Големите огласувачи, вклучувајќи ги Фолксваген, Ауди и Фајзер, ги паузирале своите реклами на Твитер по преземањето на Илон Маск. Џенерал Моторс и прехранбената компанија Џенерал Милс исто така привремено го прекинаа рекламирањето. пренесува Бизнис инсајдер.
„Во овој момент, не можеме со сигурност да кажеме дека Твитер е безбедно место за брендовите“, рече една рекламна агенција.
Новото раководство на Твитер предизвикува нервоза кај некои од големите огласувачи.
Компаниите како Џенерал Моторс, Фолксваген, Ауди и Фајзер, ги паузираат рекламите на платформата бидејќи расте загриженоста за плановите на Илон Маск за умереност на содржината, пишува The Wall Street Journal.
Во четвртокот, милијардерот се обиде да ги увери лутите огласувачи дека платформата ќе остане безбедна за рекламирање на виртуелен состанок со повеќе од 100 огласувачи и директори на рекламни агенции, објавија Лара О’Рајли и Линдзи Ритенхаус од Инсајдер.
Сепак, некои огласувачи не се толку сигурни и засега го прекинаа рекламирањето. На листата се наоѓаат некои од компаниите кои направија чекор назад од платформата.
Генерал Милс
Џенерал Милс, прехранбена компанија чии брендови вклучуваат житарки за појадок Cheerios, Bisquick и Häagen-Dazs, го паузираше целото рекламирање на платформата на социјалните медиуми.
„Како и секогаш, ние ќе продолжиме да ја следиме оваа нова насока и да ги оценуваме нашите маркетинг трошоци“, изјави портпаролот на General Mills за The Wall Street Journal.
Ауди
Германскиот производител на автомобили Ауди АГ, исто така, го прекина рекламирањето на Твитер.
Портпаролот на Ауди, Ваевон Чои-Вајлс, изјави за Асошиетед прес во четвртокот дека компанијата „ќе продолжи да ја оценува ситуацијата“.
Фајзер
Фајзер, исто така, го суспендираше своето рекламирање на платформата за социјалните медиуми, според The Wall Street Journal, кој цитира луѓе запознаени со ова прашање.
Од Фајзер не одговорија веднаш на барањето на Инсајдер за потврда.
Џенерал Моторс
Џенерал Моторс, конкурент на Тесла на Маск, го прекина своето рекламирање минатата недела. Компанијата соопшти дека ќе продолжи да ја користи платформата за да комуницира со клиентите, но нема да плаќа за какви било услуги на страницата.
„Се ангажираме со Твитер за да ја разбереме насоката на платформата под нивната нова сопственост. Како што е вообичаениот тек на бизнисот со значителна промена во медиумската платформа, привремено го паузиравме нашето платено рекламирање. Нашите интеракции за грижа за клиентите на Твитер ќе продолжат. “, рече компанијата во соопштение испратено по е-пошта, видено од CNBC.
Фолксваген
Фолксваген, наводно, презел слични чекори и ги повлекол своите реклами од платформата на социјалните медиуми, според анонимни извори на Вол Стрит Журнал.
Претставниците на Фолксваген не одговорија веднаш на барањето на Insider за потврда.
Монделез Интернационал
Според извештајот, производителот на Орео, Монделез Интернационал, исто така, засега го прекина рекламирањето на Твитер.
И претставниците на Монделез Интернационал не одговорија веднаш на барањето на Insider за потврда.
Интерпублик груп
Големата рекламна агенција Интерпублик груп, исто така, ги советуваше клиентите да го паузираат трошењето за рекламирање на Твитер за време на „хаотичниот“ период на компанијата.
„Интерпублик груп“ во понеделникот во е-пошта рецензирана од „Волстрит журнал“ напиша: „Сегашната ситуација е непредвидлива и хаотична, а лошите актери и небезбедното однесување можат да напредуваат во таква средина“.
„Во овој момент не можеме со сигурност да кажеме дека Твитер е безбедно место за брендовите.
Рекламните агенции Havas и IPG исто така ги советуваа клиентите да го паузираат трошењето на Твитер.
Инсајдер го контактираше Твитер за коментар, но сеупте нема добиено одговор.
Подготви; Д. Мишев