• Latest

Бектеши-Ерсој: Пренамена на 49,7 милиони евра планирани за карго аеродром во Штип

September 21, 2020
Фото: миа.мк

Гутереш на КОП30 остро ги критикуваше владите што продолжуваат да насочуваат огромни субвенции кон индустриите за нафта, гас и јаглен

November 6, 2025
Михалис Рокас, ЕУ амбасадор

Рокас: Трета година по ред нема напредок во судските реформи и борбата против корупцијата во Северна Македонија

November 6, 2025

НАТО ја зајакнува одбраната со нови системи против дронови

November 6, 2025
Chuck Grassley, US senator
source> Klix.ba

Однесувањето на Додик беше наградено, но САД будно ги следат неговите потези, порача американскиот сенатор Грасли

November 6, 2025
Фото;Украинската амбасадорка Лариса Дир/Х

Амбасадорката Дир: Секој руски напад со ракети, авиобомби и дронови врз мирните украински жители е обид да се скрши Украина

November 6, 2025
Скриншот од видео на Al Jazeera Balkans

Додека Вучиќ и Радев си префрлаат за „српски“ и „бугарски свет“, Вулин провоцира: Бугарскиот окупатор да молчи и пали свеќи, не може да го запре „Српски свет“

November 6, 2025
Скриншот од видео на
7NEWS Australia

Трамп ја отвора вратата за нова ера на нуклеарни тестови

November 6, 2025

Поднесени 16 приговори за гласањето во вториот круг од локалните избори, рокот завршува во 16 и 30 часот

November 6, 2025

ЕУ со ладен туш за Скопје, економскиот раст е илузија без реформи!

November 6, 2025
Скриншот од видео на New York Post

„Граѓанска војна“ во Републиканската партија откако Такер Карлсон го угости белиот националист, обожавател на Хитлер и Сталин и негирач на Холокаустот – Ник Фуентес

November 6, 2025
CivilMedia
  • ДОМА
  • ВЕСТИ
  • ПОЛИТИКА
  • ИЗБОРИ
  • ОПШТЕСТВО
  • СЛОБОДНА ЗОНА
  • АНАЛИЗИ
  • РЕГИОН
  • СВЕТ
  • ВОЈНА ВО УКРАИНА
No Result
View All Result
  • ДОМА
  • ВЕСТИ
  • ПОЛИТИКА
  • ИЗБОРИ
  • ОПШТЕСТВО
  • СЛОБОДНА ЗОНА
  • АНАЛИЗИ
  • РЕГИОН
  • СВЕТ
  • ВОЈНА ВО УКРАИНА
No Result
View All Result
CivilMedia
No Result
View All Result
Home ЕКОНОМИЈА

Бектеши-Ерсој: Пренамена на 49,7 милиони евра планирани за карго аеродром во Штип

September 21, 2020 15:00
in ВЕСТИ, ЕКОНОМИЈА
Share on FacebookShare on Twitter

Со измени на Законот за јавно приватно партнерство и концесии се создадени услови 49,7 милиони евра што турски ТАВ требаше да ги вложи во изградба на карго аеродром во Штип да се пренаменат за проекти од јавен интерес на државата.

Министерот за економија Крешник Бектеши по денешната средба со извршниот директор на ТАВ Македонија, Алер Ерсој најави дека законските измени овозможаат да се склучи анекс на Договорот за концесија со ТАВ, со што од почетокот на следната година би можеле да се користат пренаменетите средства. Тие ќе се трошат за изградба на водоводна и канализациска мреже, градинки, училишта, општински згради. Општините веќе ги доставуваат проектите, Владата ќе подготви листа и откако ќе бидат одобрени од Министерството за транспрт и врски за нив ќе може да се добијат пари од пренаменетета сума.

– Анализите покажуваат дека изградбата на карго-аеродромот во Штип не е економски оправдана и сакаме тие средства да ги пренамениме за проекти од јавен интерес за подобрување на животот на сите граѓани како што се училишта, градинки, водоводи, канализации и реконструкција на општински згради се со цел да се олесни пристапот до услуги за граѓаните. Се работи за сума од 49,7 милиони евра, изјави Бектеши по средбата.

Владата има список на проекти кои се приоритетни за реализација а се доставени од општините. Кога ќе се потпише анекс-договорот ќе бидат објавени и проектите кои што ќе се реализираат и динамиката за нивна реализација.

– Сите општини веќе имаат доставено проекти. Како Влада треба да утврдиме програма која ќе ја доставиме до менаџментот на ТАВ со динамика на реализација. Генерално преговорите одат во насока реализацијата на проектите да се изврши во рок од три години, почнувајќи од наредната година, рече Бектеши и додаде дека ТАВ ќе почне со процедурите за реализација на проектите откако од страна на Министерството за транспорт и врски и општините ќе бидат изготвени дозволите за градба.

Ерсој истакна дека се согласуваат со одлуката на Владата средствата да се реалоцираат за проекти од корист на граѓаните. – Дискутиравме со министерот за правните аспекти околу релокација на средствата што беа наменети за изградба на карго аеродоромот во Штип. Претходно имавме состаноци премиерот и министерот за транспорт и се надеваме дека наскоро ќе најдеме правна рамка за пренамена на овие средства во други проекти што ќе бидат од интерес на македонската јавност, изјави Ерсој.

Тој нагласи дека во бенфит на ТАВ е наместо да се вложат парите во изградба на карго аеродром во Штип, кој нема економска исплатливост и нема позитивно да придонесе за економијата на земјава, да се релоцираат за проекти кои ќе бидат од корист за граѓаните.

Ерсој најави дека поради драстичниот пад на бројот на патниците и приходите како резултат на ковид кризата ќе поднесат барање до Владата за одредени бенифиции доколку ги исполнуваат условите.

Авиосообраќајот, потенцираше тој, е една од најпогодените индустрии од кризата. Аеродрмите беа затворени за патнички сообраќај од март до јуни, а по повторното отворање, како што информира Ерсој, на Скопскиот аеродорм  имаат само 1,5 отсто од планираните патници, а на Охридскиот 15 проценти, со што приходите се намалиле драстично.

– Ќе поднесме барање и ако Владата процени дека ги исполнуваме условите ќе добиеме одредени бенефиции од државата. Очекуваме кризата да потрае најмалку до март додека не почне да се применува вакцината на луѓето. Во нашето најоптимистичко сценарио очекуваме во мај и јуни да почне да се подобрува ситуацијата, рече Ерсој.

ТАВ Македонија управува со аеродромите во Скопје и во Охрид веќе 10 години. Откако испитувањата покажаа дека нема можности за реализација на карго аеродромот, од ТАВ пред почетокот на пандемијата најавија дека 10 милиони евра од парите за карго аеродормот ќе вложат во проширување на аеродромите во Скопје и во Охрид, а 35 во инфаструктурни проекти.

Дваесетгодишниот Договорот со ТАВ за управување со аеродормите е со важност со 2030 година. Законот дозволува концесија до 35 години. За продолжување на концесијата и по нејзиниот истек во 2030 година планираат да почнат преговори за натамошни инвестиции и да добијат дополнителни 15 години.

Share34Tweet21Send

НАЈЧИТАНИ 5

  • Љубомир Костовски (фото: Б. Јордановска / ЦИВИЛ)

    Избори во кои на Кочани му избраа градоначалник

    189 shares
    Share 76 Tweet 47
  • Блиската врска со Путин на коосновачот на Гунвор – купувачот на странските подружниците на Лукоил

    103 shares
    Share 41 Tweet 26
  • Од Русија со „братска љубов“: Срцепарателните изјави на Песков  во македонските медиуми

    99 shares
    Share 40 Tweet 25
  • „Метеж во Москва“ – Украина погоди критичен воен систем за гориво во близина на руската престолнина

    98 shares
    Share 39 Tweet 25
  • ОБСЕ/ОДИХР: Кампањата во вториот круг беше повоздржана од првиот круг, со одделни случаи на лични напади

    93 shares
    Share 37 Tweet 23
CivilMedia

СЛОБОДНО.НЕЗАВИСНО.ОТВОРЕНО

  • ЗА НАС
  • ИМПРЕСУМ
  • КОНТАКТ
  • АВТОРСКИ ПРАВА
  • Политика на приватност
  • МАРКЕТИНГ

Следете нè

No Result
View All Result
  • ДОМА
  • ВЕСТИ
  • ПОЛИТИКА
  • СЛОБОДНА ЗОНА
  • АНАЛИЗИ
  • РЕГИОН
  • СВЕТ
  • ВОЈНА ВО УКРАИНА
  • ДЕЗИНФО
  • ФОРУМ
  • ГРАЃАНСКА АКЦИЈА
  • МАРКЕТИНГ
  • ИМПРЕСУМ