• Latest

Ако не знаете како да ги потрошите парите, обратете се во ВМРО!

November 1, 2017

СДСМ алармира – нема лекови на Онкологија, Клековски смирува: Скапата биолошка терапија ја има на Онкологија, за двата генерички лека што ги немаат дистрибутерите, има соодветна замена

July 1, 2025

Од Голема блокада до Голема Србија

July 1, 2025
Антивладини протести, Белград, 28 јуни 2025 (фото извор: видео во живо, ТВ Информер)

РЕАКЦИИ: Поддршка за студентите во блокада – време е Вучиќ да падне

July 1, 2025
Фотомонтажа; Скриншот од Влада на РСМ

ПРАШАЊЕ НА ДЕНОТ: Што мислите за работата на владата во текот на првата година?

July 1, 2025

За Кос членството во ЕУ е најдобар начин да се заштити идентитетот, културата и јазикот на Македонците, Мицкоски очекува секаков инженеринг во ЕП

July 1, 2025
Фото: Скринчот од вифро на каналот Астра на Х

Украински дронови „со хируршка прецизност“ нападнаа руска фабрика на 1.300 км оддалеченост, на Крим уништени скапи руски системи за воздушна одбрана 

July 1, 2025

Самит на ЕУ и Западен Балкан: Седумдесет и пет отсто од договорените реформи со земјите од региoнот се или имплементирани или се во тек

July 1, 2025

Гладните ќе влезат ли во „електронскиот“ попис?

July 1, 2025
Фото: ВИ

ЦИВИЛ: Русија ја претвори Украина во бојно поле на страдање – светот мора да застане на страната на правдата и човештвото!

July 1, 2025
Марта Кос (Фотографија: Скриншот од видео МИА)

Кос: Европа не може да биде обединета без Западен Балкан

July 1, 2025
CivilMedia
  • ДОМА
  • ВЕСТИ
  • ПОЛИТИКА
  • ИЗБОРИ
  • ОПШТЕСТВО
  • СЛОБОДНА ЗОНА
  • АНАЛИЗИ
  • РЕГИОН
  • СВЕТ
  • ВОЈНА ВО УКРАИНА
No Result
View All Result
  • ДОМА
  • ВЕСТИ
  • ПОЛИТИКА
  • ИЗБОРИ
  • ОПШТЕСТВО
  • СЛОБОДНА ЗОНА
  • АНАЛИЗИ
  • РЕГИОН
  • СВЕТ
  • ВОЈНА ВО УКРАИНА
No Result
View All Result
CivilMedia
No Result
View All Result
Home СЛОБОДНА ЗОНА

Ако не знаете како да ги потрошите парите, обратете се во ВМРО!

November 1, 2017 13:00
in СЛОБОДНА ЗОНА
Share on FacebookShare on Twitter

Наместо да глумиме изненадени и навредени од сумата со која СДСМ ја даруваше Сител за рекламирање на својата партија, бидејќи тоа го правеше и во изминатите години, можеби е редно време да се позанимаваме со реалните проблеми кои се наметнуваат од ова прашање.

пишува: Маја Ивановска

Наместо да одиме по линијата на помал отпор и релативизирачката реторика, можеби е време да видиме како стоиме со законите во оваа држава, нивното почитување и одговорноста која непочитувањето на истите ја носат со себе.

Ќе речете нема, ама има голема разлика.

За почеток ќе прашам, која ни е крајната цел? Да ја повториме судбината на А1 по конечната триумфална победа на Груевски и компанијата? Ако ни е тоа целта, ајде да ја затвориме и Сител и да лажеме дека дошол животот и демократијата во Македонија.

За мене поголем проблем од парите кои се слеале или допрва ќе се слеат на сметката на овој изговор од телевизија, кој со години работеше во служба на режимот, сееше страв и омраза, бескрупулозно лажеше и манипулираше со јавноста, е фактот што ниту една власт или партија не смее да се однесува како приватна фирма.

Поголем проблем е тоа што тој „медиум“ се уште го водат мечки од пештери со гаќи од 500 евра и уредници кои се уште не одговараат за говорот на омраза во (според вашите толку ценети анализи и рејтинзи) најгледниот Дневник и отворените повици за линч на неистомислениците на не така далечниот режим.

Поголем проблем е што главен аргумент за оправданоста за слевање на толкава сума пари се користи тоа дека „СДСМ победи затоа што се рекламира на телевизијата на еден криминалец“ и бласфемичен изговор дека со ваквата постапка СДСМ испратила порака до меѓународната јавност за нормалното функционирање на демократијата.

Оправдана е реакцијата на сите критички настроени медиуми и граѓани кои се бореа против режимот што владеачката партија решила најмногу средства да издвои за тв-куќата која до вчера ја обвинуваше за водење на отворена пропаганда во корист на ДПМНЕ. Но редно време е да ги нарекуваме нештата со вистинското име.  Дали целта ги оправдува средствата е едно прашање, а сосема друго е констатацијата дека се е исто само актерите се сменети.

Тука некаде ќе го поставам и второто прашање. Како тоа ВМРО ДПМНЕ воопшто не платила реклами на Сител за вториот круг и дали само тоа јас халуцинирав дека ги емитуваат токму во најударниот термин? Или можеби, тука важи правилото од љубов сепак се живее?

Кутрите денеска дури и со соопштение излегле. Велат СДСМ не знае да го прикрие своето расипничко трошење, неспособност и безидејност во водењето на државата. Да! Знаеме… Нема подобри од нив во оваа дисциплина. Затоа, ако не знаете како да си ги потрошите парите, следен пат прашајте го ВМРО!

Да резимираме, рекламирање на национална телевизија за време на политичка кампања не е квантна физика, сè додека сме сигурни дека тие пари не се исплатени од буџетот. А поддршката на медиумите е нешто за што допрва треба да се договориме што сакаме. Ќе ја повторуваме историјата или конечно ќе ги ослободиме од канџите на криминалците и профитерите?

Print Friendly, PDF & Email
Tags: ВМРО-ДПМНЕкампањапарирасипништворекламиСДСМСител
Share33Tweet21Send

НАЈЧИТАНИ 5

  • Костадинов до Латас: Кога ќе ја чепнеш честа на мојот мртов татко, правдата не се моли. Се зема.

    107 shares
    Share 43 Tweet 27
  • Едногодишен помен

    98 shares
    Share 39 Tweet 25
  • Дијаспората веќе не е „нерезидент“ – Одлука на Уставен што менува правила

    93 shares
    Share 37 Tweet 23
  • (ВИДЕО) Нов гаф на Сиљановска Давкова – го помеша Марко Рубио со Џеј Ди Венс, кого го нарече Ди Џеј

    93 shares
    Share 37 Tweet 23
  • Сервилност или велемајсторски дипломатски потег – дали Руте последен се смее

    90 shares
    Share 36 Tweet 23

CIVIL MEDIA NEWSLETTER

Check your inbox or spam folder to confirm your subscription.

CivilMedia

СЛОБОДНО.НЕЗАВИСНО.ОТВОРЕНО

  • ЗА НАС
  • ИМПРЕСУМ
  • КОНТАКТ
  • АВТОРСКИ ПРАВА
  • Политика на приватност
  • МАРКЕТИНГ

Следете нè

No Result
View All Result
  • ДОМА
  • ВЕСТИ
  • ПОЛИТИКА
  • СЛОБОДНА ЗОНА
  • АНАЛИЗИ
  • РЕГИОН
  • СВЕТ
  • ВОЈНА ВО УКРАИНА
  • ДЕЗИНФО
  • ФОРУМ
  • ГРАЃАНСКА АКЦИЈА
  • МАРКЕТИНГ
  • ИМПРЕСУМ