• Latest

Героски: Ако со кампањата се пристапеше на поинаков начин, резултатите ќе беа подобри

September 26, 2018

ДИК: Поднесени вкупно 312 листи на кандидати за градоначалници и 575 листи за советници, најмногу за Град Скопје

September 14, 2025
Фото: Фејсбук Орце Ѓорѓиевски

Скопје гори – Орце си тера предизборна кампања

September 14, 2025
Проф. Оливер Андонов (фото: Б. Јордановска/ЦИВИЛ)

Хаотично заебавање

September 14, 2025

Вината за пожарите Мицкоски ја гледа кај некои центри на моќ во државата, но и надвор, коишто не сакаат оваа Влада да успее

September 14, 2025
Пожар во Трубарево, 13 септември 2025
Фото: Горан Наумовски

Жителка на Трубарево заврши во болница, директорот на ЦУК, полицаец и војник на домашно лекување

September 14, 2025

Наместо политички спинови, Филипче понуди конкретен кризен план по пожарот во Трубарево, мерките да ги прифатат институциите

September 14, 2025

Обвинителството го истражува пожарот во Трубарево

September 14, 2025

ВМРО-ДПМНЕ обвинува без докази и аргументи: СДС(М) и ДУИ палат депонии – Филипче:Ова е надвор од секој здрав разум, наместо решенија, се нудат политички оправдувања и спинови

September 14, 2025

ЗНМ со насоки за новинарите за безбедно известување од пожари

September 14, 2025

Ангелов: Цел сме на хибриден напад со пожарите – Тошковски: Господ не може да ме убеди дека четири пожари на депонии за три дена се случајност

September 14, 2025
CivilMedia
  • ДОМА
  • ВЕСТИ
  • ПОЛИТИКА
  • ИЗБОРИ
  • ОПШТЕСТВО
  • СЛОБОДНА ЗОНА
  • АНАЛИЗИ
  • РЕГИОН
  • СВЕТ
  • ВОЈНА ВО УКРАИНА
No Result
View All Result
  • ДОМА
  • ВЕСТИ
  • ПОЛИТИКА
  • ИЗБОРИ
  • ОПШТЕСТВО
  • СЛОБОДНА ЗОНА
  • АНАЛИЗИ
  • РЕГИОН
  • СВЕТ
  • ВОЈНА ВО УКРАИНА
No Result
View All Result
CivilMedia
No Result
View All Result
Home ВЕСТИ

Героски: Ако со кампањата се пристапеше на поинаков начин, резултатите ќе беа подобри

September 26, 2018 13:08
in ВЕСТИ, РЕФЕРЕНДУМ
Share on FacebookShare on Twitter

Бранко Героски во интервју за ЦИВИЛ Медиа, вели дека на претстојниот референдум на 30 септември, гледа како круна на процесот на приклонување на Македонија кон западната политичка хемисфера и кон ЕУ и НАТО, и дека очекува граѓаните во многу голем број да се изјаснат „за“, притоа свесни за тежината на својата одлука или жртва која Македонија треба да ја принесе, обезбедувајќи ја својата иднина.

Според него, компромисното решение „Ерга омнес, не била лесна одлука и дека политичкиот врв не е пресреќен за таквата одлука, но дека тоа било единственото можно решение после толку долг процес на преговори.

„Јас мислам дека тој процес незапирливо ќе продолжи бидејќи не е ова решавање само на македонското прашање, туку како егзикуција на еден поширок план, а тоа е пацификација на целиот регион, Западен Балкан. Видовме дека овој караван на моќни политичари и луѓето со влијание во политиката, се пресели од Македонија во Србија, каде што се става акцентот,  и на сите ние е јасно дека станува збор за генерално средување на регионот, и тоа мора да се заврши, затоа што доволни беа 3 и повеќе децении на немири, војни и нестабилност на регионот и ние за среќа сме дел од тој план“, вели Героски.

Во однос на кампањата за референдумот, Героски вели дека тоа што тој го очекувал не се исполнило до крај, дека кампањата од сите инволвирани страни, како Парламентот, невладиниот сектор и најмногу од партијата на власт, очекувал да биде помалку конфликтна, а повеќе инклузивна.

„Очекував барем еден корпус на луѓе кои се во неумица, на кои не им е лесно да ја прифатат оваа промена, на никому не му е лесно, па и на мене не ми е лесно да ја прифатам таа промена, да им се пристапи со една со една пообјаснувачка кампања. Сè до крајот видов и таков начин на разбирање на овој процес, но мислам дека не беше доволно тоа и мислам дека тоа ќе нè чини еден корпус на гласови помалку на контото на она што ќе дојде за“, вели Героски.

Во однос на кампањата за референдумот и медиумите, Героски вели дека има телевизии каде што гледаме рекламни кампањи и здодевни и бескорисни дебати, со што тој се сомнева дека тие ќе предизвикаат некакво влијание кај граѓаните.

„Мислам дека медиумите одиграа улога согласно со онаа што им беше наменета од организаторите на кампањата, и не можете да очекувате медиумите да водат сами кампањи, бидејќи кампањата ја води тој што за нешто се залага, ние може да им ги отворите вратите и просторот, но кој колку ќе го искористи тоа е прашање право на медиумите“, додава Героски.

Биљана Јордановска
обработка на текст: Ангела Петровска
камера: Дехран Муратов 
монтажа: Буњамин Камбери


Видео интервјуто е дел од граѓанската иницијатива „Зачекори напред!“, финансирана од Фондацијата Отворено општество – Македонија. Содржината е единствена одговорност на авторите и на ниту еден начин не може да се смета дека ги изразува гледиштата и ставовите на граѓанската иницијатива „Зачекори напред!“

 

Print Friendly, PDF & Email
Tags: Бранко ГероскиинтервјукампањареферендумСТАВ
Share47Tweet21Send

НАЈЧИТАНИ 5

  • Љубчо Георгиевски за ЦИВИЛ Медиа: Иван Стоиљковиќ е докажан борец против македонската државност, од раните 90 години беше активен противник на независна самостојна македонска држава

    155 shares
    Share 62 Tweet 39
  • Срџан Амет, прв Ром кандидат за Скопје: Време е да се разбие стигмата за Ромите

    140 shares
    Share 56 Tweet 35
  • (ВИДЕО) AA: Србија денес ја прогласи Северна Македонија за српска територија, Владата го одобри тоа со присуство на вицепремиерот Стоилковиќ

    118 shares
    Share 47 Tweet 30
  • Хаотично заебавање

    117 shares
    Share 47 Tweet 29
  • 24 ЧАСА: Молк од владата за големо-српската пропаганда на Денот на независноста; Падна владата на Франција; ЕУ да го осуди Вучиќ по навредите кон европратениците; Во тек е повикот на ЦИВИЛ за изборни набљудувачи

    115 shares
    Share 46 Tweet 29
CivilMedia

СЛОБОДНО.НЕЗАВИСНО.ОТВОРЕНО

  • ЗА НАС
  • ИМПРЕСУМ
  • КОНТАКТ
  • АВТОРСКИ ПРАВА
  • Политика на приватност
  • МАРКЕТИНГ

Следете нè

No Result
View All Result
  • ДОМА
  • ВЕСТИ
  • ПОЛИТИКА
  • СЛОБОДНА ЗОНА
  • АНАЛИЗИ
  • РЕГИОН
  • СВЕТ
  • ВОЈНА ВО УКРАИНА
  • ДЕЗИНФО
  • ФОРУМ
  • ГРАЃАНСКА АКЦИЈА
  • МАРКЕТИНГ
  • ИМПРЕСУМ