• Latest
фото: TheSource

Различностите се формулата за успех на Адидас

May 27, 2021

Златна виза за пропаганда: И Латас се вклучи во дезинформациската кампања против Заев и Филипче

May 14, 2025

24 ЧАСА: ВМРО ДПМНЕ не го поддржа предлогот за помош на жртвите од Кочани; Вестминистерски сојуз за Украина – конкретни чекори за поддршка на Украина; Убиецот од Бит Пазар познат на МВР; британски парламентарци бараат санкции против Вучиќ

May 14, 2025

Вестминистерски сојуз за Украина: Конкретни чекори за зајакнување на поддршката за Украина

May 14, 2025

ПРАШАЊЕ НА ДЕНОТ: Што мислите за БЛАГОДАРНИЦИТЕ на Тошковски

May 14, 2025

Пратениците на ВМРО ДПМНЕ не го поддржаа предлогот на СДСМ за помош на жртвите од трагедијата во Кочани

May 14, 2025

Нескршливоста на Украинците

May 14, 2025

Истражување: Половина од женските организации кои помагаат на жени во кризни ситуации може да се затворат за шест месеци поради глобални намалувања на помошта

May 14, 2025

(ИЗБОР) Албански медиуми: Европските лидери му ја честитаат големата изборна победа на Рама; Косовската претседателка ги покани партиските лидери на консултации

May 14, 2025

ЕБОР ја одобри новата петгодишна стратегија за Северна Македонија

May 14, 2025
Фотомонтажа: Х на Христијан Мицкоски/ скриншот од bi/org

Иднината на земјата меѓу гробницата на Александар и младите луѓе

May 14, 2025
CivilMedia
  • ДОМА
  • ВЕСТИ
  • ПОЛИТИКА
  • ИЗБОРИ
  • ОПШТЕСТВО
  • СЛОБОДНА ЗОНА
  • АНАЛИЗИ
  • РЕГИОН
  • СВЕТ
  • ВОЈНА ВО УКРАИНА
No Result
View All Result
  • ДОМА
  • ВЕСТИ
  • ПОЛИТИКА
  • ИЗБОРИ
  • ОПШТЕСТВО
  • СЛОБОДНА ЗОНА
  • АНАЛИЗИ
  • РЕГИОН
  • СВЕТ
  • ВОЈНА ВО УКРАИНА
No Result
View All Result
CivilMedia
No Result
View All Result
Home МУЛТИКУЛТУРА

Различностите се формулата за успех на Адидас

May 27, 2021 10:35
in ВЕСТИ, МУЛТИКУЛТУРА
фото: TheSource

фото: TheSource

Share on FacebookShare on Twitter

Од мал семеен бизнис, „Адидас“ прерасна во вториот по големина производител на спортска облека во светот. Стратегијата за брендирање која се размислува однапред, одиграла огромна улога во успехот на компанијата. Како глобалниот гигант успева постојано да го редизајнира своето иконско лого, додека останува лојален на идентитетот на својот бренд?

Кој го дизајнирал логото на Адидас?

Во главите на милионите клиенти, Адидас е тесно поврзан со три ленти. Тоа не е изненадувачки факт бидејќи компанијата останува верна на својот визуелен симбол од 1949 година. На првото лого на Адидас, стоеше шилеста чевла за трчање обесена помеѓу два долги краја на буквата „д“.

Сепак, се покажало дека истото лого веќе го користи „Карху Спортс“, голема марка на чевли. За да се реши спорот, Адолф Даслер, основачот на Адидас, ја купил трговската марка за сума еквивалентна на денешни 1.600 евра и две шишиња виски.

Во раните 70-ти, логото на Адидас доби три паралелни ленти. Како резултат на кампањата за ребрендирање во 1971 година, компанијата воведе повторно прегледан амблем со детелина. Во 1991 година, јавноста виде нова верзија на логото – три навалени ленти кои наликуваат на планина. Логото на „Адидас“, како што го знаеме денес, било дизајнирано во раните 2000-ти и има круг пресечен со три закривени линии.

Значењето зад логото на Адидас

Првично, Адидас додале ленти на своите обувки за трчање за да ги направи потрајни. Патем, тркачот Џеси Овенс победил на Олимписките игри во 1933 година облечен во обувките на Адидас.

Пругите на амблемот на детелината го симболизираат фокусот на компанијата кон разновидноста, додека трите лисја од детелината (трилистокот) се залагаат за три дела на светот (Северна Америка, Европа и Азија) каде што можете да ги купите нивните производи.

Логото во форма на планина ја пренесува идејата за надминување на предизвиците и за извршување на вашите цели, без оглед на се. Што се однесува до кружниот амблем, тој се залага за планетата и брза адаптација кон промените.

Интересен е фактот дека низ сите логоа на Адидас, името на брендот започнува со мала буква за да се нагласи дека брендот произведува секојдневна спортска облека што е достапна за секого.

Зошто Адидас има четири логоа

Единствената работа кај „Адидас“ е што никогаш не се откажаа од постарите верзии на своите логоа. Производителот на облека ги користи сите нив четири во различни линии на производи и колекции.

  1. Три паралелни ленти

Тоа е нивниот класичен симбол што се појавува на сите производи. Нема да биде претерано да се каже дека логото со три ленти е камен-темелник на брендирањето на Адидас.

  1. Детелина

Заедно со дизајнот со три ленти, оваа верзија се користи за производната линија на Originals (секојдневна облека и чевли).

  1. Планина

Планинскиот амблем е идеално погодно за линијата Performance дизајнирана за професионални спортисти.

  1. Круг

Оваа верзија може да се види низ колекциите Style создадени во соработка со познати дизајнери.

Тајната на брендирањето на Адидас

И покрај постојаните промени, брендирањето Адидас останува верен на своето потекло. Таквата конзистентност ни овозможува непогрешливо да го препознаваме логото на Адидас во која било варијација. Успехот на идентитетот на брендот Адидас се сведува на четири главни принципи:

Едноставен дизајн. Сите логоа на Адидас се минималистички и концизни. И текстот и сликите се лесни за читање.

Разновидност. Иако основната корпоративна боја на „Адидас“ е црна, компанијата ги менува своите избори во различни линии на производи. Со долгиот тек на своето постоење, иконскиот амблем стана бел, црвен, па дури и светло зелен.

Силна порака. Адидас паметно го користи своето лого за да им ги соопшти своите вредности, како што се квалитетот, силата и упорноста.

Свесност. На брендот „Адидас“ и веруваат многу успешни спортисти и познати личности, вклучувајќи ги Бијонсе, Кајли Џенер, Кристијано Роналдо и Мухамед Али. Носејќи Адидас на јавни настани, тие дополнително го зголемуваат профилот на брендот и кај постојните и кај потенцијалните клиенти.

Адидас силно веруваат дека различноста, вклученоста и еднаквоста се клучни за успехот на нивната компанија. За да бидат најдобра спортска марка во светот, потребен им е најдобриот разновиден талент што ја рефлектира различноста на нивните клиенти и потрошувачи. Тие ја слават оваа разновидност бидејќи тоа им помага подобро да им служат на заедниците во кои работат, истовремено обезбедувајќи конкурентска деловна предност.

Во 2020 година, адидас ја редефинираа нивната рамка за разновидност и вклучување со јасна дефиниција за тоа што значи различноста и вклученоста за нив како компанија: Тие значат да се залагаат за индивидуална уникатност и да се негува културата на припадност, така што секој може да создаде најдобро што може. Рамката го истакнува нивниот пристап и внатрешно и надворешно, па затоа дефинирале три области за стратешки фокус:

Работно место: Адидас сакаат да создадат работна средина каде што сите вработени се чувствуваат како да припаѓаат, се ценети и ангажирани да даваат исклучителни резултати.

Работна сила: Тие сакаат да привлечат, регрутираат, промовираат и да ги задржат најдобрите таленти и да одржат разновидна работна сила на сите нивоа и области на бизнисот.

Пазар: Адидас сакаат да ги претстават различните заедници на кои им служат преку нивните комуникации, производи, партнерства и инвестиции.

Како дел од трите области на фокусирање, тие презеле глобални внатрешни обврски за промовирање на вклученост и еднаквост во адидас. Убедени се дека мешаните лидерски тимови имаат конкурентска предност и се двигатели на деловниот успех. Адидас е посветена на обезбедување правична застапеност низ сите димензии на различноста на лидерските позиции, што вклучува подобрување на нашиот сегашен фокус на родовата еднаквост. Предуслов за зголемување на бројот на жени на највисоки нивоа на управување е општата промоција на жените во рамките на компанијата ширум светот на сите нивоа.

Ирена Крџиќ

Print Friendly, PDF & Email
Share33Tweet21Send

НАЈЧИТАНИ 5

  • Пандов љубител на костимирани настапи: ангелче, комита, моторџија, историчар, директор, а сега влезе и во мафијашки филм

    142 shares
    Share 57 Tweet 36
  • Зошто надворешната политика на владата на ДПМНЕ е антинационална и стана „тажната приказна“ на Балканот

    131 shares
    Share 52 Tweet 33
  • Тричковски: Медиумите се за граѓаните тоа што е златицата за компирите!

    97 shares
    Share 39 Tweet 24
  • Мрежа за заштита на жените Ромки: Фемицидот врз Рамајана не е изолиран инцидент; 142 случаи на семејно насилство врз ромски жени регистрирани во 2024

    96 shares
    Share 38 Tweet 24
  • ПОРТОКАЛОВА ГЛАВА НА ТЕГЕТ ОДЕЛО: Трамп, дрско и без почит, во потрага по внимание на погребот на Папата

    93 shares
    Share 37 Tweet 23

CIVIL MEDIA NEWSLETTER

Check your inbox or spam folder to confirm your subscription.

CivilMedia

СЛОБОДНО.НЕЗАВИСНО.ОТВОРЕНО

  • ЗА НАС
  • ИМПРЕСУМ
  • КОНТАКТ
  • АВТОРСКИ ПРАВА
  • Политика на приватност
  • МАРКЕТИНГ

Следете нè

No Result
View All Result
  • ДОМА
  • ВЕСТИ
  • ПОЛИТИКА
  • СЛОБОДНА ЗОНА
  • АНАЛИЗИ
  • РЕГИОН
  • СВЕТ
  • ВОЈНА ВО УКРАИНА
  • ДЕЗИНФО
  • ФОРУМ
  • ГРАЃАНСКА АКЦИЈА
  • МАРКЕТИНГ
  • ИМПРЕСУМ