Мета наскоро ќе го користи она што луѓето му го кажуваат на нејзиниот четбот со вештачка интелигенција за да стане уште подобар во продажбата на работи, пренесува Си-ен-ен.
Компанијата во средата изјави дека разговорите и интеракциите на корисниците со Мета АИ наскоро ќе се користат за да ги таргетираат со уште поперсонализирани реклами. Корисниците ќе почнат да гледаат известувања за промената следната недела, но таа нема да стапи во сила до 16 декември.
Мета веќе ги таргетира корисниците со реклами врз основа на тоа што објавуваат и кликнуваат, како и со кого се поврзани, на своите платформи на социјалните медиуми. Овие податоци ѝ овозможуваат на Мета да заклучи што би можеле да купат корисниците. Но, во разговорите со четботот на Мета, корисниците би можеле директно да ѝ кажат на компанијата што купуваат или за патувањето за кое наскоро ќе се пакуваат или какви проблеми имаат што би можел да ги реши производот.
Компанијата, исто така, ќе користи податоци од Мета АИ за да помогне во одлучувањето какви видови содржини корисниците ги гледаат на нејзината страница.
Мета АИ има 1 милијарда месечни корисници, според компанијата, иако не е јасно колку редовно тие корисници се ангажираат со неа. Корисниците можат да разговараат со четботот преку Фејсбук, Инстаграм, Вотсап или самостојната апликација Мета вештачка интелигенција.
А компанијата веќе заработува огромни суми од својот рекламен бизнис. Само во последниот квартал, таа заработи 46,5 милијарди долари од приходи од рекламирање, што е зголемување за повеќе од 21% во однос на истиот период претходната година. Акциите на Мета (META) се зголемија за речиси 20% од почетокот на оваа година, со што нејзината пазарна капитализација достигна 1,8 трилиони долари од 1 октомври.
Но, некои во Силиконската долина веруваат дека луѓето сè повеќе ќе сакаат да го прават своето онлајн купување преку четботови со вештачка интелигенција, наместо преку пребарување на Google или прелистување на социјалните медиуми. Конкурентот на Мета, ОпенАИ, во понеделник ја лансираше можноста корисниците да купуваат одбрани артикли директно преку својот четбот, ChatGPT, иако во моментов не е бизнис базиран на реклами.
Корисниците на Мета сè уште ќе имаат можност да ја користат својата алатка „преференции за реклами“ за да додаваат или отстрануваат теми за целни реклами, а компанијата нуди слични функции за корисниците да ја контролираат содржината на нивните канали на Фејсбук и Инстаграм.
Мета, исто така, изјави дека нема да испорачува персонализирани реклами врз основа на разговори со четботот во врска со религиозни ставови, сексуална ориентација, политички ставови, здравје, расно или етничко потекло, филозофски верувања или членство во синдикати, во согласност со својата поширока политика да не ги таргетира корисниците врз основа на тие категории. Да биде појасно, Мета сè уште дозволува реклами поврзани со овие теми; само не ги таргетира корисниците врз основа на нивниот перцепиран интерес за нив.
Откако компанијата ја лансираше својата апликација Мета вештачка интелигенција, се појавија извештаи за корисници кои се засрамиле што несвесно јавно споделиле лични разговори за кои очигледно мислеле дека се приватни, а се однесуваат на проблеми со врските или финансиите. Мета подоцна додаде скокачки прозорец кој ги предупредуваше корисниците пред јавно да објават разговор со вештачка интелигенција на фид наречен Discover.
Тој фид беше заменет минатата недела со „Vibes“, бесконечен скролувачки фид од видеа креирани од корисници, генерирани од вештачка интелигенција.
Значи, со промената на таргетирањето на рекламите на Мета што стапува на сила подоцна оваа година, ако гледате премногу видеа со кучиња генерирани од вештачка интелигенција на Vibes, подгответе се да бидете таргетирани од реклами поврзани со кучиња на Инстаграм.
М. Д.