• Latest
Добро утро со Орданоски

Кој кого вози во Инспекторатот за транспорт?

November 25, 2021
Скриншот од видео на
RTVE Noticias

Стравувајќи од обидите на САД да го отстранат, Мадуро ги повика Венецуелците да кодошат преку апликација

November 5, 2025
Експлозии го осветлуваат небото над рускиот град Орјол за време на пријавениот напад на 5 ноември 2025 година. Фото: Астра/Телеграм

Експлозии во руската област Орјол, жителите тврдат дека е извршен украински ракетен напад, гувернерот вели дека се дронови

November 5, 2025
Скриншот од видео на ВВС

Најмалку 7 загинати, 11 повредени кога товарен авион на UPS се урна при полетување во Кентаки

November 5, 2025
Скриншот од видео на ВВС

Зохран Мамдани победи во трката за градоначалник на Њујорк, демократите победија во главните трки, гласачите му испратија порака на Трамп

November 5, 2025
Скриншот од видео на 13newsnow.com

Гласачките места се затворени во Вирџинија – CBS и CNN проценуваат победа на демократката Спанбергер

November 5, 2025
Скриншот оd видео на CNN

Последни часови од гласањето: Гласачите во клучните трки се незадоволни од Трамп и загрижени за економијата, покажуваат излезните анкети на CNN

November 5, 2025

Репортери без граници: Непријателите на слободата на печатот во 2025 година

November 4, 2025
Скриншот ов ВВС

Главните кандидати, Мамдани и Куомо гласаа на клучните избори за градоначалник на Њујорк – ран тест за претседателството на Трамп

November 4, 2025
Скриншот од видео 60 minutes/CBS

Трамп го поддржува независниот Куомо за градоначалник на Њујорк и се заканува дека ќе го намали финансирањето ако победи Мамдани

November 4, 2025

Гаши најави нов Изборен законик кој би се донел на консезуален начин

November 4, 2025
CivilMedia
  • ДОМА
  • ВЕСТИ
  • ПОЛИТИКА
  • ИЗБОРИ
  • ОПШТЕСТВО
  • СЛОБОДНА ЗОНА
  • АНАЛИЗИ
  • РЕГИОН
  • СВЕТ
  • ВОЈНА ВО УКРАИНА
No Result
View All Result
  • ДОМА
  • ВЕСТИ
  • ПОЛИТИКА
  • ИЗБОРИ
  • ОПШТЕСТВО
  • СЛОБОДНА ЗОНА
  • АНАЛИЗИ
  • РЕГИОН
  • СВЕТ
  • ВОЈНА ВО УКРАИНА
No Result
View All Result
CivilMedia
No Result
View All Result
Home СЛОБОДНА ЗОНА ДОБРО УТРО СО ОРДАНОСКИ

Кој кого вози во Инспекторатот за транспорт?

November 25, 2021 06:30
in ДОБРО УТРО СО ОРДАНОСКИ, СЛОБОДНА ЗОНА, ТОП 5
Добро утро со Орданоски

Добро утро со Орданоски

Share on FacebookShare on Twitter

САШО ОРДАНОСКИ

До моментот кога го читате овој текст, поминати се речиси три работни дена од трагичната автобуска сообраќајка во Бугарија, а Државниот инспекторат за транспорт сѐ уште не спровел вонреден инспекциски надзор за работата на компанијата „БЕСА Транс“, игнорирајќи го дури и заклучокот на Владата од завчера за ИТНО спроведување таков надзор.

Во вчерашниот разговор за „Утрински брифинг“ со колешката Елизабета Спасеновска, директорот на овој Инспекторат, г. Руфат Хусеини, прилично неволно соопшти дека неговите инспектори ќе спроведат таков надзор, во неодредена иднина. Уште и додаде дека, без оглед на наодите, одговорноста за движењето на несреќниот, нелиценциран автобус вон границите на државава е во надлежност на Царината, а не на неговиот Инспекторат. „Ние ќе провериме зошто го нема (изводот од лиценцата), но тоа не е одлучувачки фактор во оваа несреќа“, заклучи Хусеини. (Тој со слични оценки оперираше и во неговиот вечерен телевизиски настап на една од дебатните ТВ-емисии.)

Недолго потоа, осврнувајќи се на реченото, некој од информативните портали („блиски до опозицијата“) соопшти дека Хусеини е долги години на својата функција и дека е родум од Зајас, земјак на лидерот на ДУИ, Али Ахмети. Здравиот разум упатува на тоа дека е и партиски кадар на ДУИ на оваа одговорна позиција.

Уште зборовите на Хусеини вчера утрината недоискажани, Министерството за транспорт ја одзема лиценцата за дејност на „БЕСА Транс“, а инспекциските органи (Секторот за професионална одговорност) на самата Царина „упаднаа“ на граничниот премин Деве Баир за вонредно да провери кога, колку пати и во кои царински смени неодредено време наназад ова возило транзитирало од Македонија кон Бугарија, иако не ги поседувало неопходните документи (два од пропишани три) за меѓународен транспорт.

Соопштението коешто пристигна доцна синоќа од извршената итна царинска инспекција вели дека, меѓу другото, автобусот на „БЕСА Транс“ не е евидентиран (со потребните документи) дека на 18 ноември годинава излегол од територијата на државава кон Бугарија, туку дека само е заверен евидентниот лист за патниците што ги превезувал. Двајцата дежурни цариници кога тоа се случувало ќе бидат суспендирани од работа, а за нивниот сменски раководител се најавуваат дополнителни санкции. За почеток.

Но, зошто Државниот инспекторат за транспорт сѐ уште не влегол во компанијата „БЕСА Транс“? Каква врска има оправдувањето на директорот Хусеини за неспроведувањето вонредна инспекција бидејќи на располагање има 13 инспектори, а треба да контролира 2.000 транспортни фирми?! Па, и еден-двајца инспектори се доволни за до денеска оваа итна работа, наложена од Владата, да се завршеше…

Човекот-директор не делува неупатено и наивно – напротив – за да не ја разбира потребата од итноста во постапувањето, заради сите правни, политички, па и човечки димензии од трагичната сообраќајка во Бугарија.

Сето ова, всушност, нѐ води до поважната тема што ни се наметнува по автобускиот карамбол кај Перник: да не беше ужасниот настан и тековната истрага за него, ова нелиценцирано возило којзнае уште колку пати и со кои туристи ќе возело по меѓународните рути и илегално ќе поминувало граници, а за тоа да не се свесни оние кои платиле да се возат во него. Но, следното логично прашање е: уште колку такви „илегални“ македонски автобуси се тркалаат по меѓународните патишта?

Всушност, надлежниот Инспекторат наместо да го одлага вонредниот надзор во „БЕСА Транс“, треба најитно да спроведе вонредни инспекции во барем уште десетина-дваесет слични фирми деновиве – доволни се и 13-те инспектори што ги има на располагање Хусеини за тоа! – за да покаже дека ја разбира не само вознемиреноста на јавноста и не само правната и „политичката“ потреба од брза реакција, туку и да ја оствари својата елементарна професионална одговорност што стои во насловот на институцијата: па, ИНСПЕКТОРИ сте, работа ви е да правите ИНСПЕКЦИИ, за што друго ве плаќаме?!?!

Или, тогаш, за некое друго „возење“ да не станува збор во Инспекторатот за транспорт?

 


Сите права се задржани. Текстот е личен став на Авторот.
Share33Tweet21Send

НАЈЧИТАНИ 5

  • Љубомир Костовски (фото: Б. Јордановска / ЦИВИЛ)

    Избори во кои на Кочани му избраа градоначалник

    188 shares
    Share 75 Tweet 47
  • Лукоил ја прифати понудата на Ганвор Груп за купување на меѓународните средства, ќе добие ли македонската подружница нов газда?

    149 shares
    Share 60 Tweet 37
  • Нема втор круг! Изборите во Гостивар, Врапчиште, Маврово и Центар Жупа пропаднаа – ќе се распишат нови!

    104 shares
    Share 42 Tweet 26
  • Блиската врска со Путин на коосновачот на Гунвор – купувачот на странските подружниците на Лукоил

    102 shares
    Share 41 Tweet 26
  • „Метеж во Москва“ – Украина погоди критичен воен систем за гориво во близина на руската престолнина

    98 shares
    Share 39 Tweet 25
CivilMedia

СЛОБОДНО.НЕЗАВИСНО.ОТВОРЕНО

  • ЗА НАС
  • ИМПРЕСУМ
  • КОНТАКТ
  • АВТОРСКИ ПРАВА
  • Политика на приватност
  • МАРКЕТИНГ

Следете нè

No Result
View All Result
  • ДОМА
  • ВЕСТИ
  • ПОЛИТИКА
  • СЛОБОДНА ЗОНА
  • АНАЛИЗИ
  • РЕГИОН
  • СВЕТ
  • ВОЈНА ВО УКРАИНА
  • ДЕЗИНФО
  • ФОРУМ
  • ГРАЃАНСКА АКЦИЈА
  • МАРКЕТИНГ
  • ИМПРЕСУМ