• Latest

Фејсбук, Гугл и Твитер под лупа на Европската комисија

May 31, 2019

24 ЧАСА: Полициски притисок врз новинарите во Демир Хисар; Кондарко смета дека ни е потребен нов Изборен законик; Трамп нареди федерализирање на полицијата во Вашингтон; Украина гори, Газа гладува – а светот гледа настрана

August 12, 2025
Фото: Министерство за правда

Министерство за правда ќе разговара со експерти за условите за учество на независните кандидати

August 12, 2025
фото: ВИ

МФ: Во изборен период исплатите од Буџетот транспарентно ќе се објавуваат во посебна база за буџетски трошоци

August 12, 2025

Новинарите кои го следеа увидот во гимазијата во Демир Хисар беа легитимирани од полициските службеници, иако носеле новинарски легитимации

August 12, 2025

Луксузни јахти и лигњи на Заев и Филипче – рецепт на власта за дефокус од скапотијата и празната кошничка

August 12, 2025
Фото: ВИ

РЕАКЦИИ: Независни кандидати наместо партиски

August 12, 2025
Изет Меџити, Христијан Мицкоски
Фотомонтажа / А. М.

Мицкоски – Меџити: Етничка поларизација на ниво на премиер и вицепремиер

August 12, 2025
Фото: Македонијо во срце те носиме/ Фејсбук

По трагите на една естрадна иницијатива: Кој пее зло не мисли – си тера кампања

August 12, 2025

Локални избори 2025: Клучни рокови и обврски за институциите и медиумите

August 12, 2025

И сè ова е само почеток

August 12, 2025
CivilMedia
  • ДОМА
  • ВЕСТИ
  • ПОЛИТИКА
  • ИЗБОРИ
  • ОПШТЕСТВО
  • СЛОБОДНА ЗОНА
  • АНАЛИЗИ
  • РЕГИОН
  • СВЕТ
  • ВОЈНА ВО УКРАИНА
No Result
View All Result
  • ДОМА
  • ВЕСТИ
  • ПОЛИТИКА
  • ИЗБОРИ
  • ОПШТЕСТВО
  • СЛОБОДНА ЗОНА
  • АНАЛИЗИ
  • РЕГИОН
  • СВЕТ
  • ВОЈНА ВО УКРАИНА
No Result
View All Result
CivilMedia
No Result
View All Result
Home НАУКА ТЕХНОЛОГИИ

Фејсбук, Гугл и Твитер под лупа на Европската комисија

May 31, 2019 09:01
in ТЕХНОЛОГИИ
Share on FacebookShare on Twitter

Европската комисија вчера објави извештај во кој го оцени напредокот на трите големи Интернет компании Фејсбук, Гугл и Твитер во нивната борба против дезинформациите. Овие три компании потпишаа Кодекс на практики и се обврзаа да известуваат еднаш месечно за нивните активности на ова поле пред изборите за Европскиот Парламент во мај 2019 година, објави „КриТинк.мк“.

Комисијата истакна дека ги цени нивните напори за зголемување на транспарентноста пред европските избори, додавајќи дека сите три компании сега означуваат кој стои зад политичките огласи објавени на нивните страници, а Фејсбук и Твитер веќе имаат и библиотеки на сите објавени политички огласи, додека оваа функционалност кај Гугл е во фаза на тестирање.

Сепак, Комисијата оценува дека се потребни дополнителни чекори, особено во насока на објавување на методологијата и сетовите на податоци за лажните профили и страници со цел да им се овозможи на независните експерти, проверувачите на факти и истражувачите да можат да вржат посебни евалуации. Во извештајот се вели и дека Гугл и Твитер немаат остварено никаков напредок на планот на обезбедување на транспарентност во врска со огласите кои се однесуваат на прашања од областа на јавниот интерес и јавните политики, а кои влијаат врз важни дебати во текот на изборен период.

Од друга страна, пак, изразено е задоволство што платформите преземаат чекори во борбата против штетните ботови и лажните профили. Особено се истакнува како позитивен чекор соработката со организации и мрежи за проверка на факти од страна на Гугл.

Во однос на конкретните активности на овие платформи, Комисијата ги издвојува политиките на Гугл во однос на политичкото рекламирање кои стапија во сила минатиот месец, како и бришењето на значителен број Јутјуб канали, кои продуцираа спам, измами, користеа измамнички практики и лажно претставување.

Фејсбук, пак, е пофален за преземените акции против огласите кои содржат неточни содржини или ги заобиколуваат нивните контролни системи. Компанијата извести и дека во првото тромесечје годинава отстрани од нејзината платформа осум координирани мрежи заради неавтентично однесување (ширење дезинформации, лажно претставување и слично), кои потекуваат од Северна Македонија, Косово и Русија. Твитер, пак, исто така, презеде акции против лажните профили и оние кои продуцираат спам, но не објави податоци колку од овие активности се однесуваат на земјите од Европската унија.

Комисијата длабински ќе ги оценува заложбите на овие три платформи да ги исчистат своите мрежи од штетно и неавтентично делување на корисниците во период од 12 месеци до крајот на годинава. Доколку резултатите се покажат незадоволителни најавени се дополнителни активности, како и донесување на законска регулатива која потоа интернет платформите ќе мора да ја почитуваат./мета.мк

Print Friendly, PDF & Email
Share33Tweet21Send

НАЈЧИТАНИ 5

  • Фото: Фејсбук ФК Шкендија

    „Илирида, Чамерија“ и „Наше ќе биде и Солунско поле“

    92 shares
    Share 37 Tweet 23
  • ЦХТМ: Засилено присуство на руската пропаганда во македонските медиуми во пресрет на локалните избори

    89 shares
    Share 36 Tweet 22
  • РУСКИ ХИБРИДНИ ЗАКАНИ: Моделирање и пристапи (1)

    88 shares
    Share 35 Tweet 22
  • Без автор, со агенда: Јахта-пропаганда и предизборен спин на Плусинфо

    86 shares
    Share 34 Tweet 22
  • МВР го разреши началникот од Демир Хисар за непрофесионално однесување

    86 shares
    Share 34 Tweet 22
CivilMedia

СЛОБОДНО.НЕЗАВИСНО.ОТВОРЕНО

  • ЗА НАС
  • ИМПРЕСУМ
  • КОНТАКТ
  • АВТОРСКИ ПРАВА
  • Политика на приватност
  • МАРКЕТИНГ

Следете нè

No Result
View All Result
  • ДОМА
  • ВЕСТИ
  • ПОЛИТИКА
  • СЛОБОДНА ЗОНА
  • АНАЛИЗИ
  • РЕГИОН
  • СВЕТ
  • ВОЈНА ВО УКРАИНА
  • ДЕЗИНФО
  • ФОРУМ
  • ГРАЃАНСКА АКЦИЈА
  • МАРКЕТИНГ
  • ИМПРЕСУМ