• Latest
Добро утро со Орданоски

Бизнис-моделот на Субрата Рој за електрични автобуси?

March 8, 2022

ЕБОР ја одобри новата петгодишна стратегија за Северна Македонија

May 14, 2025
Фотомонтажа: Х на Христијан Мицкоски/ скриншот од bi/org

Иднината на земјата меѓу гробницата на Александар и младите луѓе

May 14, 2025

И Латас се вклучи во кампањата на вмровските ботови за ширење на фотомонтажа од „визите“ на Заев и Филипче

May 14, 2025

Реакции: Од „Уа“ до „Браво“; „Цела влада треба да го следи светлиот пример на Таравари“…

May 14, 2025
Фото: Скриншотови од видео на CNN

Семејството Трамп го проширува бизнисот на Блискиот Исток во неговиот втор мандат

May 14, 2025

МВР за ЦИВИЛ Медиа: Лицето кое изврши убиство на Бит Пазар е познато на полицијата

May 14, 2025

Мрежа за климатска акција на Европа: Земјите од ЗБ да се обврзат на целосно укинување на јагленот до 2040 и зголемување на системите за обновлива енергија

May 14, 2025
Фото: Скриншот од видео на WION

Најинтензивните борби досега го потресуваат либискиот главен град

May 14, 2025

Суд на ЕУ: ЕК ги прекршила правилата за транспарентност во врска со СМС пораките на Фон дер Лајен за Ковид вакцините

May 14, 2025
Фотографија: WIkipedia

Харвард ја прошири тужбата откако Трамп откажа дополнителни 450 милиони долари грантови

May 14, 2025
CivilMedia
  • ДОМА
  • ВЕСТИ
  • ПОЛИТИКА
  • ИЗБОРИ
  • ОПШТЕСТВО
  • СЛОБОДНА ЗОНА
  • АНАЛИЗИ
  • РЕГИОН
  • СВЕТ
  • ВОЈНА ВО УКРАИНА
No Result
View All Result
  • ДОМА
  • ВЕСТИ
  • ПОЛИТИКА
  • ИЗБОРИ
  • ОПШТЕСТВО
  • СЛОБОДНА ЗОНА
  • АНАЛИЗИ
  • РЕГИОН
  • СВЕТ
  • ВОЈНА ВО УКРАИНА
No Result
View All Result
CivilMedia
No Result
View All Result
Home СЛОБОДНА ЗОНА ДОБРО УТРО СО ОРДАНОСКИ

Бизнис-моделот на Субрата Рој за електрични автобуси?

March 8, 2022 06:30
in ДОБРО УТРО СО ОРДАНОСКИ, ПОЛИТИКА, СЛОБОДНА ЗОНА, ТОП 5
Добро утро со Орданоски

Добро утро со Орданоски

Share on FacebookShare on Twitter

САШО ОРДАНОСКИ

Конечно лидерот на опозицијата, машинскиот инженер Христијан Мицкоски, се зафати со работа која добро ја познава: производство на електрични автобуси во Македонија. За неговата политичка активност во земјава владеат противречни ставови, па така – според свежата анкета на ИРИ, правена пред само 5 месеци, а резултатите објавена вчера  – Мицкоски има висока поддршка под 10% од анкетираните (и само 1% пониска од Заев – кој беше па тој Заев?!), но со најавата дека преговара за купување на 100 електро-бусови за престолнината, па и за производство на такви автобуси за извоз од Македонија, треба да се очекува дека поддршката неминовно ќе му порасне до феноменалниот двоцифрен процент од барем 10.2%!

Планот за постигнување на овој молскавичен успех за сега е таен, до толку што ни скопската градоначалничка Арсовска не ги знае деталите. Од опозицијата процениле дека ако со неа ги споделат информациите за решавањето на горливиот проблем со градскиот превоз во Скопје, таа со нејзе својствената ѝ ароганција и префинетото чувство за кавга ќе ја упропасти генијалната замисла, па решиле и неа и скопјани да ги стават пред свршен чин, како во народната: „Како се држи будала во неизвесност?… Ќе ти кажам за некој ден.“

Елем, за потребите на исполнувањето на предизборното шио-ми-га-Ѓуро-ветување дека годинава ќе се набави нов возен парк во ЈСП, седнал некој од ВМРО-ДПМНЕ на интернет  и прогуглал кој произведува електрични автобуси во светот… Има, се наоѓа, 50-60 компании, од кои половината по Индии и Кини, но и нешто низ Западна Европа, Русија и Белорусија. Бидејќи Путин и Лукашенко се моментно нешто зафатени, претпоставувам дека се распрашале кој во партијата има некој брачед или сват што монтира нешто по овие евро-азиски фабрики и сигурно нашле некого кому, на пауза, му свртеле телефон (на вибер, да не се прави дополнителен партиски трошок)… Собрале квалитетни информации: цените на вакви автобуси се багателни, неколку стотици илјади евра по парче (зависи од должината, бројот на седишта, катноста, дневниот опсег на возење, металик бојата и електриката на предните стакла), плус резервни делови, батерии, продолжни кабли, специјализирани автобуски депоа, обуки, наочари за сонце, уште батерии, депонии за складирање на потрошените батерии и сл. И дошле до ѓутуре сума од 50-100 милиони евра трошок, ако се договорат домаќински, сосе провизии, данок, царина, хомологација, регистрација и уште некоја помала провизија. Плус транспорт франко Скопје.

Хмммм… Одокативно им се видела голема цифрата, па си рекле, а зошто да ги купуваме, кога овде може да се инвестира во таква фабрика, па цената да им падне барем за десетина отсто по автобус! Има логика во тој одржлив бизнис-план. И еден Субрата Рој би се воодушевил од него.

Се јавиле во фабриката со најдобра интернет понуда. „Ало, овде ВМРО-ДПМНЕ“… „Кој сте вие?“, прашала некоја неинформирана секретарка во Индија… „Ние сме македонска опозиција“… Молк од другата страна… „А-ха, е па дојдете на власт, па ќе ве поврзам со директорот“ – и им спуштила телефон!

Врз основа на овие детални преговори, Мицкоски само како политички тизер ја најави инвестицијата за електричните автобуси во Скопје. Наскоро ќе уследат компликуваните подробности од партиската говорница. Ќе се побара владина поддршка, банкарски гаранции, денационализација и експропријација на земјиште, нов кредит од ЕБРД, согласност од ТИРЗ за Бунарџик, две-три нови трафоа од ЕВН, дополнителен увоз на струја, зголемен ископ на јаглен за РЕК Битола и сл. Плус анонимните донатори на Арсовска за решавање на овој проблем.

Бидејќи сите надлежни институции од власта кога ќе ја видат сериозноста на презентацијата слатко ќе се изнасмеат, ќе следува бараж од 26 опозициски прес-конференции, 35 партиски соопштенија и 47 нови интервјуа на Мицкоски по режимските телевизии во кои државната власт ќе се прогласи за криминална, штетна и предавничка, затоа што не се грижи за олеснување на транспортниот проблем на скопјани. Дури тогаш и на Арсовска ќе ѝ се дозволи да искара десетина новинари, оти работат за корумпираната власт и поставуваат дополнителни логични прашања за брилијантниот начин за решавање на автобускиот јавен транспорт во главниот град.

Ете го 1.867-от успешен проект на новата локална власт, кој ќе пропадне заради корумпираноста на централната власт. Ем ВМРО-ДПМНЕ го решил јавниот транспорт во Скопје, ем одговорноста за тој неуспех ќе оди на товар на „пионот на Заев“.

Вонредни избори, нема друго чаре!

 


Сите права се задржани. Текстот е личен став на Авторот.
Print Friendly, PDF & Email
Share33Tweet21Send

НАЈЧИТАНИ 5

  • Пандов љубител на костимирани настапи: ангелче, комита, моторџија, историчар, директор, а сега влезе и во мафијашки филм

    142 shares
    Share 57 Tweet 36
  • Зошто надворешната политика на владата на ДПМНЕ е антинационална и стана „тажната приказна“ на Балканот

    131 shares
    Share 52 Tweet 33
  • Тричковски: Медиумите се за граѓаните тоа што е златицата за компирите!

    97 shares
    Share 39 Tweet 24
  • Мрежа за заштита на жените Ромки: Фемицидот врз Рамајана не е изолиран инцидент; 142 случаи на семејно насилство врз ромски жени регистрирани во 2024

    96 shares
    Share 38 Tweet 24
  • ПОРТОКАЛОВА ГЛАВА НА ТЕГЕТ ОДЕЛО: Трамп, дрско и без почит, во потрага по внимание на погребот на Папата

    93 shares
    Share 37 Tweet 23

CIVIL MEDIA NEWSLETTER

Check your inbox or spam folder to confirm your subscription.

CivilMedia

СЛОБОДНО.НЕЗАВИСНО.ОТВОРЕНО

  • ЗА НАС
  • ИМПРЕСУМ
  • КОНТАКТ
  • АВТОРСКИ ПРАВА
  • Политика на приватност
  • МАРКЕТИНГ

Следете нè

No Result
View All Result
  • ДОМА
  • ВЕСТИ
  • ПОЛИТИКА
  • СЛОБОДНА ЗОНА
  • АНАЛИЗИ
  • РЕГИОН
  • СВЕТ
  • ВОЈНА ВО УКРАИНА
  • ДЕЗИНФО
  • ФОРУМ
  • ГРАЃАНСКА АКЦИЈА
  • МАРКЕТИНГ
  • ИМПРЕСУМ