• Latest

Заробена партија

January 31, 2018

24 ЧАСА: Кошта со јасна порака до Мицкоски – нема план „Б“ – исполнете го договореното; Путин се исплаши од Зеленски; Тирана домаќин на 6-от самит на Европската политичка заедница

May 15, 2025

ПРАШАЊЕ НА ДЕНОТ: Зошто владејачкото мнозинство не гласаше за помош за настраданите во Кочани?

May 15, 2025
Фото: Креирано со помош на ВИ

Воените жаришта во светот како закана за Трета светска војна

May 15, 2025
Фото: Министерството за економија и труд

Дурмиши: За 2025 година утврдена квота од 10.000 работни дозволи за странци

May 15, 2025
Изет Меџити, вицепремиер (Фото: Биљана Јордановска/ЦИВИЛ)

Меџити: Арбен Фетаи и јас ги браневме етничките прашања во владата, Таравари не се пожали

May 15, 2025
Фото: Влада

Кошта – Мицкоски: Иднината на Северна Македонија е во Европската Унија, процесот на евроинтеграции ќе се засили во периодот кој што следи

May 15, 2025
Фото: Instagram

Мексиканска инфлуенсерка застрелана за време на пренос во живо на TикТок

May 15, 2025
Фото: Скриншот МВР

МВР: На матурска прослава без автомобил, алкохол, дрога и без нарушување на јавниот ред и мир

May 15, 2025
Фото: Фејсбук Орхан Муртезани

Министерот за европски прашања Муртезани го пречека Кошта во Скопје

May 15, 2025

Реакции: „Благодарниците се за да не си даде оставка“; „Катастрофа, за нерешени убиства, пожарот во Кочани, секој ден сообраќајки?“…

May 15, 2025
CivilMedia
  • ДОМА
  • ВЕСТИ
  • ПОЛИТИКА
  • ИЗБОРИ
  • ОПШТЕСТВО
  • СЛОБОДНА ЗОНА
  • АНАЛИЗИ
  • РЕГИОН
  • СВЕТ
  • ВОЈНА ВО УКРАИНА
No Result
View All Result
  • ДОМА
  • ВЕСТИ
  • ПОЛИТИКА
  • ИЗБОРИ
  • ОПШТЕСТВО
  • СЛОБОДНА ЗОНА
  • АНАЛИЗИ
  • РЕГИОН
  • СВЕТ
  • ВОЈНА ВО УКРАИНА
No Result
View All Result
CivilMedia
No Result
View All Result
Home СЛОБОДНА ЗОНА

Заробена партија

January 31, 2018 12:17
in СЛОБОДНА ЗОНА
Share on FacebookShare on Twitter

Доколку знаат да се извлечат правилни поуки и заклучоци, поразите во животот често знаат да бидат поучни и корисни. Така е во спортот, така е во животот, па така е и во политиката. ВМРО-ДПМНЕ знаеше да извлече поуки и да се реорганизира после поразите во 1994 и 2002 година. И да му го понуди на македонскиот народ тоа што народот го бараше од партијата. Затоа и секогаш успеваше да се издигне повторно и повторно.

Пишува: Михаил Пановски

Дали е тоа случајот сега? После катастрофалниот пораз на локалните избори во октомври, луѓето кои ја имаат узурпирано комплетната партиска структура и партијата ја гледаат како своја дедовина, се обидуваат со чисто козметички промени да ја излажат македонската јавност, па дури меѓународната, дека во партијата се случуваат некакви реформи и партијата зафаќа нов проевропски курс.

ЛАГА која можат да ја голтнат само политички слепци. На политичката јавност и на македонскиот граѓанин кристално јасно му е дека лидер не се станува со најдиректно поставување од фамилијата, која е веќе премногу очигледно како ја има заробено партијата. Долговите што лидерот ги има си ги знае само тој, но очигледно е дека истите му ги составиле сите органи на партијата (Извршен Комитет, Централен комитет, разни советодавни тела, патриотски институт итн.). Посебна циркусијада за јавноста е манипулацијата за некакви си промени во партискиот статут и усогласување на истиот со статутите на европските партии. Очигледно, партијата трпи сѐ.

Во истиот контекст се и циркусантите кои себе се нарекуваат реформатори на ВМРО. Жално е тоа ВМРО, кога спадна на тоа – такви ликови да го реформираат. Од декларативна заложба за идеи, принципи, вредности и солидарност, тие реформите ги сфатија како можност да ги заземат фотелјите во кабинетите на белата палата (шампита). Разочарувајќи ги притоа и омаловажувајќи ги огромниот број на партиски членови од сите градови кои поверуваа на ваквите јавно  декларирани заложби. А можеби такви им биле задачите добиени од фамилијата што ни ја има заробено партијата уште во самиот почеток на реформите. Нејсе, тие си знаат самите најдобро. Сето претходно јасно го покажува патот по кој ќе се движи ВМРО во периодот што престои: конфликти во пратеничката група, конфликти во членството, непризнавање на наметнатиот лидер од најголемиот дел на членството. Значи, натамошно слабеење на партијата и нејзино претворање во Македонски пандан на ДПА на Тачи, т.е. тивко умирање после секој изборен циклус. Исто така, тоа значи осудување на македонскиот гласач да нема избор, односно алтернатива за катастрофалните политики на СДСМ. Сето ова треба да има трагични последици по развојот на демократските процеси во државата и вовед во нова заробена држава, овој пат од СДСМ.

П.С. Колку навистина стариот фирер не се меша во политиките на новото раководство, НАЈДОБРО знае преговарачот во спорот со името, нашиот Амбасадор во САД.

 


Авторот е партиски ветеран на ВМРО-ДПМНЕ и пратеник во првиот парламентарен состав на Република Македонија.

Print Friendly, PDF & Email
Tags: ВМРО-ДПМНЕГруевскиМицковскиреформатори
Share70Tweet21Send

НАЈЧИТАНИ 5

  • Пандов љубител на костимирани настапи: ангелче, комита, моторџија, историчар, директор, а сега влезе и во мафијашки филм

    142 shares
    Share 57 Tweet 36
  • Зошто надворешната политика на владата на ДПМНЕ е антинационална и стана „тажната приказна“ на Балканот

    131 shares
    Share 52 Tweet 33
  • Тричковски: Медиумите се за граѓаните тоа што е златицата за компирите!

    97 shares
    Share 39 Tweet 24
  • Мрежа за заштита на жените Ромки: Фемицидот врз Рамајана не е изолиран инцидент; 142 случаи на семејно насилство врз ромски жени регистрирани во 2024

    96 shares
    Share 38 Tweet 24
  • ПОРТОКАЛОВА ГЛАВА НА ТЕГЕТ ОДЕЛО: Трамп, дрско и без почит, во потрага по внимание на погребот на Папата

    93 shares
    Share 37 Tweet 23

CIVIL MEDIA NEWSLETTER

Check your inbox or spam folder to confirm your subscription.

CivilMedia

СЛОБОДНО.НЕЗАВИСНО.ОТВОРЕНО

  • ЗА НАС
  • ИМПРЕСУМ
  • КОНТАКТ
  • АВТОРСКИ ПРАВА
  • Политика на приватност
  • МАРКЕТИНГ

Следете нè

No Result
View All Result
  • ДОМА
  • ВЕСТИ
  • ПОЛИТИКА
  • СЛОБОДНА ЗОНА
  • АНАЛИЗИ
  • РЕГИОН
  • СВЕТ
  • ВОЈНА ВО УКРАИНА
  • ДЕЗИНФО
  • ФОРУМ
  • ГРАЃАНСКА АКЦИЈА
  • МАРКЕТИНГ
  • ИМПРЕСУМ