• Latest

Јаневски: Македонија мора да најде начин да ги задржи туристите

April 21, 2018

24 ЧАСА: Училишниот прибор со намалени цени од 15 август; Бесплатен паркинг за болните од канцер на Клиничкиот центар; Украина нападна стратешка руска рафинерија кај Краснодар

August 7, 2025

Алиу: Цените на паркингот на Клинички нема да биде ист за сите – бесплатно за болните од рак, најскапо ќе плаќаат тие кои не се пациенти

August 7, 2025
Фотоколаж: Скриншот од насловни стани на РТ и А1он

ЦМДТ: Засилено присуство на руската пропаганда во македонските медиуми во пресрет на локалните избори

August 7, 2025
Фотомонтажа: Д. Мишев / ЦивилМедиа

Влада: Од 15 август намалување на училишниот прибор од најмалку 10 и 15 проценти

August 7, 2025
maalski policaec

РЕАКЦИИ: Од СФРЈ до денес, повик за враќање на маалски полицаец

August 7, 2025
Фото: Фејсбук на заменик директорот на ЈП „Македонски шуми“, Кире Михаилов

Владата ја продолжи кризната состојба за движење во шуми за 30 дена

August 7, 2025
Фејсбук Фатмир Лимани

Зголемување на платите за вработените во јавните установи за социјална заштита за 20-проценти

August 7, 2025

Додик најави референдум по одлуката на ЦИК да му се одземе мандатот

August 7, 2025

Воените ветерани протестираат денес во Приштина, против Специјалниот суд во одбрана на војната на ОВК

August 7, 2025
Наводна слика од пожар во рафинеријата за нафта „Афипски“ во рускиот Краснодарски крај на 7 август 2025 година, за време на украински напад врз регионот. Фото: Телеграм канал Exilenova+

Нападната рафинерија за нафта во рускиот Краснодарскиот крај во масивен напад на украински дронови

August 7, 2025
CivilMedia
  • ДОМА
  • ВЕСТИ
  • ПОЛИТИКА
  • ИЗБОРИ
  • ОПШТЕСТВО
  • СЛОБОДНА ЗОНА
  • АНАЛИЗИ
  • РЕГИОН
  • СВЕТ
  • ВОЈНА ВО УКРАИНА
No Result
View All Result
  • ДОМА
  • ВЕСТИ
  • ПОЛИТИКА
  • ИЗБОРИ
  • ОПШТЕСТВО
  • СЛОБОДНА ЗОНА
  • АНАЛИЗИ
  • РЕГИОН
  • СВЕТ
  • ВОЈНА ВО УКРАИНА
No Result
View All Result
CivilMedia
No Result
View All Result
Home ВЕСТИ

Јаневски: Македонија мора да најде начин да ги задржи туристите

April 21, 2018 08:06
in ВЕСТИ
Share on FacebookShare on Twitter

Македонија како дестинација се уште не може да ги задржи гостите. Нивниот број бележи раст, но должината на престојот се намалува. Мора да работиме помодерно, на современ начин, да понудиме дополнителен туристички производ, да фатиме чекор со новиот, електронски начин на промовирање, да го смениме моделот на субвенционирање и да го подигнеме нивото на свест за плаќање туристичка такса.

Како што вели директорот на Агенцијата за промоција и поддршка на туризмот Љупчо Јаневски во интервју за МИА, мора да обезбедиме повеќе од она што го очекуваат туристите. Туристичкиот сектор почнува да се буди на тоа поле, а за министерство за туризам се уште не сме зрели.

Според Јаневски, има туристи кои допрва дознаваат што е Македонија, некои немаат поим каде е. Такви има од секаде, освен од Балканот, а Холанѓаните за кои често се жалиме дека вонпансионски не трошат, не се сиромашни, туку нашата понуда е сиромашна за нив и нивниот пазар.

– Многу поспоро растеме во директниот туристички приход. Мора да понудиме дополнителен туристички производ, секојдневно да создаваме дополнителни содржини. Субвенциите, пак, во оваа форма каква што се сега, дадоа ефект, но моделот треба да се смени. Насоката треба да биде македонскиот туристички сектор. Ќе даваме помалку субвенции, но поефикасни, кои ќе бидат за размрдување на македонскиот туристички сектор. Тоа е основата што мора да ја направиме, истакнува Јаневски.

директор на агенција за туризам

Јаневски најавува нова стратегија, измени во Програмата во насока на осовременување на дејноста, нов, малку поинаков гастрономски водич „Вкусовите на Македонија“, посета на новинари од Си-Ен-Ен, Би-Би-Си и Нешнал џиографик,…

Годинава очекува поголем број на туристи за 10 – 15 отсто. Предвидува дека Полјаците ќе бидат 50 отсто побројни и дека ќе генерираат 70-80 отсто зголемен број ноќевања.

Годинава таргет на Македонија и е Европа, а во соработка со Србија и Црна Гора веќе е иницирано создавање нов производ – „Патот на вранецот“, посебно наменет за источните пазари и продавање на регионот како една туристичка дестинација.

Агенцијата цени и дека Романија е интересен пазар, поради што размислува да го развива. 

Директорот Јаневски се осврнува и на кинеските визи. Вели, сакаме да се укинат, а не ја гледаме другата реалност, дека немаме водичи на кинески јазик.


Извор: МИА

Print Friendly, PDF & Email
Tags: интервјуМакедонијатуризам
Share33Tweet21Send

НАЈЧИТАНИ 5

  • „Гасни комори“ за Албанците: Ова е „гордата Македонија“ на Мицкоски

    98 shares
    Share 39 Tweet 25
  • (ВИДЕО) Скандалозно националистичко скандирање и говор на омраза на натпреварот во Куманово во присуство на Мицкоски, Toшковски, Димитриески

    96 shares
    Share 38 Tweet 24
  • Oбид за убиство и насилство во Струга, со „БМВ Х6“ му го пресекол патот и со нож го прободeл во вратот, стомакот и надлактицата

    95 shares
    Share 38 Tweet 24
  • Збрка и будалаштина

    93 shares
    Share 37 Tweet 23
  • „Илирида, Чамерија“ и „Наше ќе биде и Солунско поле“

    91 shares
    Share 36 Tweet 23
[adrotate banner=”5″]
[adrotate banner=”7″]

[mailpoet_form id="1"]

CivilMedia

СЛОБОДНО.НЕЗАВИСНО.ОТВОРЕНО

  • ЗА НАС
  • ИМПРЕСУМ
  • КОНТАКТ
  • АВТОРСКИ ПРАВА
  • Политика на приватност
  • МАРКЕТИНГ

Следете нè

No Result
View All Result
  • ДОМА
  • ВЕСТИ
  • ПОЛИТИКА
  • СЛОБОДНА ЗОНА
  • АНАЛИЗИ
  • РЕГИОН
  • СВЕТ
  • ВОЈНА ВО УКРАИНА
  • ДЕЗИНФО
  • ФОРУМ
  • ГРАЃАНСКА АКЦИЈА
  • МАРКЕТИНГ
  • ИМПРЕСУМ