• Latest
Добро утро со Орданоски

Кој кого вози во Инспекторатот за транспорт?

November 25, 2021

ИЗБОРНА ХРОНИКА: Комбинаторики и договарања меѓу кандидатит и партиите за вториот круг; експлицитен и понижувачки говор на омраза кон Ромите; руското влијание врз локалните избори

October 22, 2025
Фото: Амбасадорката на Украина, Лариса Дир/Х

Амбасадорката Дир: Руското гранатирање на Кијивската област одзеде живот на бебе, 12 годишнo дете и мајка – некој молчи, а некој се придружува на богослужбите на РПЦ

October 22, 2025
Џабир Дерала, Меѓународна конференција за демократија и човекови права, Скопје, 12 декември 2024 (фото: Роберт Атанасовски)

Колумна на Дерала од ЦИВИЛ во престижниот Voxeurop: Единството на Босна под закана од хибридната дестабилизација на „српскиот свет“

October 22, 2025
Пожар во рафинеријата за нафта Шажаломбата во ноќта на 20 октомври 2025 година – Фото: Фотографија од читателите / Телекс

Експлозии во романските и унгарските рафинерии за нафта поврзани со Русија

October 22, 2025
Тони Поповски, панел „Демократско назадување: Импликации и последици“, Скопје, 9 октомври 2025
Фотографија: Б. Јордановска - ЦИВИЛ

Поповски: Консолидиран центар, економска расправа и емпатија – три клучни чекори за стабилна демократија

October 22, 2025
Трамп и Зеленски во Овалната соба, 18 октомври 2025 (фото извор: ФБ страница на Володимир Зеленски)

Изгубени во преводот: Средбата Трамп–Зеленски и создавањето на една пропагандна приказна

October 22, 2025

(ВИДЕО) По пукањето и пожарот пред Парламентот во Белград, Американската амбасада издаде безбедносно предупредување

October 22, 2025

Мицкоски најави инвестиција од 150 милиони долари во наменската воена индустрија во Северна Македонија

October 22, 2025

„На Ѓупците треба да им се забрани да гласаат“ – советник од десничарската МААК со скандалозен расистички испад во Неготино

October 22, 2025
Креирано со помош на ВИ

„Путин повторно го изигра“: Откажувањето на самитот во Будимпешта ја завршува фантазијата на Трамп дека ќе донесе мир во Украина

October 22, 2025
CivilMedia
  • ДОМА
  • ВЕСТИ
  • ПОЛИТИКА
  • ИЗБОРИ
  • ОПШТЕСТВО
  • СЛОБОДНА ЗОНА
  • АНАЛИЗИ
  • РЕГИОН
  • СВЕТ
  • ВОЈНА ВО УКРАИНА
No Result
View All Result
  • ДОМА
  • ВЕСТИ
  • ПОЛИТИКА
  • ИЗБОРИ
  • ОПШТЕСТВО
  • СЛОБОДНА ЗОНА
  • АНАЛИЗИ
  • РЕГИОН
  • СВЕТ
  • ВОЈНА ВО УКРАИНА
No Result
View All Result
CivilMedia
No Result
View All Result
Home СЛОБОДНА ЗОНА ДОБРО УТРО СО ОРДАНОСКИ

Кој кого вози во Инспекторатот за транспорт?

November 25, 2021 06:30
in ДОБРО УТРО СО ОРДАНОСКИ, СЛОБОДНА ЗОНА, ТОП 5
Добро утро со Орданоски

Добро утро со Орданоски

Share on FacebookShare on Twitter

САШО ОРДАНОСКИ

До моментот кога го читате овој текст, поминати се речиси три работни дена од трагичната автобуска сообраќајка во Бугарија, а Државниот инспекторат за транспорт сѐ уште не спровел вонреден инспекциски надзор за работата на компанијата „БЕСА Транс“, игнорирајќи го дури и заклучокот на Владата од завчера за ИТНО спроведување таков надзор.

Во вчерашниот разговор за „Утрински брифинг“ со колешката Елизабета Спасеновска, директорот на овој Инспекторат, г. Руфат Хусеини, прилично неволно соопшти дека неговите инспектори ќе спроведат таков надзор, во неодредена иднина. Уште и додаде дека, без оглед на наодите, одговорноста за движењето на несреќниот, нелиценциран автобус вон границите на државава е во надлежност на Царината, а не на неговиот Инспекторат. „Ние ќе провериме зошто го нема (изводот од лиценцата), но тоа не е одлучувачки фактор во оваа несреќа“, заклучи Хусеини. (Тој со слични оценки оперираше и во неговиот вечерен телевизиски настап на една од дебатните ТВ-емисии.)

Недолго потоа, осврнувајќи се на реченото, некој од информативните портали („блиски до опозицијата“) соопшти дека Хусеини е долги години на својата функција и дека е родум од Зајас, земјак на лидерот на ДУИ, Али Ахмети. Здравиот разум упатува на тоа дека е и партиски кадар на ДУИ на оваа одговорна позиција.

Уште зборовите на Хусеини вчера утрината недоискажани, Министерството за транспорт ја одзема лиценцата за дејност на „БЕСА Транс“, а инспекциските органи (Секторот за професионална одговорност) на самата Царина „упаднаа“ на граничниот премин Деве Баир за вонредно да провери кога, колку пати и во кои царински смени неодредено време наназад ова возило транзитирало од Македонија кон Бугарија, иако не ги поседувало неопходните документи (два од пропишани три) за меѓународен транспорт.

Соопштението коешто пристигна доцна синоќа од извршената итна царинска инспекција вели дека, меѓу другото, автобусот на „БЕСА Транс“ не е евидентиран (со потребните документи) дека на 18 ноември годинава излегол од територијата на државава кон Бугарија, туку дека само е заверен евидентниот лист за патниците што ги превезувал. Двајцата дежурни цариници кога тоа се случувало ќе бидат суспендирани од работа, а за нивниот сменски раководител се најавуваат дополнителни санкции. За почеток.

Но, зошто Државниот инспекторат за транспорт сѐ уште не влегол во компанијата „БЕСА Транс“? Каква врска има оправдувањето на директорот Хусеини за неспроведувањето вонредна инспекција бидејќи на располагање има 13 инспектори, а треба да контролира 2.000 транспортни фирми?! Па, и еден-двајца инспектори се доволни за до денеска оваа итна работа, наложена од Владата, да се завршеше…

Човекот-директор не делува неупатено и наивно – напротив – за да не ја разбира потребата од итноста во постапувањето, заради сите правни, политички, па и човечки димензии од трагичната сообраќајка во Бугарија.

Сето ова, всушност, нѐ води до поважната тема што ни се наметнува по автобускиот карамбол кај Перник: да не беше ужасниот настан и тековната истрага за него, ова нелиценцирано возило којзнае уште колку пати и со кои туристи ќе возело по меѓународните рути и илегално ќе поминувало граници, а за тоа да не се свесни оние кои платиле да се возат во него. Но, следното логично прашање е: уште колку такви „илегални“ македонски автобуси се тркалаат по меѓународните патишта?

Всушност, надлежниот Инспекторат наместо да го одлага вонредниот надзор во „БЕСА Транс“, треба најитно да спроведе вонредни инспекции во барем уште десетина-дваесет слични фирми деновиве – доволни се и 13-те инспектори што ги има на располагање Хусеини за тоа! – за да покаже дека ја разбира не само вознемиреноста на јавноста и не само правната и „политичката“ потреба од брза реакција, туку и да ја оствари својата елементарна професионална одговорност што стои во насловот на институцијата: па, ИНСПЕКТОРИ сте, работа ви е да правите ИНСПЕКЦИИ, за што друго ве плаќаме?!?!

Или, тогаш, за некое друго „возење“ да не станува збор во Инспекторатот за транспорт?

 


Сите права се задржани. Текстот е личен став на Авторот.
Print Friendly, PDF & Email
Share33Tweet21Send

НАЈЧИТАНИ 5

  • EУ испрати порака, Мицкоски молчи – Андонов со жестока критика

    182 shares
    Share 73 Tweet 46
  • Моќната ракета Томахавк ги собори Садам и Гадафи, може да го собори и Путин

    123 shares
    Share 49 Tweet 31
  • „На Ѓупците треба да им се забрани да гласаат“ – советник од десничарската МААК со скандалозен расистички испад во Неготино

    108 shares
    Share 43 Tweet 27
  • „Путин повторно го изигра“: Откажувањето на самитот во Будимпешта ја завршува фантазијата на Трамп дека ќе донесе мир во Украина

    99 shares
    Share 40 Tweet 25
  • Разобличување на „буразерската“ финансиска коалиција: Алта банка и „посвоената“ Стопанска банка – Битола во обид да го избегнат европскиот финансиски радар

    98 shares
    Share 39 Tweet 25
CivilMedia

СЛОБОДНО.НЕЗАВИСНО.ОТВОРЕНО

  • ЗА НАС
  • ИМПРЕСУМ
  • КОНТАКТ
  • АВТОРСКИ ПРАВА
  • Политика на приватност
  • МАРКЕТИНГ

Следете нè

No Result
View All Result
  • ДОМА
  • ВЕСТИ
  • ПОЛИТИКА
  • СЛОБОДНА ЗОНА
  • АНАЛИЗИ
  • РЕГИОН
  • СВЕТ
  • ВОЈНА ВО УКРАИНА
  • ДЕЗИНФО
  • ФОРУМ
  • ГРАЃАНСКА АКЦИЈА
  • МАРКЕТИНГ
  • ИМПРЕСУМ