• Latest

Арсовска: Младите имаат многу можности за доедукација

June 11, 2021

Македонски блок 2025: Доминантните наративи проширени и надградени

September 18, 2025
Фото: Дехран Муратов, ЦИВИЛ

Протест „Ниту една повеќе“: Институциите молчат – жените гинат

September 18, 2025

Неделковски ја брани власта со навреди и сексизам: „СДСКомуњарска, победете на избори па сменете ги Панче и Христијан – дотогаш, попуши ми изнад колена“

September 18, 2025

Проф. д-р Оливер Андонов за „хибридните напади“ на власта и наративите во пресрет на локалните избори (1 дел)

September 18, 2025

Две години затвор за Лидија Димова, ќе треба да врати 22,7 милиони денари на Националната агенција за европски образовни програми и мобилност

September 18, 2025

24 ЧАСА: ДИК, ДКСК и ДЗР со Меморандум за изборите; Ексклузивно со проф. д-р Оливер Андонов за „хибридните напади“; Пратеничките против насилство врз жени; Србија и Русија преговараат за нуклеарка

September 18, 2025

Рекорден број реакции на прашањето на ЦИВИЛ за воениот рок

September 18, 2025

Мицкоски: Нашиот пат кон ЕУ е повеќе од хармонизација на закони – тоа е создавање институции кои работат по европски стандарди

September 18, 2025
Фото: МИА Архива

Жените – пратенички од Клубот на пратенички во Собранието упатија реакција за навремена и ефикасна реакција на институциите во случаите на насилство врз жените

September 18, 2025
Israel arrests people in West bank
Source: Al Jazeera

Масовни апсења на Израел во окупираниот Западен Брег

September 18, 2025
CivilMedia
  • ДОМА
  • ВЕСТИ
  • ПОЛИТИКА
  • ИЗБОРИ
  • ОПШТЕСТВО
  • СЛОБОДНА ЗОНА
  • АНАЛИЗИ
  • РЕГИОН
  • СВЕТ
  • ВОЈНА ВО УКРАИНА
No Result
View All Result
  • ДОМА
  • ВЕСТИ
  • ПОЛИТИКА
  • ИЗБОРИ
  • ОПШТЕСТВО
  • СЛОБОДНА ЗОНА
  • АНАЛИЗИ
  • РЕГИОН
  • СВЕТ
  • ВОЈНА ВО УКРАИНА
No Result
View All Result
CivilMedia
No Result
View All Result
Home ФОРУМ ИЗЈАВИ

Арсовска: Младите имаат многу можности за доедукација

June 11, 2021 15:21
in ВЕСТИ, ИЗЈАВИ, ОПШТЕСТВО, ТОП 5
Share on FacebookShare on Twitter

Арсовска: Најпрво би спомнала дека имав можност да студирам и да живеам во Европа, во европска држава, во Словенија, и би ги поттикнала младите да негуваат позитивна перцепција и перспектива за можностите кои ги имаат, и општо за својата кариера, за тоа како можат да растат…

Ова го кажувам, бидејќи во текот на тие пет години додека живеев во Словенија, поминав низ некои фази, каде што на почетокот бев тотално под влијание на опкружувањето, бев многу млада, осумнаесет години и лесно ми влијаеше околината во однос на тоа дека во оваа држава е тешко да се просперира, да се избориме со пречките, но тоа беше првата фаза. Се сеќавам, тогаш се случуваше шарената револуција, свесни сме што претрпевме тој период, и беше многу демотивирачки, и беше многу демотивирачки за младите. Болеше да го гледам тоа од таму, но со тек на времето, јас сум човек што сака да руши такви стереотипи, такви генерализирања, така што, верувам дека со дигитализација и со глобализацијата ќе имаме можности да растеме, и дека треба да веруваме дека со мали чекори и сами од себе да појдеме, и колку и да звучи клише, во нас младите е иднината, така што со мислењата дека нема тука можност за напредување, нема ништо да направиме…

Заради тоа, сметам дека секој треба да појде од себе со позитивна мисла, дека на крајот на денот има можност да направиме нешто повеќе и да напредуваме, за да си обезбедиме една поздрава средина  и поздрави можности.

Свесна сум за високото образование, сепак завршив средно образование тука, треба многу да се работи на системот, но, повторно ќе дадам еден оптимистички поглед, во Словенија научив да учам, бидејќи не се е она што го имаме во скриптата, туку многу повеќе се стремеа да не научат да го разгледуваме материјалот, и критички да го проучуваме. Не учеа да се едуцираме неформално. Имав предмет со многу комплицирана професорка, каде што не можев да го положам. Учев од скрипта, како тука, но не поминував. Немав ни шестка. Се додека не седнав и го проучив материјалот критички, и ја погледнав големата слика. Предметот всушност беше со медиуми, не беше доволно само да го научиш материјалот, од мене сакаа да видат која е мојата критика, кој е мојот поглед кон тој материјал. И мислам дека ова треба да биде пристапот, и дека навистина имаме можности да се доедуцираме сами. Бидејќи, тажно е, но секој добива диплома… Јас учев многу повеќе таму, за разлика од моите другарки и другари тука. Мислам дека тоа што е клучно, и среќна сум што и тука имам врсници и познаници коишто иако  се едуцираа тука, се многу паметни, многу квалитетни луѓе, затоа што беа гладни за повеќе, а има можности. Има толку многу курсеви, има многу платформи каде што можеме да се надоградуваме… изјави меѓу другото Билјана Арсовска на настанот на ЦИВИЛ за младите и европските вредности.

Д. Тахири

Камера: Атанас Петровски

Монтажа: Ариан Мехмети

Print Friendly, PDF & Email
Share33Tweet21Send

НАЈЧИТАНИ 5

  • Милош Биковиќ и Христијан Мицкоски (фото извор: Инстаграм профил на Мицкоски)

    Мицкоски се пофали со Биковиќ – но тој не е само актер, туку дел од прирачникот за хибридно влијание на Кремљ

    242 shares
    Share 97 Tweet 61
  • Крвави лица на Мицкоски, Тошковски и Јанев на страницата „Убијците на Кочани“ – ВМРО-ДПМНЕ бара истрага

    233 shares
    Share 93 Tweet 58
  • По кратка постапка да се решат Ромите – од Вардариште во логорите на смртта!

    149 shares
    Share 60 Tweet 37
  • Руската разузнавачка служба ја обвини ЕУ дека финансира и подготвува „српски Мајдан“ на 1 ноември, на годишнината од падот на настрешницата во Нови Сад

    138 shares
    Share 55 Tweet 35
  • Мерц: Завршување на војната на сметка на политичкиот суверенитет и територијалниот интегритет на Украина не доаѓа предвид

    133 shares
    Share 53 Tweet 33
CivilMedia

СЛОБОДНО.НЕЗАВИСНО.ОТВОРЕНО

  • ЗА НАС
  • ИМПРЕСУМ
  • КОНТАКТ
  • АВТОРСКИ ПРАВА
  • Политика на приватност
  • МАРКЕТИНГ

Следете нè

No Result
View All Result
  • ДОМА
  • ВЕСТИ
  • ПОЛИТИКА
  • СЛОБОДНА ЗОНА
  • АНАЛИЗИ
  • РЕГИОН
  • СВЕТ
  • ВОЈНА ВО УКРАИНА
  • ДЕЗИНФО
  • ФОРУМ
  • ГРАЃАНСКА АКЦИЈА
  • МАРКЕТИНГ
  • ИМПРЕСУМ