ЦивилМедиа на својата Фејсбук страница го постави ПРАШАЊЕТО НА ДЕНОТ: Колку сте задоволни од здравствените услуги?
Oд пораките и коментарите што пристигнаа од нашите читатели може да се заклучи дека тие воопшто не се задоволни ниту од здравството ниту од услугите, ниту пак од пристапот што го имаат здравствените работници кон пациентите:
Вашето прашање мора да има и едно потпрашање, колку здравствената афела е задоволна со својот статус во општеството. За да бараш квалитетна услуга мора и да ги стимулираш давателите на услугите.
Да дадеме оценка од 1 до 5 или од -5 до -1?
Сите се прават паметни. Од администратори, сестри и доктори. Имаат време за да ти кажат дека си грешка, и да те обвинат. А не знаат да те информираат за болеста, зошто вака или така ќе те лекува. Кога ќе згрешат, пак ти си виновен. Лажат. Немаат сочувство. Сакаат мито сите.
Ова прашањево е ко да се ,,подигравате”со народот?!
Инаку сама на себе сум си доктор,редовно се вакцинирам,пијам суплементи и пууушам.
Инаку до мене имам стар гинеколог кој веќе не ми требаОд услугите во јавното здравство 2/10, а од услугите во приватниот сектор 9/10.
Услугите се така-така, ама од тие: само да прашам, се чека со часови на закажан термин. Дупла фрустрација.
Зар имаме здравство?
Воопшто не сум задоволна.
Нула со минус.
Катастрофа ,,0″.
0 x 0 = 0
Ич. Катастрофа. За термин се чека и по 1 година. мизерија.
Катастрофа. За сопругата чекам резултати од биопсија веќе два месеци.
Во дувлата на бактерии и вируси изградени во времето на Тито можеш само да се разбоилш или да починеш, а не да се излекуваш.
Б. Ј.