• Latest
Добро утро со Орданоски

Жути жутују, црвени путују!

April 24, 2018

(ВИДЕО) Со „Шерман“ повторно против фашизмот – на Илон Маск

May 9, 2025

24 ЧАСА: Европа посилна од Путиновата воена пропагандна парада; „Супорт Кочани“ со герила акција на плоштадот во Скопје: „Толку ли брзо нè заборавивте“; Уште едно убиство, застрелан турски студент во кафуле во Штип

May 9, 2025

Денот на Европа – сидро на стабилноста наспроти Путиновата пропаганда

May 9, 2025

Одбрана на демократијата: Обнова на довербата во демократските институции и процеси

May 9, 2025
Никица Корубин

(Де)исламизирана албанофобија

May 9, 2025
Фото: На 7 мај, Јодл потпиша безусловен „Акт за воено предавање“, Wikipedia

Историски факти: Кога е Денот на победата над фашизмот

May 9, 2025

Ден на Европа: Зачетоци, формирање, значење и одбележување

May 9, 2025

Велика Британија објави нов пакет санкции против Русија кои вклучуваат директори на нафтена компанија

May 9, 2025
Фросина Кулакова

Васил Јованов призна вина за прегазувањето на Фросина Кулакова

May 9, 2025

(ИЗБОР) Албански медиуми: Косово се соочува со политичка криза и санкции од ЕУ; Албанија два дена пред парламентарни избори; Рама најави отворање на третото поглавје

May 9, 2025
CivilMedia
  • ДОМА
  • ВЕСТИ
  • ПОЛИТИКА
  • ИЗБОРИ
  • ОПШТЕСТВО
  • СЛОБОДНА ЗОНА
  • АНАЛИЗИ
  • РЕГИОН
  • СВЕТ
  • ВОЈНА ВО УКРАИНА
No Result
View All Result
  • ДОМА
  • ВЕСТИ
  • ПОЛИТИКА
  • ИЗБОРИ
  • ОПШТЕСТВО
  • СЛОБОДНА ЗОНА
  • АНАЛИЗИ
  • РЕГИОН
  • СВЕТ
  • ВОЈНА ВО УКРАИНА
No Result
View All Result
CivilMedia
No Result
View All Result
Home СЛОБОДНА ЗОНА ДОБРО УТРО СО ОРДАНОСКИ

Жути жутују, црвени путују!

April 24, 2018 08:00
in ДОБРО УТРО СО ОРДАНОСКИ, СЛОБОДНА ЗОНА
Добро утро со Орданоски

Добро утро со Орданоски

Share on FacebookShare on Twitter

пишува: Сашо Орданоски

[dropcap font=”arial” fontsize=”45″]З[/dropcap]начи, направени се 28 километри автопат, за повеќе од 6 години градење. Да ти имало 6 моста и два тунели, две клучки и 100 канали за одводнување, а по „пистата“ ќе се движат 730.000 возила годишно.

Цена, дребулија: 230 милиони евра (според ТВ21), односно 228 милиони евра (според ТВ Телма), односно 218 милиони евра (според ТВ Сител), односно 270 милиони евра (според ТВ Канал 5), односно 227 милиони евра (според ако.мк), односно 218 милиони евра плус 10 милиони за надзор (според сдк.мк и мкд.мк), односно 0 милиони евра (според фактор.мк, каде во веста и нема сума колку чини автопатот)… Како што гледате, ме фати инает, проверив десетина информативни извори и не наидов на две исти суми! Нејсе.

Во просек, годишно се граделе околу 4 километри пат, секој километар по 7-10 милиони евра, зависи која сума ја делите. Тоа е без пресметани камати, а такви ќе си се појават, уредно, за нешто. Макар за судските трошоци, додека не дознаеме кој земал, како земал, дали земал и каде е провизијата.

Тажна е таа приказна, на која инсистира опозицијата, за тоа кој политичар бил заслужен за изградбава на патот. Единаесет години беа на власт, „мочани“ 28 километри пат не доградија, за да ја исечат и таа црвена лента, па сега „крив им е Миленко!“ (Таква е изреката, не мислам на моралниот гном кој спадна да цвили по Фејсбук.)

А и што има врска кој го пуштил во употреба? Бидејќи, за патот се знае кој е заслужен: даночните обврзници на Република Македонија, од чии пари се градел и ќе се отплаќа патов.

На страна и фалбите на Европската Унија дека и таа „вложува“ во транспортната инфраструктура на земјава, кога инвестираните пари во најголем дел се европски кредити – со исклучок на грант од 45-70 милиони евра, бидејќи и за тоа информациите во нашите медиуми се малку различни! – што овие и идните македонски генерации ќе мора да ги враќаат. Добро, поволни се кредитите, не велам, ама немојте со таа реторика дека „ЕУ вложува“… Да си имаме уважување.

Но, најчудно од сè е тоа што, во веста за пуштањето на автопатот, фактот дека на таа мала свеченост присуствувал и грчкиот министер за транспорт остана речиси незабележана, а во повеќе медиуми дури и неспомната. Уууу, што сме вообразени, веќе преку такво ни е од сè, а баш е убава симболиката и гестот на Грците да дојдат, да го поздрават работниот успех на нивниот „Актор“, преку што ќе се слеат три-четиристотини илјади туристи годишно во Грција.

Доколку некој сака да биде циничен, би можел да каже дека по новиот автопат ќе може летово побрзо да се стигнува до плажите на Халкидики, додека овде се утврдува опсегот за примена на новото име на државава. Па и така си е, политика си е политика, транспорт си е транспорт, а море си е море – жути жутују, црвени путују!


Услови за користење, авторски права и заштита на приватноста 

Преземање на содржините под различни услови од наведените не е дозволено, освен со писмена дозвола од ЦИВИЛ.

Print Friendly, PDF & Email
Tags: автопатДемир Капија - Смоквицанепријателство
Share228Tweet21Send

НАЈЧИТАНИ 5

  • Пандов љубител на костимирани настапи: ангелче, комита, моторџија, историчар, директор, а сега влезе и во мафијашки филм

    142 shares
    Share 57 Tweet 36
  • Зошто надворешната политика на владата на ДПМНЕ е антинационална и стана „тажната приказна“ на Балканот

    126 shares
    Share 50 Tweet 32
  • Тричковски: Медиумите се за граѓаните тоа што е златицата за компирите!

    97 shares
    Share 39 Tweet 24
  • Мрежа за заштита на жените Ромки: Фемицидот врз Рамајана не е изолиран инцидент; 142 случаи на семејно насилство врз ромски жени регистрирани во 2024

    95 shares
    Share 38 Tweet 24
  • ПОРТОКАЛОВА ГЛАВА НА ТЕГЕТ ОДЕЛО: Трамп, дрско и без почит, во потрага по внимание на погребот на Папата

    92 shares
    Share 37 Tweet 23

CIVIL MEDIA NEWSLETTER

Check your inbox or spam folder to confirm your subscription.

CivilMedia

СЛОБОДНО.НЕЗАВИСНО.ОТВОРЕНО

  • ЗА НАС
  • ИМПРЕСУМ
  • КОНТАКТ
  • АВТОРСКИ ПРАВА
  • Политика на приватност
  • МАРКЕТИНГ

Следете нè

No Result
View All Result
  • ДОМА
  • ВЕСТИ
  • ПОЛИТИКА
  • СЛОБОДНА ЗОНА
  • АНАЛИЗИ
  • РЕГИОН
  • СВЕТ
  • ВОЈНА ВО УКРАИНА
  • ДЕЗИНФО
  • ФОРУМ
  • ГРАЃАНСКА АКЦИЈА
  • МАРКЕТИНГ
  • ИМПРЕСУМ