• Latest

Фејсбук кампања: „Да го разбудиме Павел!“

May 19, 2017
Фото: Militarnyi

Кијив тврди: Русија употребиле хемиско оружје 888 пати само во мај оваа година

June 27, 2025
Фото: МИА

САД и Кина потврдија дека постигнале договор за крај на трговската војна

June 27, 2025

Руски агенти осомничени за подметнување пожари на воени камиони во Германија

June 27, 2025
Славјанка Петровска 

Фото: Цивил / Архива

Петровска за Цивил: Одбраната не е само оружје, туку стратегија за развој и безбедност – 5% од БДП е шанса, не товар

June 27, 2025

Гоцевски за Цивил: НАТО и ЕУ во лавиринт – Македонија меѓу интереси и сојузи

June 27, 2025

Едвард Џозеф за ЦИВИЛ: НАТО самитот во Хаг беше успешен – добивме силна изјава за Член 5 и импресивен договорот за зголемени трошоци за одбрана

June 27, 2025

(ИЗБОР) Албански медиуми: Албанската влада ќе биде акционер во одморалиштето на Кушнер во Сазан; Уставниот суд на Косово им даде рок од 30 дена на пратениците да го конституираат собранието

June 27, 2025
Фото: Скриншот од видео на TIMES NOW

Борејќи се за преживување, Хамас се соочува со бунтовни кланови и сомнежи во врска со Иран

June 27, 2025

Дијаспората веќе не е „нерезидент“ – Одлука на Уставен што менува правила

June 27, 2025
Фото: Скриншот од видео на CNN

Протекоа детали за тајните дипломатски напори на САД за рестартирање на преговорите со Иран

June 27, 2025
CivilMedia
  • ДОМА
  • ВЕСТИ
  • ПОЛИТИКА
  • ИЗБОРИ
  • ОПШТЕСТВО
  • СЛОБОДНА ЗОНА
  • АНАЛИЗИ
  • РЕГИОН
  • СВЕТ
  • ВОЈНА ВО УКРАИНА
No Result
View All Result
  • ДОМА
  • ВЕСТИ
  • ПОЛИТИКА
  • ИЗБОРИ
  • ОПШТЕСТВО
  • СЛОБОДНА ЗОНА
  • АНАЛИЗИ
  • РЕГИОН
  • СВЕТ
  • ВОЈНА ВО УКРАИНА
No Result
View All Result
CivilMedia
No Result
View All Result
Home ОПШТЕСТВО

Фејсбук кампања: „Да го разбудиме Павел!“

May 19, 2017 13:18
in ОПШТЕСТВО
Share on FacebookShare on Twitter

Околу 25.000 евра се потребни за да се изврши уште една дополнителна интервенција којашто носи надежи дека ќе му го спаси животот на момчето Павел, кое на Велигден се здоби со тешки изгореници од струен удар, во обид да направи „селфи“ над вагон во депото на „Македонски железници“, во скопската населба „11 Октомври“ .

Павел е сместен во болница во Англија, и лекарите го одржуваат во вештачка кома,  Со него е неговата мајка. Семејството нема 25.000 евра, за да ја плати интервенција и да го спаси своето дете, но се надева на хуманоста на општеството. Во услови кога ниту државата, ниту надлежни министерства, не реагираат за да му помогнат на семејството на Павел, реагираат неговите врсници.

„Ве молам сите да ме прочитате. Ја прашувам ќерка ми што јадела на училиште, ми вели ‘ништо’. Јас викам ‘зарем цел ден седеше гладна?’ Ми вели: ‘Никој веќе не јадеме на училиште и не ги трошиме парите, туку ги собираме за Павел.’ Детето ми кажува дека сите деца од шесто до девето одделение десетина дена, не трошат пари за ништо, престанале да купуваат ужинка, не јадат, не купуваат сокови, секој ден трчаат со кутијата за донации и собираат пари, секој денар што го имаат го ставаат во кутијата и на крајот на часовите, парите ги предаваат на класниот раководител на Павел! Сакале да соберат што повеќе пари пред да заврши учебната година. Какви деца, а хероишта?!!“, пишува во постот што ја потресе Фејсбук мрежата денеска.

Врсниците на Павел, како што пишува во постот, изработиле и постер, го испечатиле и сега го лепат по училиштата низ Скопје.

А, родителите на децата, започнаа и Фејсбук кампања за помош на Павел.

„По неколку дена на нашите клиники, префрлен е на лекување во Англија. Ја исконтактирав мајка му… Мајчичка луѓе, бдее над своето чедо, секој ден во болница, во туѓина. А, Павел спие, мајка му го чува… Павел е во вештачка кома. Потребна е уште една интервенција. Знам дека се многу 25.000 евра, знам дека сме мала земја, дека сме сиромашен народ, ама исто така знам и дека сме народ со големо срце! Затоа ќе ве замолам сите до еден, сиромашни и богати, стари и млади, земете ги телефоните и донирајте!“, стои натаму во постот.

Загрижените родители на врсниците на Павел, утре (сабота) во „Нано бар“ во Скопје, организираат хуманитарна забава за Павел. Дел од прометот, 30 отсто ќе го донираат, а ќе стават и кутија за донација, каде што секој може лично да донира. Ќе присуствуваат училишните другари на Павел, неговиот класен раководител, наставниците…

„Дојдете и вие. Богати и сиромашни, млади и стари, сите да помогнеме колку можеме! Раширете го постов по фирми, по општини, по здруженија, по наши иселеници во странство по луѓе, секаде! Ајде, Македонијо, обедини се! Да го разбудиме Павел!“, порачуваат родителите.

Секако овој повик треба да го чујат и „Македонски железници“, па да пренаменат дел од средствата од кампањата „Не за селфи на воз – вреди да живееш“, наменета за подигање на свеста кај учениците, за да не се фотографираат на вагоните и да не си го доведуваат животот во опасност. Зашто, сега е најбитно да му се спаси животот на Павел, а потоа да се продолжи со едукативните кампањи, кои што очигледно, почнуваат со задоцнување.

М. Талеска

Print Friendly, PDF & Email
Tags: воздонацијаМакедонски железнициПавелсолидарностУченициФејсбук кампањахуманост
Share33Tweet21Send

НАЈЧИТАНИ 5

  • Фото: Д. Мишев

    Помина во Брисел извештајот на Вајц за Северна Македонија

    114 shares
    Share 46 Tweet 29
  • ДОМ ја напушта коалицијата со СДСМ

    102 shares
    Share 41 Tweet 26
  • Како Скопје Прајд стана квази левичарска, про-палестинска подружница

    97 shares
    Share 39 Tweet 24
  • Во оклопот на вмро, Македонците се желки на трката во Спа Франкоршамп

    94 shares
    Share 38 Tweet 24
  • (ВИДЕО) Нов гаф на Сиљановска Давкова – го помеша Марко Рубио со Џеј Ди Венс, кого го нарече Ди Џеј

    92 shares
    Share 37 Tweet 23

CIVIL MEDIA NEWSLETTER

Check your inbox or spam folder to confirm your subscription.

CivilMedia

СЛОБОДНО.НЕЗАВИСНО.ОТВОРЕНО

  • ЗА НАС
  • ИМПРЕСУМ
  • КОНТАКТ
  • АВТОРСКИ ПРАВА
  • Политика на приватност
  • МАРКЕТИНГ

Следете нè

No Result
View All Result
  • ДОМА
  • ВЕСТИ
  • ПОЛИТИКА
  • СЛОБОДНА ЗОНА
  • АНАЛИЗИ
  • РЕГИОН
  • СВЕТ
  • ВОЈНА ВО УКРАИНА
  • ДЕЗИНФО
  • ФОРУМ
  • ГРАЃАНСКА АКЦИЈА
  • МАРКЕТИНГ
  • ИМПРЕСУМ