Кампањата на Мицкоски се потпира на незадоволството, стравот и неизвесноста. Причините се бројни, а голем број од нив и не зависат од домашните институции, ниту од владата, туку од светските текови. Ако основните производи поскапат поради руската агресија врз Украина, владата може само да се обиде да ги ублажи последиците (ги замрзна цените, на пример), но не и да го реши проблемот на светско ниво.
Логиката што ја наметнува Мицкоски и неговиот тим за пропаганда (црна) е дека буквално секој проблем во Македонија, безмалку и во светот, е предизвикан од владата. Ако на тоа му се додадат длабоко всадените фобии, омраза и национализам, рецептот и не е така лош. Добивате горчлив оброк чија реа се шири надалеку и предизвикува силно внимание. Колку луѓето се понаивни, толку „готвачот“ е поуспешен и „факторизиран“.
Така се манипулираат луѓето. Македонија е мала и сиромашна земја. Лесно е да се излажат луѓето, особено ако некој успее да ги убеди дека постои закана по нивната гордост и достоинство, а секако и по нивниот стандард, сигурност и безбедност. Во „специјалната операција“ страдаат фактите и расудувањето, а нивното место го заземаат сеништата на црната пропаганда.
Но не се сите толку наивни колку што изгледа на прв поглед. Една угледна американска организација направи истражување за внатрепартиската поддршка на политиката на ВМРО-ДПМНЕ во изминатиот период во кој партијата „се прослави“ со блокади и опструкции на клучните процеси во земјата. Според резултатите од истражувањето, инаку достапни на високите функционери на дпмне, половина од членовите на партијата не ја одобруваат политиката на бојкот што ја спроведува Мицкоски и неговите најблиски соработници.
Извадок од колумната „Дали Мицкоски ќе ја носи фотелјата на грб или ќе ја турка на тркалца?“ од Џабир Дерала, објавена на 18 јуни 2022 година на ЦИВИЛ Медиа.