• Latest

ДИК не треба да ги одредува цените, но ни државата да ги плаќа партиските реклами

February 21, 2020
Фото/, Х на унраинската амбасадорка Лариса Дир

Амбасадорката Дир: На 4 јуни оддаваме почит на децата чии млади животи ги одзеде државата-агресор, која одбива да го прекине огнот

June 4, 2025

(ИЗБОР) Албански медиуми: ЕУ го усвои најновиот извештај за Албанија, упати итен повик за реформи; Мира Мурати меѓу 50-те најмоќни жени во светот; Данска ќе испраќа затвореници во Косово во 2027 година

June 4, 2025
Фото: U.S. Navy photo by Chief Mass Communication Specialist Joseph R. Vincent - commons.wikimedia.org

Хегсет нареди преименување на бродот именуван по иконата на геј правата Харви Милк

June 4, 2025
фото: Џабир Дерала, ЦИВИЛ

Герасимовски: „Комунална хигиена“ нема капацитет, спремаме кривични пријави за нечистењето на сметот

June 4, 2025

„Четвртата економија“ во ЕУ не се замара колку чини четврт бурек

June 4, 2025
Фото: Скриншот од видео на NEWS 18

Затворени центрите за помош во Газа откако Израел предупреди дека патиштата до локациите се „борбени зони“

June 4, 2025
Дарен Бити зборува со присутните на Студентскиот самит за акција во 2020 година, организиран од Turning Point USA во Конгресниот центар на округот Палм Бич во Вест Палм Бич, Флорида. Фото: Wikimedia commons / Gage Skidmore

Функционерот на Трамп кој ја затвори агенцијата за борба против дезинформации има тесни врски со Кремљ

June 4, 2025

Почина младо момче од кумановско Доброшане откако со мотор удрил во бетонски столб

June 4, 2025
Граничен премин Рафа, Египет: Камиони со хуманитарна помош за Газа

Уницеф: Газа треба да прима до 600 камиони со помош дневно – наместо да се примаат 600 кутии

June 4, 2025

МВР: Две нови дигитални услуги достапни преку националниот портал uslugi.gov.mk

June 4, 2025
CivilMedia
  • ДОМА
  • ВЕСТИ
  • ПОЛИТИКА
  • ИЗБОРИ
  • ОПШТЕСТВО
  • СЛОБОДНА ЗОНА
  • АНАЛИЗИ
  • РЕГИОН
  • СВЕТ
  • ВОЈНА ВО УКРАИНА
No Result
View All Result
  • ДОМА
  • ВЕСТИ
  • ПОЛИТИКА
  • ИЗБОРИ
  • ОПШТЕСТВО
  • СЛОБОДНА ЗОНА
  • АНАЛИЗИ
  • РЕГИОН
  • СВЕТ
  • ВОЈНА ВО УКРАИНА
No Result
View All Result
CivilMedia
No Result
View All Result
Home ПРОЦЕСИ ИЗБОРИ

ДИК не треба да ги одредува цените, но ни државата да ги плаќа партиските реклами

February 21, 2020 15:32
in ВЕСТИ, ИЗБОРИ
Share on FacebookShare on Twitter

Цената на рекламен простор не треба да се ограничува, но финансирањето политичко рекламирање со јавни пари е целосно неприфатливо, вели Дејан Георгиевски, претседател на Центарот за развој на медиуми.

Минатите два дена национални телевизии реагираа на Одлуката на Државната изборна комисија за  цените на рекламите за платено политичко информирање за предвремените парламентарни избори.

„Сметам дека финансирањето на купувањето рекламно време и простор од страна на организаторите на изборни кампањи (политичко рекламирање) со јавни пари е целосно неприфатливо и не може да се оправда на ниту еден начин“, смета Георгиевски, кој додава дека Центарот за развој на медиуми, одамна се залага за укинување на политичкото рекламирање во радиодифузијата, и ваквите појави само го зацврстуваат тој став.

Телевизиите сметаат дека ДИК погрешно го толкува Изборниот законик кога ги одредува цените, односно дека ДИК воопшто не треба да одредува цени.

И Георгиевски го дели ставот дека Државната изборна комисија не треба да одредува ценовник на рекламен простор.

„Не се согласувам дека цената на рекламниот простор треба да се ограничува, особено од тело кое не е упатено во начинот на кој функционира рекламната индустрија, кое не прави разлика помеѓу „ударно време“ (prime time) и останато време (off prime time), каде цените се разликуваат често и за неколку фактори на големина. Морам да кажам, ако веќе постои критериум за ограничување на цената на рекламниот простор, претходниот критериум кој се засноваше на цените по кои медиумите го продаваат просторот во последните три месеци, е далеку посоодветен“, вели тој.

Ниските просечни цени, според Георгиевски, се последица и на однесувањето на дел од медиумите, кои „свесно сами го рушеа пазарот и им нудеа огромни дисконти на политичките партии во претходни изборни циклуси (во ситуација кога јавните, буџетски пари, по разни основи, претставуваа значаен процент од вредноста на вкупниот медиумски пазар“.

„Од друга страна, во општата беспарица во медиумскиот сектор, многу од медиумите на овие одредби гледаат првенствено како на некаква форма на индиректни субвенции, оттаму поплаките дека на претходните избори најголемиот дел од парите отишле кај мал број медиуми со високи рејтинзи (гледаност, читаност, слушаност) наместо да бидат рамномерно, ако не линеарно, распоредени на сите медиуми. Тоа е уште еден аргумент плус зошто целата пракса треба да се напушти, покрај аргументот дека трошењата за реклама не влегуваат во описот на критериуми за мерење на тоа колку фер се изборите“, вели Георгиевски.

извор МЕТА

Print Friendly, PDF & Email
Share33Tweet21Send

НАЈЧИТАНИ 5

  • Осумнаесетгодишниот син на Блерим Беџети од ДУИ примил 12.000 евра од Комунална хигиена – Скопје за „интелектуални услуги и совети“ за заштита на животната средина

    95 shares
    Share 38 Tweet 24
  • Украинските дронови погодија над 40 руски стратешки бомбардери во шокантен напад далеку зад линиите на фронтот

    94 shares
    Share 38 Tweet 24
  • (ВИДЕО) Експлозија во Ставропол го уби рускиот функционер кој ги предводеше нападите врз украинскиот Мариупол

    92 shares
    Share 37 Tweet 23
  • Брисел насетува оти Мицкоски е подготвен да го жртвува и Извештајот во ЕП

    92 shares
    Share 37 Tweet 23
  • Поранешниот командант на ОВК, Бреза, уапсен по 22 години бегство

    92 shares
    Share 37 Tweet 23

CIVIL MEDIA NEWSLETTER

Check your inbox or spam folder to confirm your subscription.

CivilMedia

СЛОБОДНО.НЕЗАВИСНО.ОТВОРЕНО

  • ЗА НАС
  • ИМПРЕСУМ
  • КОНТАКТ
  • АВТОРСКИ ПРАВА
  • Политика на приватност
  • МАРКЕТИНГ

Следете нè

No Result
View All Result
  • ДОМА
  • ВЕСТИ
  • ПОЛИТИКА
  • СЛОБОДНА ЗОНА
  • АНАЛИЗИ
  • РЕГИОН
  • СВЕТ
  • ВОЈНА ВО УКРАИНА
  • ДЕЗИНФО
  • ФОРУМ
  • ГРАЃАНСКА АКЦИЈА
  • МАРКЕТИНГ
  • ИМПРЕСУМ