• Latest

Кој, како и зошто треба да одлучува за платеното политичко рекламирање

February 21, 2020

24 ЧАСА: Една изборна единица влезе во Собрание; Мицкоски тврди дека сме во топ 5 економии во Европа; Коридорите спречени од неефикасноста; Русија во шок по украинскиот напад

June 2, 2025
Фото: Креирано со помош на ВИ

„Све је исто, само њега нема“ – Мицкоски ја презема „штафетата“ од Груевски

June 2, 2025
Фото: Фејсбук страница на Собрание на РСМ

Вработените во Инспекторатот за употреба на јазиците ќе ги добијат платите кога ќе се донесе Законот

June 2, 2025
Фото: Скриншот

Стармер: Британија преминува во воена подготвеност – зајакнување на НАТО и забрзан развој на воена технологија

June 2, 2025

ЕК за укрaинско-руските преговори во Истанбул: Украина одлучува за условите за мировните преговори

June 2, 2025

(ИЗБОР) Албански медиуми: Договорот помеѓу Албанија и Грција за Јонското море повторно на маса; Пензискиот договор со Италија ги гарантира правата на околу 500 илјади албански граѓани; Не успеа ниту 25-от обид з конституирање на косовското собрание

June 2, 2025
Фото: УНИЦЕФ

УНИЦЕФ: Децата и младите против врсничкото насилство и говорот на омраза на интернет

June 2, 2025
Фото: миа.мк

Нова рунда преговори Белград-Приштина во Брисел

June 2, 2025
Илустрација: ЦИВИЛ

Реформска агенда: „Жежок“ јуни за Македонија, ја чека многу работа за да ги добие парите од ЕУ

June 2, 2025

ГРАЃАНСКИ ФОРУМ (РЕАКЦИИ): Час поскоро преговори за членство во ЕУ, расчистување на криминалот, вработувања за невработени со факултет- и порачаа граѓаните на власта

June 2, 2025
CivilMedia
  • ДОМА
  • ВЕСТИ
  • ПОЛИТИКА
  • ИЗБОРИ
  • ОПШТЕСТВО
  • СЛОБОДНА ЗОНА
  • АНАЛИЗИ
  • РЕГИОН
  • СВЕТ
  • ВОЈНА ВО УКРАИНА
No Result
View All Result
  • ДОМА
  • ВЕСТИ
  • ПОЛИТИКА
  • ИЗБОРИ
  • ОПШТЕСТВО
  • СЛОБОДНА ЗОНА
  • АНАЛИЗИ
  • РЕГИОН
  • СВЕТ
  • ВОЈНА ВО УКРАИНА
No Result
View All Result
CivilMedia
No Result
View All Result
Home ПОЛИТИКА ПОЛИТИЧКИ ОКЕЈ КОРАЛ

Кој, како и зошто треба да одлучува за платеното политичко рекламирање

нешто не штима во целата организација и начинот на кој се направени измените за платеното политичко рекламирање. Први реагираа телевизиите. Според нив, цената не смее да се ограничува. Според граѓанскиот сектор – независно од начинот на определба на цените за платено политичко рекламирање, парите не смеат да се одвојуваат од буџетот на граѓаните, односно на државата.

February 21, 2020 18:41
in ВЕСТИ, ИЗБОРИ, ПОЛИТИЧКИ ОКЕЈ КОРАЛ
Share on FacebookShare on Twitter

Вечерва на полноќ истекува рокот за доставување ценовници за платено политичко рекламирање на медиумите за претстојните предвремени парламентарни избори на 12 април.

ДИК во неколку наврати ги предупреди медиумите да го почитуваат рокот и да не ја надминат просечно постигнатата цена и најниска цена за платено политичко рекламирање од медиумите во последните пет изборни циклуси, согласно последните измени во Изборниот законик. Уште едно предупредување од ДИК – ценовниците не смеат да се менуваат до конечно завршување на изборниот процес, а до завршувањето на кампањата тие се должни двапати јавно да ги објават.

Сепак, нешто не штима во целата организација и начинот на кој се направени измените за платеното политичко рекламирање. Први реагираа телевизиите. Според нив, цената не смее да се ограничува. Според граѓанскиот сектор – независно од начинот на определба на цените за платено политичко рекламирање, парите не смеат да се одвојуваат од буџетот на граѓаните, односно на државата.

Истовремено, како за претседателските избори минатата година, така и за овие, сè уште преовладува ставот дека во описот на работата на ДИК, не би требало да биде распределбата и исплатата на средствата за медиумското рекламирање на учесниците во изборите. Од ДИК секогаш се на ставот дека тоа не е проблем за нив, ако законот тоа го налага тоа, тие ќе ги исполнат обврските, иако се согласуваат дека надлежноста за одредување на ценовниците треба да ги прави некој што добро ја познава медиумската тематика.

Роковите течат, измените во Изборниот законик се направија според препораките на ОБСЕ/ОДИХР, а на ДИК ѝ останува доследно да ги спроведе и како знае, во ограничениот временски прозорец, да се прилагоди на новите измени.

Клучна за ДИК ќе биде соработката со другите институции како Антикорупциска (ДКСК), Државниот завод за ревизија, Министерството за информатичко општество и администрација, МВР, МНР, а со новите измени и со Министерството за труд и социјална политика, Агенцијата за медиуми (АВМУ), но најмногу од сè, со граѓанките и граѓаните. Особено, кога на ред ќе дојде јавниот увид во Избирачкиот список.

И да не се заборави. Можеби ДИК ќе нема некоја клучна улога во политичкото финансирање на партиите, но секако фокусот ќе биде насочен кон финансиските извештаи на политичките партии и изборната корупција. Ако ништо друго, добро за ДИК ќе биде да остане транспарентна, отворена и флексибилна институција барем во односите што ги гради со граѓанските здруженија што ќе го мониторираат и овој сегмент од изборите и со Државната комисија за спречување на корупција и судир на интереси.

Биљана Јордановска

Print Friendly, PDF & Email
Tags: ДИКизбориМедиумирекламирање
Share33Tweet21Send

НАЈЧИТАНИ 5

  • Фото: Скриншот од видео од наводниот напад објавено од SBU  (Украинска безбедносна служба) на 1 јуни 2025 година

    Украинските дронови погодија над 40 руски стратешки бомбардери во шокантен напад далеку зад линиите на фронтот

    94 shares
    Share 38 Tweet 24
  • (ВИДЕО) Експлозија во Ставропол го уби рускиот функционер кој ги предводеше нападите врз украинскиот Мариупол

    92 shares
    Share 37 Tweet 23
  • Брисел насетува оти Мицкоски е подготвен да го жртвува и Извештајот во ЕП

    92 shares
    Share 37 Tweet 23
  • Рамбл, инвестицијата на Крис Павловски во Македонија, дел од пропагандната мрежа на Кремљ

    89 shares
    Share 36 Tweet 22
  • Илон Маск ја напушта Белата куќа

    88 shares
    Share 35 Tweet 22

CIVIL MEDIA NEWSLETTER

Check your inbox or spam folder to confirm your subscription.

CivilMedia

СЛОБОДНО.НЕЗАВИСНО.ОТВОРЕНО

  • ЗА НАС
  • ИМПРЕСУМ
  • КОНТАКТ
  • АВТОРСКИ ПРАВА
  • Политика на приватност
  • МАРКЕТИНГ

Следете нè

No Result
View All Result
  • ДОМА
  • ВЕСТИ
  • ПОЛИТИКА
  • СЛОБОДНА ЗОНА
  • АНАЛИЗИ
  • РЕГИОН
  • СВЕТ
  • ВОЈНА ВО УКРАИНА
  • ДЕЗИНФО
  • ФОРУМ
  • ГРАЃАНСКА АКЦИЈА
  • МАРКЕТИНГ
  • ИМПРЕСУМ