• Latest

МОДЕМ: Главна цел на вестите на Сител, Канал 5, ТВ Нова и Алфа е промоција на ВМРО-ДПМНЕ

February 13, 2017

ЕУ не исклучува можност за одложување на спроведувањето на делови од Законот за вештачка интелигенција

June 6, 2025
Фото: Креирано со помош на ВИ

Москва е подготвена да му даде азил на Маск ако затреба поради расправијата со Трамп

June 6, 2025
Фото: МИА

Кошта посочи дека ЕУ ќе го казни Израел за војната во Појасот Газа

June 6, 2025
Фото: Скриншот

Белградскиот Основен суд ја отфрли иницијативата за лишување на Вучиќ од деловна способност, но утврди елементи на кривично дело

June 6, 2025
Фото: МИА

ЕУ со поддршка за Меѓународниот кривичен суд по санкциите од САД

June 6, 2025
Фото: Креирано со ппомошна ВИ

Односот Трамп-Маск се распаѓа со меѓусебни навреди и закани

June 6, 2025
Трагедија во кочанската дискотека Пулс, 16 март 2025 (фото извор: скриншот од снимка на ТВ Кочани)

Од Клиничкиот центар во Белград отпуштени последните два пациента поврдени во пожарот во Кочани

June 6, 2025

Усвоен план за подобро справување со сајбер напади и кризи во ЕУ

June 6, 2025
Семејна фотографија од министрите за одбара во НАТО Фото: НАТО

Министрите за одбрана на НАТО дефинираа нови цели за капацитети за зајакнување на Алијансата

June 6, 2025
Војо Маневски

Дали да гласа дијаспората не е вистинското прашање

June 6, 2025
CivilMedia
  • ДОМА
  • ВЕСТИ
  • ПОЛИТИКА
  • ИЗБОРИ
  • ОПШТЕСТВО
  • СЛОБОДНА ЗОНА
  • АНАЛИЗИ
  • РЕГИОН
  • СВЕТ
  • ВОЈНА ВО УКРАИНА
No Result
View All Result
  • ДОМА
  • ВЕСТИ
  • ПОЛИТИКА
  • ИЗБОРИ
  • ОПШТЕСТВО
  • СЛОБОДНА ЗОНА
  • АНАЛИЗИ
  • РЕГИОН
  • СВЕТ
  • ВОЈНА ВО УКРАИНА
No Result
View All Result
CivilMedia
No Result
View All Result
Home ОПШТЕСТВО

МОДЕМ: Главна цел на вестите на Сител, Канал 5, ТВ Нова и Алфа е промоција на ВМРО-ДПМНЕ

February 13, 2017 13:09
in ОПШТЕСТВО
Share on FacebookShare on Twitter

Постизборните преговори за формирање влада, редовната работа на државните и на јавните институции, работата на Специјалното јавно обвинителство, промоција на проекти и мерки на Владата и на другите институции, активности на јавните функционери, вклучувајќи протоколарни активности и решавање тековни прашања и т.н. „процес на десоросоизација“, се темите за кои известуваа дванаесетте телевизии со национална концесија, чија работа е дел од анализата на извештајот на Институт за комуникациски студии – МОДЕМ. 

„Откако заврши предизборниот период од 100 дена, во кој имаше посебни правила за медиумите, договорени во Пржино, најголемиот број телевизии се вратија на својата стандардна уредувачка политика“, ова е заклучокот од последниот извештај на МОДЕМ што се однесува на медиумските содржини, емитувани на Јавниот радиодифузен сервис и на комерцијалните телевизии со национална концесија во периодот од 16 до 20 и од 23 до 27 јануари.

„Кај телевизиите, како Сител, Канал 5, ТВ Нова и Алфа забележителен е дисбаланс во однос на бројот прилози во кои како субјект се појавуваат двете најголеми политички партии. Вестите на овие четири телевизии пов- орно наликуваат на гласила чија главна цел е промовирање на позициите и на активностите на партијата ВМРО-ДПМНЕ во врска со различни прашања. Известувањето за владејачката партија, наспроти опозицијата, доминираше и на телевизиите 24 Вести, Телма , Алсат М и ТВ 21“, покажува анализата.

„Главната разлика меѓу двата медиумски ‘блока’, кога станува збор за известувањето за двата најголеми конкурентски политички блока, не се состои во квантитативниот сооднос меѓу информациите објавени во врска со ВМРО-ДПМНЕ и СДСМ. Кај телевизиите 24 Вести, Алсат М, Телма и ТВ 21 критички се опсервираа вкупно 127 информации во врска со политиките на оваа партија. Од друга страна, кај телевизиите Алфа, Сител, Канал 5 и ТВ Нова известувањето во голем број случаи беше пропагандно и фаворизирачко. Поточно, се објавија вкупно 167 информации од таков карактер“, се вели во последниот извештај на МОДЕМ.

Покрај активностите на политичките партии, по изборите големо внимание во медиумите предизвика и работата на цивилното општество во државата. Нивните сознанија, анализи и мислења беа пренесувани во медиумите. Беа регистрирани и случаи кога невладини организации станувале цел на медиумски напади, кога нивните ставови се во спротивност со позициите на владејачката партија.

„Во овој мониториран период сето тоа доби систематизиран пристап, благодарение на т.н. процес на десоросоизација, што го најави ВМРО-ДПМНЕ. Во рамките на известувањето за овој процес, демонизирањето на граѓанскиот сектор зачести и доби повеќе острина на телевизиите ТВ Нова, Алфа, Канал 5 и Сител, кои заедно објаија вкупно 101 напаѓачка информација за невладините организации“, стои во анализата на работата на медиумите.

МОДЕМ се фокусира на набљудување на медиумските содржини и изработка на анализи кои треба да докажат дали постои корозирано медиумско известување кое го загрозува политичкиот плурализам во предизборниот и изборниот процес.

Print Friendly, PDF & Email
Tags: граѓански сектордемонизацијаМедиумиМОДЕМпропагандаЦивил
Share33Tweet21Send

НАЈЧИТАНИ 5

  • Бранимир Јовановиќ за ЦИВИЛ МЕДИА: Македонија навистина е четврто место во Европа по економски развој – ама од позади!

    105 shares
    Share 42 Tweet 26
  • Осумнаесетгодишниот син на Блерим Беџети од ДУИ примил 12.000 евра од Комунална хигиена – Скопје за „интелектуални услуги и совети“ за заштита на животната средина

    96 shares
    Share 38 Tweet 24
  • Украинските дронови погодија над 40 руски стратешки бомбардери во шокантен напад далеку зад линиите на фронтот

    94 shares
    Share 38 Tweet 24
  • Поранешниот командант на ОВК, Бреза, уапсен по 22 години бегство

    92 shares
    Share 37 Tweet 23
  • Брисел насетува оти Мицкоски е подготвен да го жртвува и Извештајот во ЕП

    92 shares
    Share 37 Tweet 23

CIVIL MEDIA NEWSLETTER

Check your inbox or spam folder to confirm your subscription.

CivilMedia

СЛОБОДНО.НЕЗАВИСНО.ОТВОРЕНО

  • ЗА НАС
  • ИМПРЕСУМ
  • КОНТАКТ
  • АВТОРСКИ ПРАВА
  • Политика на приватност
  • МАРКЕТИНГ

Следете нè

No Result
View All Result
  • ДОМА
  • ВЕСТИ
  • ПОЛИТИКА
  • СЛОБОДНА ЗОНА
  • АНАЛИЗИ
  • РЕГИОН
  • СВЕТ
  • ВОЈНА ВО УКРАИНА
  • ДЕЗИНФО
  • ФОРУМ
  • ГРАЃАНСКА АКЦИЈА
  • МАРКЕТИНГ
  • ИМПРЕСУМ