ИНА: Албин Курти го чисти „ѓубрето“ што го оставија претходните корумпирани државници на Косово
„Како што треба да се подвлече дека премиерот на Косово денеска се занимава со чистење на „ѓубрето“ што го оставија претходните корумпирани државници, кои ако ништо, друго мораа еднаш засекогаш да разјаснат дали Косово е независна држава. Со Приштина како главен град или протекторат на Србија.
Така, ве тера на повраќање кога гледате како и во овие околности, има „отворени“ албански политичари кои ги критикуваат постапките на Курти, кои со децении не дејствувале, туку со потчинувањето на Белград, само имале корист и кои денес , за да го прикријат своето понижувачко минато, тие речиси повеќе го посакуваат неуспехот на Албин Курти, отколку демаскирањето на Белград кој ја поттикнува војната.“, пишува Ким Мехмети во колумната „Албин Курти го чисти „ѓубрето“ што го оставија претходните корумпирани државници на Косово“.
ПАНОРАМА: Косово, црвените линии на Белград и српскиот хаос
„Вообичаено, за црвените линии на Балканот не само што повеќе не се разговара, туку се негуваат да останат такви. Српската позиција и опозиција меѓусебно се обвинуваат за Косово, така што и двете страни наоѓаат елементи од кои се работи „повеќе“ за Косово на Албанците. Ова е најголемото обвинување. Во фокусот на огнот останува, како што може да се земе предвид, претседателот Вучиќ, кој се смета за олеснувач на „поволностите“ за косовската страна и пред се: како човекот што направил многу за Косово, дури и многу „повеќе“ отколку Албанците на Косово! Независно од тоа како ќе се одвиваат разговорите деновиве, и оние кои дефинитивно ќе следат потоа, една работа е многу јасна: проблемот на поранешната проблематична покраина на Југославија прилично се експлоатира од политичарите на Белград, на сметка на српската жители.“, од Бен Андони во колумната „Косово, црвените линии на Белград и српскиот хаос“.
ТОП ЧАНЕЛ: ЕУ го повлекува грантот од 28 милиони евра за пристаништето Драч
ЕУ се повлекува од проектната инвестиција за пристаништето Драч. Грантот од 28 милиони евра беше наменет за поддршка на реализацијата на проектот за реконструкција на столбовите 1 и 2 на терминалот.
Во поглед на официјалната веб-страница на „Western Balkan Investment Framework” („Инвестициската рамка на Западен Балкан“), овој проект веќе има статус „откажан“.
Во описот на проектот на оваа страница, инвестицијата финансирана од ЕУ би овозможила зголемување на преработувачките капацитети на бродовите, зголемување на проектираната длабочина заради закотвување на бродови со голема тонажа како и зголемување на стабилноста на кејовите за високи тонажи. – Топ Чанел, Албанија.
Д. Тахири