• Latest

Кој, како и зошто треба да одлучува за платеното политичко рекламирање

February 21, 2020

Извештај за проширување: Што е следно за земјите кандидати за членство во ЕУ

November 7, 2025
Фото: Скриншот

Собранието констатира нови мандати за тројца пратеници

November 7, 2025
Zohran Mamdani
Source> Wikimedia commons

Мамдани со поддршка од двајца милијардери – наспроти десетици зад Куомо

November 7, 2025
Фото: wikimedia commons

Ништо од бизнисот: Ганвор Груп ја повлекува понудата за подружниците на Лукоил откако САД ја нарече компанијата „руска марионета“

November 7, 2025
Скриншот од видео на Canal 26

Кремљ ги вклучува окупираните делови од Украина во рускиот Јужен воен округ, во услови на обновен мобилизациски притисок

November 7, 2025
Скриншот од видео на ABC7

Стотици летови откажани во САД поради затворањето на владата

November 7, 2025
Скриншот од видео на ВВС

Акционерите на Тесла одобрија рекорден пакет плати од 1 трилион долари за Елон Маск

November 7, 2025
Фото: wikimedia commons

Албанскиот Парламент го усвои законот за родова еднаквост

November 7, 2025

ДИК ги одби сите 16 приговори за постапките за гласање и за сумирање на резултати во Брвеница, Шуто Оризари и Карпош

November 7, 2025
Фото: миа.мк

Гутереш на КОП30 остро ги критикуваше владите што продолжуваат да насочуваат огромни субвенции кон индустриите за нафта, гас и јаглен

November 6, 2025
CivilMedia
  • ДОМА
  • ВЕСТИ
  • ПОЛИТИКА
  • ИЗБОРИ
  • ОПШТЕСТВО
  • СЛОБОДНА ЗОНА
  • АНАЛИЗИ
  • РЕГИОН
  • СВЕТ
  • ВОЈНА ВО УКРАИНА
No Result
View All Result
  • ДОМА
  • ВЕСТИ
  • ПОЛИТИКА
  • ИЗБОРИ
  • ОПШТЕСТВО
  • СЛОБОДНА ЗОНА
  • АНАЛИЗИ
  • РЕГИОН
  • СВЕТ
  • ВОЈНА ВО УКРАИНА
No Result
View All Result
CivilMedia
No Result
View All Result
Home ПОЛИТИКА ПОЛИТИЧКИ ОКЕЈ КОРАЛ

Кој, како и зошто треба да одлучува за платеното политичко рекламирање

нешто не штима во целата организација и начинот на кој се направени измените за платеното политичко рекламирање. Први реагираа телевизиите. Според нив, цената не смее да се ограничува. Според граѓанскиот сектор – независно од начинот на определба на цените за платено политичко рекламирање, парите не смеат да се одвојуваат од буџетот на граѓаните, односно на државата.

February 21, 2020 18:41
in ВЕСТИ, ИЗБОРИ, ПОЛИТИЧКИ ОКЕЈ КОРАЛ
Share on FacebookShare on Twitter

Вечерва на полноќ истекува рокот за доставување ценовници за платено политичко рекламирање на медиумите за претстојните предвремени парламентарни избори на 12 април.

ДИК во неколку наврати ги предупреди медиумите да го почитуваат рокот и да не ја надминат просечно постигнатата цена и најниска цена за платено политичко рекламирање од медиумите во последните пет изборни циклуси, согласно последните измени во Изборниот законик. Уште едно предупредување од ДИК – ценовниците не смеат да се менуваат до конечно завршување на изборниот процес, а до завршувањето на кампањата тие се должни двапати јавно да ги објават.

Сепак, нешто не штима во целата организација и начинот на кој се направени измените за платеното политичко рекламирање. Први реагираа телевизиите. Според нив, цената не смее да се ограничува. Според граѓанскиот сектор – независно од начинот на определба на цените за платено политичко рекламирање, парите не смеат да се одвојуваат од буџетот на граѓаните, односно на државата.

Истовремено, како за претседателските избори минатата година, така и за овие, сè уште преовладува ставот дека во описот на работата на ДИК, не би требало да биде распределбата и исплатата на средствата за медиумското рекламирање на учесниците во изборите. Од ДИК секогаш се на ставот дека тоа не е проблем за нив, ако законот тоа го налага тоа, тие ќе ги исполнат обврските, иако се согласуваат дека надлежноста за одредување на ценовниците треба да ги прави некој што добро ја познава медиумската тематика.

Роковите течат, измените во Изборниот законик се направија според препораките на ОБСЕ/ОДИХР, а на ДИК ѝ останува доследно да ги спроведе и како знае, во ограничениот временски прозорец, да се прилагоди на новите измени.

Клучна за ДИК ќе биде соработката со другите институции како Антикорупциска (ДКСК), Државниот завод за ревизија, Министерството за информатичко општество и администрација, МВР, МНР, а со новите измени и со Министерството за труд и социјална политика, Агенцијата за медиуми (АВМУ), но најмногу од сè, со граѓанките и граѓаните. Особено, кога на ред ќе дојде јавниот увид во Избирачкиот список.

И да не се заборави. Можеби ДИК ќе нема некоја клучна улога во политичкото финансирање на партиите, но секако фокусот ќе биде насочен кон финансиските извештаи на политичките партии и изборната корупција. Ако ништо друго, добро за ДИК ќе биде да остане транспарентна, отворена и флексибилна институција барем во односите што ги гради со граѓанските здруженија што ќе го мониторираат и овој сегмент од изборите и со Државната комисија за спречување на корупција и судир на интереси.

Биљана Јордановска

Tags: ДИКизбориМедиумирекламирање
Share33Tweet21Send

НАЈЧИТАНИ 5

  • Љубомир Костовски (фото: Б. Јордановска / ЦИВИЛ)

    Избори во кои на Кочани му избраа градоначалник

    190 shares
    Share 76 Tweet 48
  • (ФОТО) Како ќе изгледа документот за идентификацискиот број за граѓаните на „Отворен Балкан“

    113 shares
    Share 45 Tweet 28
  • Блиската врска со Путин на коосновачот на Гунвор – купувачот на странските подружниците на Лукоил

    103 shares
    Share 41 Tweet 26
  • Од Русија со „братска љубов“: Срцепарателните изјави на Песков  во македонските медиуми

    100 shares
    Share 40 Tweet 25
  • „Метеж во Москва“ – Украина погоди критичен воен систем за гориво во близина на руската престолнина

    98 shares
    Share 39 Tweet 25
CivilMedia

СЛОБОДНО.НЕЗАВИСНО.ОТВОРЕНО

  • ЗА НАС
  • ИМПРЕСУМ
  • КОНТАКТ
  • АВТОРСКИ ПРАВА
  • Политика на приватност
  • МАРКЕТИНГ

Следете нè

No Result
View All Result
  • ДОМА
  • ВЕСТИ
  • ПОЛИТИКА
  • СЛОБОДНА ЗОНА
  • АНАЛИЗИ
  • РЕГИОН
  • СВЕТ
  • ВОЈНА ВО УКРАИНА
  • ДЕЗИНФО
  • ФОРУМ
  • ГРАЃАНСКА АКЦИЈА
  • МАРКЕТИНГ
  • ИМПРЕСУМ