• Latest

Целта на хибридните напади е да се спасат криминалците и да се врати режимот

December 28, 2019
Фото: ЦУК

Активни четири пожари, изминатото деноноќие вкупно 20 пожари

September 17, 2025

Продолжен притворот за нови 48 часа на четворицата за пожарот во Трубарево

September 17, 2025
„Шест месеци без правда за Кочани“, плоштад Македонија, Скопје 16 септември 2025
фото: ЦИВИЛ

„Марш за ангелите“ во Скопје – Шест месеци без правда за Кочани

September 16, 2025

По кратка постапка да се решат Ромите – од Вардариште во логорите на смртта!

September 16, 2025
Марш на Ангелите
Извор: Фронтлајн

Одговорност за сите што со своето молчење учествувале во ова злосторство, бараат родителите на жртвите во Кочани

September 16, 2025
Еди Рам, Брисел 16 септември 2025
извор: ФБ

Албанија реализира 28 од 33 преговарачки поглавја со ЕУ

September 16, 2025
Пожар во Трубарево, 13 септември 2025
Фото: Горан Наумовски

Утре ќе започне увидот на лице место за причините за пожарот во Трубарево, во кривичен суд Скопје е доставен предлог за продолжување на мерката притвор за нови 48 часа за сите четворица опфатени

September 16, 2025
Жел. станица, Нови Сад (фото извор: Википедија)

Вишото јавно обвинителство во Нови Сад покрена обвинение против тринаесет лица во врска со падот на настрешницата на железничката станица во Нови Сад

September 16, 2025
Donald Trump - Windsor, UK
Source> screenshot France 24

Трамп на посета во Велика Британија, во меѓувреме двете земји потпишуваат договори вредни 10 милијарди долари

September 16, 2025

МЖСПП им препорача на општините да изготват планови за системско отстранување на диви депонии

September 16, 2025
CivilMedia
  • ДОМА
  • ВЕСТИ
  • ПОЛИТИКА
  • ИЗБОРИ
  • ОПШТЕСТВО
  • СЛОБОДНА ЗОНА
  • АНАЛИЗИ
  • РЕГИОН
  • СВЕТ
  • ВОЈНА ВО УКРАИНА
No Result
View All Result
  • ДОМА
  • ВЕСТИ
  • ПОЛИТИКА
  • ИЗБОРИ
  • ОПШТЕСТВО
  • СЛОБОДНА ЗОНА
  • АНАЛИЗИ
  • РЕГИОН
  • СВЕТ
  • ВОЈНА ВО УКРАИНА
No Result
View All Result
CivilMedia
No Result
View All Result
Home СЛОБОДНА ЗОНА ТЕЖИШТЕ

Целта на хибридните напади е да се спасат криминалците и да се врати режимот

Главна одлика на пропагандата на радикалите и националистите, веќе со години, се лажните вести, дезинформациите и говорот на омразата. И во изборен контекст, нивните настапи во јавноста се главно ориентирани кон дискредитација на политичките противници и неистомисленици. Не се бираат средства, целта е само да се нанесе штета, во замена за валкани политички поени.

December 28, 2019 16:44
in ИЗБОРИ, СЛОБОДНА ЗОНА, ТЕЖИШТЕ
Share on FacebookShare on Twitter

пишува: ЏАБИР ДЕРАЛА

Оваа мала доза на „ментално еспресо“ ќе ја посветам на манирите со кои се води политичката борба во нашата земја, во пресрет на предвремените парламентарни избори, но и многу долг период претходно. Се разбира, потребно е да се испијат повеќе дози за да се стабилизира „политичкиот метаболизам“ на јавноста во пресрет на пропагандното цунами што се приближува деновиве.

Главна одлика на пропагандата на радикалите и националистите, веќе со години, се лажните вести, дезинформациите и говорот на омразата. И во изборен контекст, нивните настапи во јавноста се главно ориентирани кон дискредитација на политичките противници и неистомисленици. Не се бираат средства, целта е само да се нанесе штета, во замена за валкани политички поени.

Најчеста мета на радикалите и антизападните политички структури во земјава, секако „без конкуренција“ е премиерот и лидер на СДСМ, Зоран Заев, но не изостануваат ни другите функционери, како ни интелектуалци, новинари, политичари и други јавни личности. Секој што размислува поинаку, од довчерашен сојузник, станува омразен непријател, како што е случајот со пратеничката Даниела Рангелова.

Без оглед на тоа дали некоја лажна вест е претходно целосно демантирана и разобличена, пропагандата не се колеба секогаш одново и одново да ја лансира.

Само за илустрација, да разгледаме едно од најновите вкрстувања на политичките острици, кои се случуваат секојдневно, по неколку пати, меѓу политичките противници во јавноста.

Иако еднаш веќе е демантирано тврдењето на ВМРО-ДПМНЕ за поврзаноста на Оливер Спасовски со кумановската фирма „Пин петрол“, истото повторно се лансира во момент кога СДСМ го избра за премиер на техничката влада во 100-те дена од предизборниот период. СДСМ експресно одговори со демант во кој се вели дека тоа е лага и потсети: „МВР преку официјално соопштение ја демантираше оваа лажна вест и соопшти дека ниту министерот Спасовски ниту член на неговото семејство нема било каква сопственост во оваа компанија, ниту во било која друга, ниту во минатото ниту денес.“

Овој пример зборува за само уште една од неброените содржини со кои секојдневно се бомбардира јавноста од официјални партиски комуникациски центри. Чии буџети се полнат од парите на македонските граѓанки и граѓани, да не се заборави.

Од друга страна, функционерите и портпаролите на ВМРО-ДПМНЕ постојано избегнуваат да се соочат со јавноста и да одговорат на големиот број непријатни прашања за нивните бизнис релации, истраги за кривични дела и многу други скандали и афери со кои се китат нивните политички кариери. Одамна е повеќе од очигледно дека неуморното деструктивно и клеветничко пропагандно дејствување често дејствува успешно и постигнува ефект на дефокусирање на вниманието на јавноста и институциите од одговорноста и санкциите со кои токму тие би требало да се соочат.

Се поставува прашањето дали воопшто е можна вистинска политичка дебата, бидејќи јавната комуникација е тотално контаминирана со лажни вести и со нималку суптилни содржини со кои се промовираат насилството и поделбите.

Голем број луѓе се жртви на манипулациите што доаѓаат од комуникациски центри под контрола на ВМРО-ДПМНЕ, но и на познати странски центри на моќта, чија основна цел е да се попречат македонските интеграциски процеси, а над сѐ, да се заштитат криминалците на режимот од продолжување на судските процеси и нивно враќање на власт. Значи, кратко и јасно: Целта на хибридните напади е да се спасат криминалците и да се врати режимот. Нема ништо појасно од тоа.

Веќе предолго време се соочуваме со политичка, општествена и медиумска состојба во која гледаме дека, едноставно, невозможен е вистински политички дијалог и аргументирана дебата во јавноста. Оттаму, извонредно тешко е граѓанките и граѓаните да се информираат објективно и да направат едуциран избор во пресрет на предвремените парламентарни избори. Затоа, во овој период, пресудна е општествената улога на медиумите и граѓанските организации во граѓанската едукација и борбата против хибридните напади на демократијата.

Тоа е морална обврска кон општеството, а не задача за која треба да се очекуваат пари. Со подобрување на општествената и политичката клима во која секој чинител ќе ја изврши својата задача совесно, ќе се подобрат и економските услови, па така за сечиј труд ќе има и достоинствена награда. Така барем јас гледам на работите.

 


Сите права се задржани.  Услови за користење, авторски права и заштита на приватноста.
Print Friendly, PDF & Email
Share33Tweet21Send

НАЈЧИТАНИ 5

  • Милош Биковиќ и Христијан Мицкоски (фото извор: Инстаграм профил на Мицкоски)

    Мицкоски се пофали со Биковиќ – но тој не е само актер, туку дел од прирачникот за хибридно влијание на Кремљ

    198 shares
    Share 79 Tweet 50
  • По кратка постапка да се решат Ромите – од Вардариште во логорите на смртта!

    139 shares
    Share 56 Tweet 35
  • Руската разузнавачка служба ја обвини ЕУ дека финансира и подготвува „српски Мајдан“ на 1 ноември, на годишнината од падот на настрешницата во Нови Сад

    137 shares
    Share 55 Tweet 34
  • Хаотично заебавање

    128 shares
    Share 51 Tweet 32
  • Проф. Андонов: Политикантските коментари на Мицкоски за наводни хибридни напади против неговата влада не се ништо освен пропаганда за негов спас на изборите

    122 shares
    Share 49 Tweet 31
CivilMedia

СЛОБОДНО.НЕЗАВИСНО.ОТВОРЕНО

  • ЗА НАС
  • ИМПРЕСУМ
  • КОНТАКТ
  • АВТОРСКИ ПРАВА
  • Политика на приватност
  • МАРКЕТИНГ

Следете нè

No Result
View All Result
  • ДОМА
  • ВЕСТИ
  • ПОЛИТИКА
  • СЛОБОДНА ЗОНА
  • АНАЛИЗИ
  • РЕГИОН
  • СВЕТ
  • ВОЈНА ВО УКРАИНА
  • ДЕЗИНФО
  • ФОРУМ
  • ГРАЃАНСКА АКЦИЈА
  • МАРКЕТИНГ
  • ИМПРЕСУМ