Твитер ќе го забрани целосно политичко рекламирање ширум светот, велејќи дека дофатот на ваквите пораки „треба да се заслужи, а не да се купи“.
„Интернет-рекламирањето е неверојатно моќно и многу ефикасно за комерцијалните огласувачи, но таа моќ носи значителни ризици за политиката“, објавиа извршниот директор на компанијата Џек Дорси, на Твитер.
We’ve made the decision to stop all political advertising on Twitter globally. We believe political message reach should be earned, not bought. Why? A few reasons…🧵
— jack (@jack) October 30, 2019
На овој потег на Твитер реагираше и Марк Цукенберг, основачот на Фејсбук бранејќи ја политиката на неговата компанија, која неодамна ја отфрли забраната за политички реклами.
„Во демократијата, мислам дека не е во ред приватните компании да ги цензурираат политичарите или вестите“, изјави Цукенберг.
За деталите околу збраната ќе се знае на 15 ноември, а таа официјално ќе започне да се применува на 22 ноември.