• Latest

Дежурните мразачи на ЦИВИЛ; нови пет случаи (втор дел)

April 6, 2023
Фото; СДСМ/ Фејсбук

Македонски блок 2025: СДСМ со критика кон владините политики за реставрација на авторитарни модели и во одбрана на европската иднина

September 1, 2025
Фото: ВМРО-ДПМНЕ/Фејсбук

Македонски блок 2025: Наративот на ВМРО-ДПМНЕ за „национален проект за обнова на Македонија“ присутен во сите сегменти на политичката кампања

September 1, 2025

24 ЧАСА: ВМРО-ДПМНЕ и СДСМ – вечен судир на наративи; Судири со полицијата во Нови Сад; Убиен портпаролот на Хамас; Една година ПРАШАЊЕ НА ДЕНОТ

September 1, 2025

Македонски блок 2025: Валкана кампања, дезинформации и манипулации

September 1, 2025

Македонски блок 2025: Кои се четирите доминантни наративи?

September 1, 2025

Османи одговори на прозивката на Меџити за средбата со Груевски: Дури и да имало нешто такво, тоа се класифицирани информации и би било во рамките на функцијата на министерот за надворешни работи

September 1, 2025

Светските медиуми се обединуваат во протест против убиствата на новинари во Газа од страна на Израел

September 1, 2025

Филипче: Владата го стопира ЕУ патот – Муцунски: Нашата иднина е европска, потребни се трпение и мудрост

September 1, 2025

Една година ПРАШАЊЕ НА ДЕНОТ: Време е за поконкретни прашања и поголема одговорност

September 1, 2025

ПОЛИТИКО: Авионот на Фон дер Лајен нападнат од ГПС пречки, се сомнева дека нападот е од Русија

September 1, 2025
CivilMedia
  • ДОМА
  • ВЕСТИ
  • ПОЛИТИКА
  • ИЗБОРИ
  • ОПШТЕСТВО
  • СЛОБОДНА ЗОНА
  • АНАЛИЗИ
  • РЕГИОН
  • СВЕТ
  • ВОЈНА ВО УКРАИНА
No Result
View All Result
  • ДОМА
  • ВЕСТИ
  • ПОЛИТИКА
  • ИЗБОРИ
  • ОПШТЕСТВО
  • СЛОБОДНА ЗОНА
  • АНАЛИЗИ
  • РЕГИОН
  • СВЕТ
  • ВОЈНА ВО УКРАИНА
No Result
View All Result
CivilMedia
No Result
View All Result
Home ДЕЗИНФО ГОВОР НА ОМРАЗА

Дежурните мразачи на ЦИВИЛ; нови пет случаи (втор дел)

April 6, 2023 15:49
in ВЕСТИ, ГОВОР НА ОМРАЗА, ТОП 5
Share on FacebookShare on Twitter

ЦИВИЛ го спушта прагот на толеранција за троловите, онлајн насилниците и малициозните профили на социјалните мрежи. Подолг период одредена група дежурни мразачи, не оставаат ниту една содржина која се објавува на Фејсбук профилот на ЦИВИЛ, без негативен коментар. Посебна слабост им се Путин и Русија, но не ги оставаат ни сите останати содржини, линкови и објави без коментар. Бидејќи, за да ги дискредитираат содржините за кои имаат задача, мораат во целост да ja дискредитираат организацијата и нејзината медиумска платформа. Инаку, успехот би бил само делумен или сосема би изостанал.

Пред една недела ЦИВИЛ ги објави првите 5 дежурни мразачи. Денеска ќе ви претставиме нови пет мразачи.

Прв случај: Сања Спанчевска

На нејзиниот Фејсбук профил има само 2-3 фотографии, пишува дека е од Скопје, дека завршила медицина и дека е мажена. Толку! И дека е „патриотка“. И се допаѓаат профили на патриотски здруженија и  профилите на Левица. Па не е тешко да се заклучи од каде доаѓаат нападите врз ЦИВИЛ и одобрување и релативизирањето на злосторствата на руските војници во Украина.

Втор случај: Јован Анѓелкоски

Самопрогласен патриот од Вевчани, барем така му пишува на неговиот Фејсбук профил. Подржувач на ВМРО-ДПМНЕ. Негова „специјалност“ и задача е да коментира дека ЦИВИЛ работи за САД.

Трет случај: Дејан Китевски

Мразач од Прилеп и љубител на ликот и делото на „Ќосето“. Сите коментари (се документирани) кои ги напишал на Фејсбук профилот на ЦИВИЛ му завршуваат со зборовите „ма разбираш“. Искрено ние не го разбираме многу што сака да каже, ама веројатно неговите „претпоставени и работодавци го разбираат.

Четврт случај: Мартин Димковски (Бабагинин)

Поддржувач на Путин и релативизатор на злосторствата на руските војници во Украина. Еден од тие што ја напушти Левица на Апасиев. Гласен пропагандист против НАТО. И нормално плукач на ЦИВИЛ.

Петти случај: Валтер Валтер (лажен профил)

Лажен профил кој служи за ширење на руска пропаганда и пропаганда на политичката партија Левица.

Мониторинг тимот на ЦИВИЛ спроведува континуиран мониторинг и анализи на ширењето на дезинформациите и пропагандата во јавната комуникација, а особено во интернет медиумите и социјалните мрежи. Во последно време се бележи менување на пристапот и вокабуларот на онлајн пропагандистите. Тие помалку користат директни навреди и закани со насилство, но уште поинтензивно се присутни со коментари чија основна цел е да се подбиваат и да ги дискредитираат луѓето, институциите и организациите. Тоа се должи на построгите политики на самиот Фејсбук, но и на јавниот притисок.

Според правилата на модерација на социјалните профили на ЦИВИЛ, тие одамна требаше да бидат блокирани. Се разбира, тоа нема многу да помогне, бидејќи тие се присутни и во други онлајн форуми, каде што ревносно ги извршуваат своите пропагандистички задачи.

ЦМТ

Print Friendly, PDF & Email
Share33Tweet21Send

НАЈЧИТАНИ 5

  • ВМРО-ДПМНЕ добива своја „послушна“ банка, Србија – ново средство за влијание

    108 shares
    Share 43 Tweet 27
  • Си Џингпин распосла црвен тепих за Путин и Моди, додека самитот е во сенка на трговските војни со САД

    99 shares
    Share 40 Tweet 25
  • 24 ЧАСА: Обвинет таткото-насилник кој тепаше малолетни играчи; како ВМРО-ДПМНЕ ја разбира статистиката – експлозивна изјава на Бранимир Јовановиќ; алармантен рекорд на насилството врз новинарите во Србија; оружје за 825 милиони долари од САД за Украина

    95 shares
    Share 38 Tweet 24
  • СРПСКИ (БУРАЗЕРСКИ) СВЕТ: Ќе добие ли ВМРО-ДПМНЕ своја банка?

    127 shares
    Share 51 Tweet 32
  • (ИЗБОР) Албански медиуми: Реакции на статијата на „Цајт магазин“- 10 страници за висината и „уметноста“ на Рама, нула за корупцијата и заробувањето на државата; Косовското собрание не успеа да изгласа потпретседател од српска етничка заедница

    92 shares
    Share 37 Tweet 23
CivilMedia

СЛОБОДНО.НЕЗАВИСНО.ОТВОРЕНО

  • ЗА НАС
  • ИМПРЕСУМ
  • КОНТАКТ
  • АВТОРСКИ ПРАВА
  • Политика на приватност
  • МАРКЕТИНГ

Следете нè

No Result
View All Result
  • ДОМА
  • ВЕСТИ
  • ПОЛИТИКА
  • СЛОБОДНА ЗОНА
  • АНАЛИЗИ
  • РЕГИОН
  • СВЕТ
  • ВОЈНА ВО УКРАИНА
  • ДЕЗИНФО
  • ФОРУМ
  • ГРАЃАНСКА АКЦИЈА
  • МАРКЕТИНГ
  • ИМПРЕСУМ