• Latest

Ако не знаете како да ги потрошите парите, обратете се во ВМРО!

November 1, 2017

ЦИВИЛ со интензивна комуникација со јавноста за време на изборниот ден

October 17, 2025
Фотографија: Скриншот од седница на ДИК

ДИК: Одобрени уште осум барања за акредитации за набљудување на изборите, прифатени три приговори од гласачи

October 17, 2025

EУ испрати порака, Мицкоски молчи – Андонов со жестока критика

October 17, 2025

Хоџиќ: Демократската криза во Северна Македонија – од популизам до самоизолација

October 17, 2025
Креирано со помош на ВИ

Славење на руските „успеси“ во македонските и регионалните медиуми

October 17, 2025
Џелал Незири, Институт БИРЦ на панелот „Демократско назадување: Импликации и последици“, 9 октомври, Скопје
Фотографија: Б. Јордановска - ЦИВИЛ

Незири: Одбрана на демократијата значи борба за нејзината функционалност

October 17, 2025

Во 21 општина победникот ќе се знае уште следната недела – само по двајца кандидати во трката за градоначалник

October 17, 2025
Илустрација: ВИ

(РЕПРИНТ) Изборниот молк како гаранција за избирачкото право, што е што во изборен контекст

October 17, 2025
Џабир Дерала на панел дискусијата на ЦИВИЛ: „Интегритетот на изборните процеси и демократската отпорност – Предизвици и решенија“(Фото: ЦИВИЛ)

Дерала: Изборите се најевтината инвестиција со највисок политички профит

October 17, 2025

Последен ден од кампањата, на полноќ почнува изборниот молк

October 17, 2025
CivilMedia
  • ДОМА
  • ВЕСТИ
  • ПОЛИТИКА
  • ИЗБОРИ
  • ОПШТЕСТВО
  • СЛОБОДНА ЗОНА
  • АНАЛИЗИ
  • РЕГИОН
  • СВЕТ
  • ВОЈНА ВО УКРАИНА
No Result
View All Result
  • ДОМА
  • ВЕСТИ
  • ПОЛИТИКА
  • ИЗБОРИ
  • ОПШТЕСТВО
  • СЛОБОДНА ЗОНА
  • АНАЛИЗИ
  • РЕГИОН
  • СВЕТ
  • ВОЈНА ВО УКРАИНА
No Result
View All Result
CivilMedia
No Result
View All Result
Home СЛОБОДНА ЗОНА

Ако не знаете како да ги потрошите парите, обратете се во ВМРО!

November 1, 2017 13:00
in СЛОБОДНА ЗОНА
Share on FacebookShare on Twitter

Наместо да глумиме изненадени и навредени од сумата со која СДСМ ја даруваше Сител за рекламирање на својата партија, бидејќи тоа го правеше и во изминатите години, можеби е редно време да се позанимаваме со реалните проблеми кои се наметнуваат од ова прашање.

пишува: Маја Ивановска

Наместо да одиме по линијата на помал отпор и релативизирачката реторика, можеби е време да видиме како стоиме со законите во оваа држава, нивното почитување и одговорноста која непочитувањето на истите ја носат со себе.

Ќе речете нема, ама има голема разлика.

За почеток ќе прашам, која ни е крајната цел? Да ја повториме судбината на А1 по конечната триумфална победа на Груевски и компанијата? Ако ни е тоа целта, ајде да ја затвориме и Сител и да лажеме дека дошол животот и демократијата во Македонија.

За мене поголем проблем од парите кои се слеале или допрва ќе се слеат на сметката на овој изговор од телевизија, кој со години работеше во служба на режимот, сееше страв и омраза, бескрупулозно лажеше и манипулираше со јавноста, е фактот што ниту една власт или партија не смее да се однесува како приватна фирма.

Поголем проблем е тоа што тој „медиум“ се уште го водат мечки од пештери со гаќи од 500 евра и уредници кои се уште не одговараат за говорот на омраза во (според вашите толку ценети анализи и рејтинзи) најгледниот Дневник и отворените повици за линч на неистомислениците на не така далечниот режим.

Поголем проблем е што главен аргумент за оправданоста за слевање на толкава сума пари се користи тоа дека „СДСМ победи затоа што се рекламира на телевизијата на еден криминалец“ и бласфемичен изговор дека со ваквата постапка СДСМ испратила порака до меѓународната јавност за нормалното функционирање на демократијата.

Оправдана е реакцијата на сите критички настроени медиуми и граѓани кои се бореа против режимот што владеачката партија решила најмногу средства да издвои за тв-куќата која до вчера ја обвинуваше за водење на отворена пропаганда во корист на ДПМНЕ. Но редно време е да ги нарекуваме нештата со вистинското име.  Дали целта ги оправдува средствата е едно прашање, а сосема друго е констатацијата дека се е исто само актерите се сменети.

Тука некаде ќе го поставам и второто прашање. Како тоа ВМРО ДПМНЕ воопшто не платила реклами на Сител за вториот круг и дали само тоа јас халуцинирав дека ги емитуваат токму во најударниот термин? Или можеби, тука важи правилото од љубов сепак се живее?

Кутрите денеска дури и со соопштение излегле. Велат СДСМ не знае да го прикрие своето расипничко трошење, неспособност и безидејност во водењето на државата. Да! Знаеме… Нема подобри од нив во оваа дисциплина. Затоа, ако не знаете како да си ги потрошите парите, следен пат прашајте го ВМРО!

Да резимираме, рекламирање на национална телевизија за време на политичка кампања не е квантна физика, сè додека сме сигурни дека тие пари не се исплатени од буџетот. А поддршката на медиумите е нешто за што допрва треба да се договориме што сакаме. Ќе ја повторуваме историјата или конечно ќе ги ослободиме од канџите на криминалците и профитерите?

Print Friendly, PDF & Email
Tags: ВМРО-ДПМНЕкампањапарирасипништворекламиСДСМСител
Share33Tweet21Send

НАЈЧИТАНИ 5

  • Креирано со помош на ВИ

    Случајот со Тричковски повторно ја исфрли на површина селективноста на властите

    163 shares
    Share 65 Tweet 41
  • Колегите од Неврологија во одбрана на Кузмановски по скандалот со кокаин: „Наместо осуда – сочувство и достоинство“

    117 shares
    Share 47 Tweet 29
  • Ел Чека фрли „предизборна бомба“: Објавени снимки со компромитирачка содржина за кичевскиот градоначалник Фатмир Дехари

    115 shares
    Share 46 Tweet 29
  • Вучиќ, со „нож во грбот“од Ердоган, го врти другиот образ: Од обнова на Отоманската империја до „пријатели и партнери“

    108 shares
    Share 43 Tweet 27
  • Фотографии од Бранко Црвенковски со членови на ВМРО-ДПМНЕ и ЗНАМ ја вжештија политичката клима пред избори

    101 shares
    Share 40 Tweet 25
CivilMedia

СЛОБОДНО.НЕЗАВИСНО.ОТВОРЕНО

  • ЗА НАС
  • ИМПРЕСУМ
  • КОНТАКТ
  • АВТОРСКИ ПРАВА
  • Политика на приватност
  • МАРКЕТИНГ

Следете нè

No Result
View All Result
  • ДОМА
  • ВЕСТИ
  • ПОЛИТИКА
  • СЛОБОДНА ЗОНА
  • АНАЛИЗИ
  • РЕГИОН
  • СВЕТ
  • ВОЈНА ВО УКРАИНА
  • ДЕЗИНФО
  • ФОРУМ
  • ГРАЃАНСКА АКЦИЈА
  • МАРКЕТИНГ
  • ИМПРЕСУМ