • ПОЛИТИКА
  • СЛОБОДНА ЗОНА
  • АНАЛИЗИ
  • РЕГИОН
  • СВЕТ
  • ВОЈНА ВО УКРАИНА
  • ДЕЗИНФО
  • ФОРУМ
  • ГРАЃАНСКА АКЦИЈА
  • МАРКЕТИНГ
  • ИМПРЕСУМ