Можеби беше неизбежно, бидејќи загубите на руски возила во Украина надминаа 15.000, производството на нови возила заостана и залихите на старите возила од Студената војна беа намалени кон крајот на минатата година, руските трупи во Украина на крајот да се искачат на коњи, објави Форбс, пренесува ЦИВИЛ Медиа.
Конечно се случи. Видеото кое оваа недела кружеше на социјалните мрежи прикажува двајца руски војници како јаваат коњи низ калливиот украински пејзаж.
„Видете, момците во Украина оседлале коњ“, се потсмева еден војник. „Овие коњи се многу бавни“, додава другиот.
„Втората светска армија“ во сета своја слава, напиша на платформата Х поранешниот советник на министерот за внатрешни работи на Украина, Антон Герашченко, објавувајќи го видеото.
„Втората светска армија“ во сета своја слава. Враќање назад во времето на Руската империја – комплетно со коњаница и подготвување претставници на националните малцинства како топовско месо. Овие војници се од Република Саха, регион неверојатно богат со природни ресурси. Сепак, домородното население на Саха води војна во Украина на украдени коњи, додека Москва ја полни својата каса со приходи од нивните дијаманти, злато, гас и нафта, напиша Герашченко.
“World’s second army” in all its glory. Rolling back to the times of the Russian Empire – complete with cavalry and drafting representatives of national minorities as cannon fodder.
These soldiers are from the Republic of Sakha, a region incredibly rich in natural resources.… pic.twitter.com/FNFQoioT2S
— Anton Gerashchenko (@Gerashchenko_en) February 4, 2025
Принудени да ја преминат ничија земја зафатена со мини, артилериски набиена, патролирана со беспилотни летала со цел да ги одржат своите офанзиви во источна Украина – како и нивната нешто понова контраофанзива насочена кон украинските сили навлезени во Курската област во западна Русија – руските механизирани единици губат 6 000 оклопни возила на годишно ниво.
Тоа е премногу за руските фабрики да ги заменат. Русија годишно произведува можеби 200 нови борбени возила БМП-3 и 90 нови тенкови Т-90М, како и неколку стотици други нови оклопни возила, вклучително и борбени возила на тркала БТР-82.
Рускиот воен дописник Рома Сапожников ги обвини индустриските менаџери.
„Чувството е дека оние кои се одговорни за повторно вооружување на армијата со [оклопни борбени возила] и тенкови … замрзнаа и се апстрахираат од проблемите на фронтот и вооружените сили на завојуваната земја“, напиша тој.
Во првите две години од тригодишната поширока војна, Кремљ удобно го надополни четирицифрениот јаз меѓу загубите и производството со извлекување на старите возила од Студената војна од долгорочно складирање.
Во дворовите за складирање на Студената војна некогаш имало огромни залихи на стари тенкови и други оклопни возила. Но, сега дури и овие залихи се при крај. Аналитичарот со отворен код Џомпи детално разгледа три паркиралишта и заклучи дека повеќето од преостанатите возила не се движеле со години.
„Возило што не се движи толку долго е мртво возило“, објасни Џомпи.
Со оглед на тоа што оклопните возила – дури и многу старите – стануваат сè поретки во руската служба, повеќе руски напаѓачки групи се возат во цивилни комбиња и компактни автомобили. Коњите може да бидат следни.
Оваа демеханизација ја изложува руската пешадија на украинската огнена моќ – и предизвикува непотребно убивање на многу војници, напиша Сапожников. Цивилните возила, ставени во служба на првата линија, се „целосно ср*ње што ги гори и убива нашите војници“, изјави извор за Сапожников.
Драган Мишев