• Latest
Добро утро со Орданоски

Кој кого вози во Инспекторатот за транспорт?

November 25, 2021
Фото: МИА Архива

Жените – пратенички од Клубот на пратенички во Собранието упатија реакција за навремена и ефикасна реакција на институциите во случаите на насилство врз жените

September 18, 2025
Israel arrests people in West bank
Source: Al Jazeera

Масовни апсења на Израел во окупираниот Западен Брег

September 18, 2025
Protests in Paris, France- September 18
Source: Times Now screenshot

Во тек е најголемиот штрајк во Франција во последните години е во тек поради политичката криза

September 18, 2025
Фото: ДИК

ДИК, ДКСК и ДЗР потпишаа Меморандум за соработка за Локалните избори

September 18, 2025
Фото: Скриншот од видео на
euronews

Макрон ќе понуди „научни докази“ пред американскиот суд за да докаже дека неговата сопруга, Брижит е жена

September 18, 2025
industrial-cooling-towers-energy-facility
Source> Freepik

Србија преговара со Русија за изградба на нуклеарна централа

September 18, 2025
Man installing alternative energy photovoltaic solar panels on roof

Македонија првпат добива Методологија за енергетска сиромаштија

September 18, 2025
Фото: ЦУК

Вкупно 25 пожари на отворен простор од кои активни се три пожари, а два под контрола во изминатото деноноќие

September 18, 2025
претседателот на Федералните резерви, Џером Пауел, на прес-конференција во Белата куќа. Фото: Скриншот од видео на ВВС

Федералните резерви ги намалуваат каматните стапки, предупредуваат за застојот на пазарот на трудот во САД

September 18, 2025
Фото: Скриншот од видео на
24 Канал

Дмитриј Козак, соработник на Путин кој се спротивставува на војната во Украина, поднесе оставка од функцијата во Кремљ

September 18, 2025
CivilMedia
  • ДОМА
  • ВЕСТИ
  • ПОЛИТИКА
  • ИЗБОРИ
  • ОПШТЕСТВО
  • СЛОБОДНА ЗОНА
  • АНАЛИЗИ
  • РЕГИОН
  • СВЕТ
  • ВОЈНА ВО УКРАИНА
No Result
View All Result
  • ДОМА
  • ВЕСТИ
  • ПОЛИТИКА
  • ИЗБОРИ
  • ОПШТЕСТВО
  • СЛОБОДНА ЗОНА
  • АНАЛИЗИ
  • РЕГИОН
  • СВЕТ
  • ВОЈНА ВО УКРАИНА
No Result
View All Result
CivilMedia
No Result
View All Result
Home СЛОБОДНА ЗОНА ДОБРО УТРО СО ОРДАНОСКИ

Кој кого вози во Инспекторатот за транспорт?

November 25, 2021 06:30
in ДОБРО УТРО СО ОРДАНОСКИ, СЛОБОДНА ЗОНА, ТОП 5
Добро утро со Орданоски

Добро утро со Орданоски

Share on FacebookShare on Twitter

САШО ОРДАНОСКИ

До моментот кога го читате овој текст, поминати се речиси три работни дена од трагичната автобуска сообраќајка во Бугарија, а Државниот инспекторат за транспорт сѐ уште не спровел вонреден инспекциски надзор за работата на компанијата „БЕСА Транс“, игнорирајќи го дури и заклучокот на Владата од завчера за ИТНО спроведување таков надзор.

Во вчерашниот разговор за „Утрински брифинг“ со колешката Елизабета Спасеновска, директорот на овој Инспекторат, г. Руфат Хусеини, прилично неволно соопшти дека неговите инспектори ќе спроведат таков надзор, во неодредена иднина. Уште и додаде дека, без оглед на наодите, одговорноста за движењето на несреќниот, нелиценциран автобус вон границите на државава е во надлежност на Царината, а не на неговиот Инспекторат. „Ние ќе провериме зошто го нема (изводот од лиценцата), но тоа не е одлучувачки фактор во оваа несреќа“, заклучи Хусеини. (Тој со слични оценки оперираше и во неговиот вечерен телевизиски настап на една од дебатните ТВ-емисии.)

Недолго потоа, осврнувајќи се на реченото, некој од информативните портали („блиски до опозицијата“) соопшти дека Хусеини е долги години на својата функција и дека е родум од Зајас, земјак на лидерот на ДУИ, Али Ахмети. Здравиот разум упатува на тоа дека е и партиски кадар на ДУИ на оваа одговорна позиција.

Уште зборовите на Хусеини вчера утрината недоискажани, Министерството за транспорт ја одзема лиценцата за дејност на „БЕСА Транс“, а инспекциските органи (Секторот за професионална одговорност) на самата Царина „упаднаа“ на граничниот премин Деве Баир за вонредно да провери кога, колку пати и во кои царински смени неодредено време наназад ова возило транзитирало од Македонија кон Бугарија, иако не ги поседувало неопходните документи (два од пропишани три) за меѓународен транспорт.

Соопштението коешто пристигна доцна синоќа од извршената итна царинска инспекција вели дека, меѓу другото, автобусот на „БЕСА Транс“ не е евидентиран (со потребните документи) дека на 18 ноември годинава излегол од територијата на државава кон Бугарија, туку дека само е заверен евидентниот лист за патниците што ги превезувал. Двајцата дежурни цариници кога тоа се случувало ќе бидат суспендирани од работа, а за нивниот сменски раководител се најавуваат дополнителни санкции. За почеток.

Но, зошто Државниот инспекторат за транспорт сѐ уште не влегол во компанијата „БЕСА Транс“? Каква врска има оправдувањето на директорот Хусеини за неспроведувањето вонредна инспекција бидејќи на располагање има 13 инспектори, а треба да контролира 2.000 транспортни фирми?! Па, и еден-двајца инспектори се доволни за до денеска оваа итна работа, наложена од Владата, да се завршеше…

Човекот-директор не делува неупатено и наивно – напротив – за да не ја разбира потребата од итноста во постапувањето, заради сите правни, политички, па и човечки димензии од трагичната сообраќајка во Бугарија.

Сето ова, всушност, нѐ води до поважната тема што ни се наметнува по автобускиот карамбол кај Перник: да не беше ужасниот настан и тековната истрага за него, ова нелиценцирано возило којзнае уште колку пати и со кои туристи ќе возело по меѓународните рути и илегално ќе поминувало граници, а за тоа да не се свесни оние кои платиле да се возат во него. Но, следното логично прашање е: уште колку такви „илегални“ македонски автобуси се тркалаат по меѓународните патишта?

Всушност, надлежниот Инспекторат наместо да го одлага вонредниот надзор во „БЕСА Транс“, треба најитно да спроведе вонредни инспекции во барем уште десетина-дваесет слични фирми деновиве – доволни се и 13-те инспектори што ги има на располагање Хусеини за тоа! – за да покаже дека ја разбира не само вознемиреноста на јавноста и не само правната и „политичката“ потреба од брза реакција, туку и да ја оствари својата елементарна професионална одговорност што стои во насловот на институцијата: па, ИНСПЕКТОРИ сте, работа ви е да правите ИНСПЕКЦИИ, за што друго ве плаќаме?!?!

Или, тогаш, за некое друго „возење“ да не станува збор во Инспекторатот за транспорт?

 


Сите права се задржани. Текстот е личен став на Авторот.
Print Friendly, PDF & Email
Share33Tweet21Send

НАЈЧИТАНИ 5

  • Милош Биковиќ и Христијан Мицкоски (фото извор: Инстаграм профил на Мицкоски)

    Мицкоски се пофали со Биковиќ – но тој не е само актер, туку дел од прирачникот за хибридно влијание на Кремљ

    241 shares
    Share 96 Tweet 60
  • Крвави лица на Мицкоски, Тошковски и Јанев на страницата „Убијците на Кочани“ – ВМРО-ДПМНЕ бара истрага

    215 shares
    Share 86 Tweet 54
  • По кратка постапка да се решат Ромите – од Вардариште во логорите на смртта!

    148 shares
    Share 59 Tweet 37
  • Руската разузнавачка служба ја обвини ЕУ дека финансира и подготвува „српски Мајдан“ на 1 ноември, на годишнината од падот на настрешницата во Нови Сад

    138 shares
    Share 55 Tweet 35
  • Проф. Андонов: Политикантските коментари на Мицкоски за наводни хибридни напади против неговата влада не се ништо освен пропаганда за негов спас на изборите

    130 shares
    Share 52 Tweet 33
CivilMedia

СЛОБОДНО.НЕЗАВИСНО.ОТВОРЕНО

  • ЗА НАС
  • ИМПРЕСУМ
  • КОНТАКТ
  • АВТОРСКИ ПРАВА
  • Политика на приватност
  • МАРКЕТИНГ

Следете нè

No Result
View All Result
  • ДОМА
  • ВЕСТИ
  • ПОЛИТИКА
  • СЛОБОДНА ЗОНА
  • АНАЛИЗИ
  • РЕГИОН
  • СВЕТ
  • ВОЈНА ВО УКРАИНА
  • ДЕЗИНФО
  • ФОРУМ
  • ГРАЃАНСКА АКЦИЈА
  • МАРКЕТИНГ
  • ИМПРЕСУМ